גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סלונה

עוד כתבות

בלעדי קבוצת מקאן מפסיקה לתמוך בפעילות: אתר סלונה נסגר

סלונה תהפוך לחברת תוכן עסקי בלבד, והאתר יפסיק בהדרגה לפעול

חיילות ליד אנטדרת זיכרון / צילום: Ronen Zvulun, רויטרס

קמפיין חדש: המצב המורכב של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו בצבא

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, קבוצת פרסומאים ואתר סלונה חברו לסייע לעמותת "הותיר אחריו חברה" ביצירת קמפיין ציבורי שיעלה למודעות את מצבן של נשים לא נשואות שבני זוגן נהרגו במהלך השירות הצבאי

אימי עירון/ צילום: איל יצהר

"עד שלא נשלוט בפוליטיקה, בעסקים ובמדיה - לא נהיה שוות"

כמה שבועות אחרי שעזבה את "סלונה", אתר הנשים המוביל בישראל, אימי עירון מסמנת את הכיוון הבא • "אני מתכננת להיות במקום שבו הכי חסרות נשים - בטכנולוגיה. זה הקטר של הכלכלה, אבל נשים לא נמצאות עליו", היא אומרת בראיון מיוחד ל"גלובס" • "אל תעשו לנו טובה כי אנחנו בוכות או נחמדות. גברים צריכים לשאוף לשוויון כי זה טוב למדינה, לממשלה, לכלכלה"

שירה מרגלית / צילום: איל יצהר

בלעדי סלונה קונטנט, זרוע התוכן של אתר הנשים סלונה, תעבור לקבוצת מקאן ת"א

זאת אחרי הירידה הקשה בהכנסות • ל"גלובס" נודע כי סלונה קונטנט צפויה לשמש כזרוע התוכן הדיגיטלית של הקבוצה ולשים דגש על יצירת תוכן ופחות על טראפיק • בסלונה מקווים שאחרי השקעות של מיליוני שקלים, ההכנסות מהחיבור בין הצדדים יסייעו לממן את האתר המתמחה בנשים

נפתלי בנט / צילום: תמר מצפי

בנט: "יוצאים בתוכנית לחינוך למניעת הטרדות מיניות"

שר החינוך בכנס "נשים בחזית": "טבע האדם, בין שהוא דתי, חילוני, ערבי או יהודי, מביא לכך שזה יכול לקרות בכל מקום, ולכן התוכנית תהיה מותאמת לכולם" ■ על ח"כ ניסן סלומיאנסקי: "פניתי אליו ושאלתי אותו האם הוא עשה משהו כזה, והוא אמר לא"

שירה מרגלית / צילום: איל יצהר

"הקרבות שמאיימים על הדמוקרטיה לא מטרידים מספיק אנשים"

שירה מרגלית, יו"רית אתר התוכן לנשים סלונה, מוטרדת מההחלשה של התקשורת ושל התרבות ע"י הממשלה: "יש פה תרבות קלוקלת של שלטון משחית, שלא בונה אלא הורס"

אימי עירון / צילום: איל יצהר

מנכ"לית סלונה, אימי עירון: "הקול הנשי מתבקש, כלכלי וכדאי"

עירון, מנכ"לית וממייסדות אתר התוכן לנשים סלונה, חולמת לפרוץ את גבולות האינטרנט ועובדת על מנוע הצמיחה הבא - המרת הקוראות לקונות והקמת קניון דיגיטלי ממוקד לנשים

סלונה משיקה רשת תוכן שתקדם תכנים שיווקיים לנשים

"סלונה נטוורקס" תתמחה בקידום תכנים שיווקיים לנשים ברחבי האינטרנט, באמצעות שיתופי-פעולה עם אתרי נשים ושימוש במנועי חיפוש וברשתות חברתיות

מנכ"ל "עכבר העיר" לשעבר מונה למשנה למנכ"לית אתר סלונה

לירון אברהם יהיה אחראי על התחום המסחרי ועל הפיתוח העסקי באתר ויעבוד תחת המנכ"לית אימי עירון

העיתונאית קארה סווישר תשתתף בכנס הבלוגרים של סלונה

עורכת בלוג הטכנולוגיה All Things Digital תשתתף בכנס BLOGO ב-30 ביולי ■ מלבד סויישר, בכנס ישתתפו גם גיא זהר, אלוף בן, דבורית שרגל ואחרים

מי החכ"ית שפעלה הכי הרבה לקידום נשים בשנה האחרונה?

זהבה גלאון היא חברת הכנסת שפעלה לקידום נשים בשנה האחרונה - כך עולה מבדיקה שערך אתר סלונה בהשתתפות פאנל של 10 נשים ■ הנימוקים: פעלה לקידום נשים בוועדת הכספים והובילה מאבקים ומחאות נגד הדרת נשים

הבלוגרים יכולים לחייך? יוזם חוק לשון הרע ישקול לא להכלילם

מנהלי אתר הבלוגים סלונה: "התיקון לחוק לשון הרע יוצר אווירה של איום וסכנה אישית, בעיקר עבור הבלוגר העצמאי שלא נהנה מגב משפטי מערכתי"

בלוגרים לח"כ לוין: לא להחיל עלינו את התיקון לחוק לשון הרע

אתר סלונה, המהווה פלטפורמה לכ-6,000 בלוגרים: "הדרישות שהחוק מעמיד בפני הבלוגר, שכותב ללא כל משאבים מערכתיים מלבד זמנו הפרטי, הן בלתי אפשריות"

מחאת הבלוגרים: "חוק לשון הרע יוצר אווירה של איום"

ביוזמת אתר סלונה, היום ב-17:00 בלוגרים ברחבי הרשת יעלו פוסט שיעסוק בנושא חופש המידע והשיח ברשת ■ המטרה: לעורר דיון ביקורתי בנושא חוק לשון הרע

שירה מרגלית רוכשת 30% מאתר סלונה ב-3 מיליון שקל

מרגלית, לשעבר המשנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת ומנכ"לית מקאן-אריקסון, נכנסת כשותפה לאתר האינטרנט לנשים סלונה, עם אופציה להגדיל את האחזקות ל-45%

מגזין האינטרנט "סלונה" משיק פרויקט מיוחד ליום האישה הבינלאומי

במהלך מארס יתפרסמו באתר טורים של מיטב הכותבים והכותבות על נשים שבחרו להסתכל על המציאות דרך משקפיים ורודים, תחת הכותרת "רואות ורוד - החיים מזווית אופטימית"

עינת שרוף מצטרפת למגזין האינטרנט לנשים saloona

מנכ"לית saloona, אימי עירון: "saloona עוד לא בת שנתיים וכבר הספיקה להפוך לכיכר הכפר של הנשים באינטרנט"

מחקר: מה נשים רוצות - ועל מה הן מדברות ביניהן ברשת?

"מחקר הנשים 2010" של באזילה, Saloona ו"גלובס" ניסה להבין מהשיח הנשי ברשת מה נשים רוצות, כמה הן מבינות בפיננסים ובטכנולוגיה, ומה עם הדילמה הנצחית של אימהות מול קריירה

"גברים קונים, נשים עושות שופינג" - נכון גם לאינטרנט?

על רקע השקת "זאפלונה", מנוע החיפוש הנשי של זאפ בשיתוף אתר סלונה, בודק "גלובס" מה צריך כדי לגרום לנשים לפתוח מהר יותר את הארנק

תוכן בעניינים: מה זה מדיה היברידית ולמה צריך אותה?

מדיה היברידית משלבת את המדיה הקנויה והמדיה ש"מרוויחים" מהתוכן, מהפעלת גולשים ומפעילות ויראלית ■ כך הופכים את אסטרטגיית התוכן הזה לחלק מתכנון התקשורת השיווקית