גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סופי בלום

בכירה בפרוקטר אנד גמבל

עוד כתבות

מנהלי הקניונים על המסלול: מי הגיע לתצוגת האופנה של רנואר?

וגם: משלחת מישראל זכתה במקום הראשון בהאקתון בינלאומי לפתרונות בתחום הספנות

מה עומד מאחורי הקמפיין של פרוקטר אנד גמבל לאולימפיאדה?

הקמפיין של פרוקטר אנד גמבל לאולימפיאדה, "תודה לך אימא", לא משאיר את הצרכנים אדישים, אבל לא בהכרח מהסיבות שהחברה קיוותה להן ■ לצד שבחים על קריאייטיב מרגש, יש גם ביקורת על כך שמדובר במסר מיושן ואנטי-פמיניסטי

סופי בלום מונתה לסגנית נשיא לשיווק אזורי ב-P&G

בלום ‎תהיה אחראית על הובלת האסטרטגיה השיווקית של P&G ב-107 מדינות ■ אלנה קודרישובה מונתה למנהלת הפעילות של P&G בישראל

"אתם חושבים שישראל זה כל העולם, אבל 7 מיליון איש זה כלום"

סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל, החליטה להפוך את סניף ישראל לחשוב ומשפיע על הקונצרן כולו ■ מזה 7 שנים היא עובדת כאן, אבל לדבריה לא הפכה לישראלית בעצמה

אשת השיווק של נובמבר: סופי בלום, מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל

נבחרה ע"י איגוד השיווק בזכות הובלת מהלכי חדשנות כמנוע צמיחה עסקי של החברה

סופי בלום: "אני מאמינה במתן בסתר, לא ב'אביוז' תקשורתי"

המתקפה התקשורתית האגרסיבית על אנשי עסקים כמו אילן בן-דב ושרי אריסון, בשל הניגוד התדמיתי בין תרומתם לקהילה לפיטורי עובדים, גורמת ללא מעט מנכ"לים לשקול מחדש האם כדאי להם למתג עצמם כפעילים בקהילה ■ וגם: 5 שגיאות נפוצות במיתוג ותקשור התרומה לקהילה

מנכ"לית פרוקטר אנד גמבל ישראל: "בטווח הארוך חשיבה ירוקה משתלמת כלכלית"

סופי בלום אמרה את הדברים בפורום שיווק ירוק של ארגון מעלה, איגוד השיווק הישראלי ו"גלובס" ; יגאל שמיר, סמנכ"ל בגליקמן-נטלר-סמסונוב: "המלחמה הירוקה היא מגמה ולא טרנד" ; בכנס נמנו 10 החטאים בשיווק הירוק