גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מילקי

מעדן חלב של שטראוס

עוד כתבות

אילן פלד וגיה באר גורביץ' בקמפיין מילקי של שטראוס / צילום: צילום מסך

האופטימיות המקפצת של אילן פלד הופכת את הפרסומת למילקי לזכורה ביותר

שטראוס השקיעה השבוע קרוב למיליון שקל בפרסומת למילקי, שגם מתברגת במקום השני באהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לקופת חולים מכבי, והשבוע מתברגת גם המתחרה - קופת חולים מאוחדת

אדיר מילר בקמפיין מכבי שירותי בריאות / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הילדותיות של אדיר מילר משגרת את קופת החולים מכבי למקום הראשון באהדה

דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה מראה שמה שעבד עבור פרטנר, שופרסל ותלמה, עובד עכשיו עבור שטראוס - והפרסומת עם אילן פלד למילקי מתברגת במקום השלישי באהדה • יעל שלביה מסייעת לזכירות של ליברה

אייל קיציס בקמפיין כלל ביטוח / צילום: ליאור נורדמן

הכלל של כלל: אם לא הולך בפעם הראשונה, מוסיפים עוד כסף ומשתחלים לדירוג

אחרי שבשבוע שעבר נותרו בחוץ, בכלל ביטוח הגדילו את היקפי הפרסום ואת זמן המסך של איל קיציס, והתוצאות בהתאם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר היא של סטטיק ובן אל למילקי, ואילן פלד ושופרסל מובילים באהדה

יעל ברזם / עיצוב: גלובס

"כשהתשוקה למוצר עוד הייתה אמינה"

יעל ברזם, בעלים ומנכ"ל של וויזדום דוט קום, על "הקרב על המילקי"

מילקי עד הבית: שיתוף פעולה חדש בין וולט לשטראוס

שיתוף הפעולה בין השתיים ימשך עד יום חמישי, והוא כולל מכירה מארז של ציידנית ותיק ממותגים, ועשרה מוצרים של החברה ב-50 שקל • בניגוד לנהוג בוולט, בשטראוס מסבסדים את המשלוח, כך שלא ייגבו דמי משלוח על ההזמנה

לפני כולם שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו

שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית

ראש בראש עם מילקי: תנובה תשווק מעדן שוקולד עם קצפת

המוצר החדש יימכר במחיר נמוך יותר מזה של היולו הקיים, אך הוא יהיה יקר יותר ובמשקל נמוך יותר מזה של מילקי של שטראוס

קמפיין טורנדו / צילום: מסך

עקבי זה טוב: טורנדו - הפרסומת הזכורה השבוע, yes - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של קמפיין טורנדו ושיעורי האהדה של קמפיין yes גבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי

שטראוס מודיעה על ריקול למאות יחידות מילקי שמינייה

מעדכנת על ריקול של מאות יחידות של מילקי שמינייה עם תאריך 23.6 בשל טעם לוואי ■ לדברי החברה, במוצרים המדוברים אין סכנה בריאותית ■ משרד הבריאות עודכן בנושא

הוט שכונה בהפתעה/ צילום: יוטיוב

מדד יוטיוב - "גלובס": הפער בין צפייה בפרסומת לתגובה אליה

ההבדלים בין שני הקמפיינים הממוקמים בראש - יותר צפיות להוט, יותר שיתופים ותגובות למילקי - ממחישים את החשיבות של שימוש ביוצרי רשת ותכנים מותאמים בדיגיטל

קמפיין מילקי / מתוך יוטיוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בספטמבר: מילקי ורועי כפרי בראש

הקמפיין של מילקי אמנם נתמך בטלוויזיה, אך זכה לנתוני צפייה אורגניים גבוהים - 28% לסרטון הראשון ■ כך גם המהלך של עלית, שהשיקה תוכנית ראיונות ברשת

רויאלטי/ צילום:youtube

מדד הפרסומות המדוברות בספטמבר: קמפיין רויאלטי בראש

קמפיין המתיחות של תכשיטי רויאלטי, בכיכובה של ריטה ובאמצעות פרסום חברון-זלצמן, הגיע למקום הראשון במדד ■ קמפיין הגן הדיגיטלי של מזרחי-טפחות עורר אהדה, אך היקף השיח עליו היה נמוך יחסית

מדד הפרסומות של יו-טיוב ביוני: התעוזה של שטראוס משתלמת

מדד יו-טיוב לחודש יוני: שטראוס כובשת את שלושת המקומות הראשונים, המהלך של סופר-פארם עם הביוטריות זוכה להצלחה, ומזכירתו של שוקה שוברת גם את האינטרנט

מדד הפרסומות המדוברות לחודש יוני: קמפיין מילקי מוס בראש

הפרסומת למילקי מוס של רועי כפרי זכתה בפרגון הן מהברנז'ה והן מהציבור, למרות השקעה כספית נמוכה יחסית

9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות

מילקי גולד מתוך יו טיוב

אות הקלון: הפרסומת הסקסיסטית ל-2015 - מילקי גולד

האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"

מדד הפרסומות ביו-טיוב - סיכום 2015: ישראכרט ויובל סמו בראש

זו הייתה השנה שבה הקמפיינים התבססו סופית ברשת כיכבו: פרזנטורים חזקים, פרסומות דוקו ואינטראקציה עם הקהל הצעיר

מדד הפרסומות ביו-טיוב לנובמבר: מריאנו מזניק את AIG לפסגה

הפרסומת של חברת הביטוח זכתה ל-1.5 מיליון צפיות בנובמבר ■ פרסומת כוכבי הרשת של מילקי במקום השני

קמפיין AIG / אורן דאי

AIG - הפרסומת האהובה השבוע; מילקי גולד - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: למרות שאינה טלוויזיונית, הפרסומת הגזענית של חברת הנדל"ן באמונה נכנסה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות

קמפיין יס / מתוך יו טיוב

מדד הפרסומות ביו-טיוב לאוקטובר: שתי פרסומות של yes במדד

הפריים-טיים של yes השתלט על מדד הפרסומות החודשי של "גלובס" ויו-טיוב, עם הפרסומת האחרונה לממיר המקליט החדש של החברה, שהגיעה למקומות הראשון והשלישי במדד אוקטובר