הפקות הענק הקולנועיות הנוצצות של השנים האחרונות הן מכונות משומנות להדפסה של עשרות מיליארדי דולרים, וזה עוד לפני שכוללים את תעשיות המרצ'נדייז ופארקי השעשועים שקמו סביבן • אבל הסיבות האמיתיות לפופולריות העצומה שלהן הן הרבה יותר שורשיות - ומגיעות אפילו עד לסיפורי התנ"ך
דיסני פלוס הגיע לארץ, ועכשיו לשירות הסטרימינג המבוסס והמצליח נטפליקס יש מתחרה חדש וחזק שמנסה להשתלט על השוק המקומי • למי מהם יש איכות צפייה טובה יותר, מה המחיר האטרקטיבי יותר ואיפה יש יותר תכנים? • גלובס עושה סדר
"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר" הוא סרט מביך וחסר נשמה, ובכך גורם לאימפריה האפלה לנצח
"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר", הפרק האחרון בטרילוגיה החדשה של סדרת "מלחמת הכוכבים", הכניס ברחבי העולם 376 מיליון דולר, כש-177 מתוכם הגיעו מצפון אמריקה • אך אם בעבר סכום שכזה נחשב לחלום של כל מפיק הוליוודי, היום מסתכלים על הסכום הזה כסוג של אכזבה
"מלחמות האוצר" הוא סרטון הומוריסטי פרובוקטיבי שעלה אמש ליוטיוב ועוסק בחיכוכים השונים במשרד האוצר ומעורר הדים בקרב עובדי המשרד בהווה ובעבר
כך אמר הסטנד-אפיסט אבנר מירב בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "'מלחמת הכוכבים' זו הדת שלי. זה דת לכל דבר ועניין, יש לנו אפילו חג" • "תאגידי התקשורת יודעים שאנחנו נקנה כרטיסים ונראה את הסרט כמה פעמים ונקנה את הבובות היקרות"
בהיעדר תחרות אמיתית, סרט "מלחמת הכוכבים" החדש עם נתוניו המאכזבים מצליח לשמור על מקומו בראש טבלת הכנסות הקולנוע השבוע • "דדפול 2" נכנס לדירוג הסרטים המכניסים ביותר של 2018 בשווקים הגלובליים
"סולו" הוא מסוג הסרטים האלו שאין בהם דבר באמת רע, אבל גם לא דבר באמת טוב • ביקורת קולנוע
מכירות הכרטיסים והצעצועים של החלק השלישי בסדרה בחסות דיסני איבדו מומנטום מוקדם מהמצופה, ובסין הגיעו לשליש מההכנסות של "הכוח המתעורר" ■ פרשנות מעוררת מחלוקת למיתולוגיה, תחרות קשה מ"ג'ומנג'י" ושיווק בעייתי של משחק הווידאו הם רק חלק מהסיבות לכך
דיסני דורשת מבתי הקולנוע המעוניינים להקרין את הפרק הבא בסדרה 65% מההכנסות, להקרין אותו באולם הגדול ביותר למשך 4 שבועות לפחות - ומטילה 5% קנס על מי שיפר זאת ■ כוח המיקוח של אולמות הקולנוע נחלש עקב הירידה במכירות הכרטיסים
טיים וורנר רכשה את זכויות השידור לכל הסדרה מלבד הסרט הראשון ■ היקף העסקה: כ-275 מיליון דולר
אחרי שהוחלט בשנה שעברה על הקמת פארק שעשועים שיוקדש לסרטי "מלחמת הכוכבים", מתפנים כעת בדיסני לספק הצצה ראשונה אליו ■ איך הוא ייראה, ומהן האטרקציות המרכזיות?
קנדייס פיין, אמא לשני ילדים קטנים מטקסס, הלכה להחליף כמה מוצרים בחנות הכלבו הסמוכה לביתה - וברגע אחד של שובבות החליטה שהיא קונה גם משהו קטן לעצמה ■ להלן התוצאה
המותג דיסני עקף את המותג לגו - כך לפי נתוני ברנד פייננס ■ אפל הוא המותג בעל הערך הגבוה ביותר
שוברי הקופות בכל התחומים מפוצצים מיליארדים - ולכל השאר נותרים פחות ופחות פירורים
הסרט "מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר" גרף עד כה סכום שיא של יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם, מתוכם כ-544 מיליון דולר בארה"ב
חוויית הצפייה ב"מלחמת הכוכבים" היא משנית בחשיבותה לתחושת ההפנינג סביבו
עפ"י דיסני, הסרט עתיד למכור עד היום כרטיסים ב-220 מיליון דולר בארה"ב ובקנדה - ובכך לשבור את השיא הקודם של "עולם היורה", שמכר ביוני השנה כרטיסים ב-208.8 מיליון דולר
באלפי אולמות קולנוע ברחבי העולם תעלה הערב הקרנת הבכורה הרשמית של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ■ אולפני דיסני רכשו את זכויות העיבוד של "מלחמת הכוכבים" בכ-4 מיליארד דולר ■ בינתיים נרשמו 50 מיליון דולר הכנסות ממכירה מוקדמת של כרטיסים בארה"ב, והיד עוד נטויה
הסרט החדש בסדרת "מלחמת הכוכבים" הוא הסרט שהכי חיכו לו ב-2015, אבל בשביל דיסני לא רק המספרים בקופות משחקים תפקיד, אלא גם עסקאות רישוי במיליארדי דולרים, שעשויים להפוך את "הכוח מתעורר" לסרט הגדול בכל הזמנים