גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נסטי

מותג תה קר

עוד כתבות

בעקבות סימני עובש: טמפו בריקול למשקאות תה קר של נסטי בטעם אפרסק

מדובר במשקה שנמכר בבקבוקי פלסטיק בנפח 500 מ"ל, המיובאים ע"י טמפו תחת המותג נסטי מתוצרת נסטלה • בחברה מציינים כי למעט מוצרים הנושאים סימון זה, אין כל פגם במוצרי נסטי, וכי מקור התקלה נבדק

השפעות הפיצול לא נעצרות: נסטי ירדה למקום ה-3 בקטגוריה

פיוז טי הולכת וכובשת את השוק עם נתח של 75%, וספרינג טי של יפאורה מחזיקה ב-13% ■ לפי טמפו, שהמותג נסטי עבר לידיה במארס ומאז ביטלה את הגרסה המוגזת והעלתה מחירים, דווקא נראית מגמת שיפור

קוקה קולה / צלם: רויטרס

רשות ההגבלים: כך ניצלה החברה המרכזית את כוחה כמונופול

במסגרת מסמכים שהגישה הרשות לבג"ץ נחשפות התבטאויות של בכירים בחברה - שעפ"י החשד דרשו מלקוחות החברה לא להחזיק משקאות של חברות מתחרות

לפני כולם מסתמן: משרדו של גדעון עמיחי יטפל בתקציב נסטי

בכך יגדל נתח התקציבים שהוא מחזיק במערך הפרסום של קבוצת טמפו ■ מדובר באתגר שיווקי-פרסומי לא קל, שכן נסטי עבר טלטלות בשוק המקומי ולא הצליח להמריא

נסטלה העבירה את הזיכיון על המותג נסטי מאסם-נסטלה לטמפו

בטמפו נערכים עכשיו לתחילת הייצור של נסטי בארץ ללא מים מינרליים וגם להפסקת מבצעי הכסאח על המותג ■ והצרכן? הוא כנראה ישלם יותר

מתיחות בין אסם לשופרסל על רקע קיפוח במבצעים למותג נסטי

בעוד רשתות אחרות קיבלו מחיר מבצע על נסטי לפני פסח, באסם סירבו להציע מבצע לשופרסל, ולכן ברשת שקלו לצמצם את מקומו של המותג על המדפים ■ בשופרסל ובאסם מכחישים: אין סכסוך מסחרי ■ מכירות נסטי ירדו ב-16% מתחילת השנה

שוק התה הקר רותח: פיוז טי של קוקה-קולה גובר על נסטי

הקרב על קטגוריית התה הקר בין שתי הענקיות - קוקה-קולה ואסם-נסטלה - מסתיים לפי שעה בניצחון ביניים למותג פיוז טי של קוקה-קולה ■ יו"ר אסם-נסטלה, דן פרופר: "אנחנו בעיצומו של תהליך. נסטי יגיע רחוק וגבוה" ■ ניתוח מיוחד

ביטוח 9 מיליון ממשיך להוביל את הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל עם כוכבי "הבורר" וג. יפית - הכי זכורה

סערה בכוס תה: קוקה-קולה ואסם נלחמות על שוק התה הקר

גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?

אסם-נסטלה משיקה את "נסקפה מילאנו" לשוק המוסדי

במקביל משיקה החברה מכונות למכירת משקה נסטי בכוס ■ יעד מכירות המשקאות של אסם-נסטלה עומד על 50 מיליון שקל בתוך 3 שנים

לפני כולם משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת

המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

HOT - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.7 מיליון שקל

המונדיאל גורר כצפוי גל של פרסומות למכשירי טלוויזיה, כאשר הבולטת בהן היתה לסדרת NEOPDP של פנסוניק

דירוג המותגים השנתי - משקאות קלים: קוקה-קולה מוביל, פריגת נשחק והמים בעלייה

קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים ; מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה ; החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים