גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סלקום מדיה

עוד כתבות

שפירא: "מיזוג סלקום עם נטוויז'ן יאפשר תקשורת משולבת"

מנכ"ל סלקום אמר הדברים בכנס סלקום מדיה ■ ‎‎סמנכ"ל השיווק יוני סבג הכריז כי סלקום בוחנת כניסה לעולם הטלוויזיה על בסיס רשת האינטרנט (‏IPTV‏)

"ההצלחה של סדרה תלויה בשני דברים - כתיבה ושחקנים"

דאג אלין, יוצר הסדרה "הפמליה" המבקר בישראל כאורח של כנס סלקום מדיה: "מחכים לי שאכתוב את התסריט לסרט שמבוסס על הסדרה"

"האבולוציה הכי חשובה היא כניסת יו-טיוב לעסקי הטלוויזיה"

בריאן גארדן, מבכירי תעשיית הטלוויזיה בארה"ב ואורח בכנס סלקום מדיה, מדבר על המהפכות שעובר המדיום ועל השפעות הצפייה החברתית על הרייטינג

שורה של אורחים בינלאומיים בכנס הרביעי של סלקום מדיה

לכנס הוזמנו כ-1,500 איש מתעשיות המדיה, הפרסום, המוזיקה, הטלוויזיה, מפתחי אפליקציות ושירותים סלולריים, אנשי שיווק ומנהלים מתעשיות שונות הנוגעות בעולם הסלולר

לפני כולם סלקום מפתחת עונה שנייה לסדרה "אהבה ראשונה"

זאת בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקל ■ הסדרה האינטרנטית של סלקום מדיה כוללת סיפורי אהבה של צעירים ישראלים

רבגוניות ממוקדת

הדינמיות של שוק התקשורת העולמי הפכה את חברות הסלולר לחברות סטארט-אפ

מייסד פורסקוור: "מוכנים לשיתוף-פעולה בשוק המקומי"

דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, אמר את הדברים בשיחת וידיאו בכנס סלקום למדיה ■ "נעשה לוקליזציה למוצר בשווקים נוספים בעולם"

יוצר CSI: "הציפייה לפרק בשבוע הבא היא מיושנת ולא הגיונית"

אנטוני זוויקר, יוצר הסדרה הנצפית ביותר בעולם, בראיון בלעדי ל"גלובס": "היום סדרות טלוויזיה צריכות לחיות כל הזמן על כל המסכים - בסלולר, בלפטופ ובטאבלט"

סלקום משיקה משחק חברתי סלולרי מבוסס מיקום

המשחק החדש "מטרופולין" הוא חלק מפעילות התוכן של סלקום אחרי הפרויקטים "אהבה ראשונה", "קן הקוקייה" ו"מגודלים" ■ היקף ההשקעה בפיתוח המשחק נאמד בכמיליון שקל

סלקום השקיעה 3.5 מיליון שקל בפרויקט התוכן "אהבה ראשונה"

מדובר ב-150 סרטים דוקומנטריים המציגים סיפורי אהבה אישיים של צעירים בגילאי 16-20, המהווים נדבך נוסף של פעילות סלקום מדיה בהפקות המקור לאינטרנט ולסלולר

אחרי "מגודלים": סלקום מדיה מעלה הפקת מקור בפייסבוק

תעלה לרשת החברתית את "קן הקוקיה" - שעשועון אינטראקטיבי חדש לצעירים שישודר בשידור חי מדי יום במשך 21 ימים בין השעות 15:00 עד 23:00 ■ עלות ההפקה והקמפיין הנלווה - 5.5 מיליון שקל

עמוס שפירא: "הסלולרי יהיה בקרוב השער הראשי לאינטרנט"

לשידור החי מכנס סלקום מדיה באתר חדשות ערוץ 2 ■ מנכ"ל סלקום: "השימוש בסלולר לקבלת מידע ושימושים הפך מזמן לאמצעי העיקרי"

בזק - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.19 מיליון שקל

תמי 4, שהשיקה את בר המים המתקדם PRIMO, הגיעה למקום השני בדירוג עם השקעה של כ-1.62 מיליון שקל

מה חיפשו הישראלים בגוגל? iPhone, שפעת החזירים ופייסבוק

למרות הבאזז, מעטים חיפשו את טוויטר ■ ביחס למדינות אחרות הישראלים לא חיפשו חופשות זולות, ואף גילו יותר עניין בשפעת החזירים מתושבי מקסיקו ■ סיכום החיפושים הפופולריים בגוגל במחצית הראשונה של השנה

סלקום משיקה את פסטיבל "ווליום ערד" בסוכות בהשקעה של 14 מיליון שקל

האירוע יתקיים בתאריכים 5-7 באוקטובר ב-7 מתחמים שונים ברחבי העיר, ויכלול מגוון הופעות בהשתתפות למעלה מ-50 אמנים, יוצרים ולהקות ■ במסגרת הפסטיבל ייערך טקס אזכרה לזכר 3 נפגעי אסון ערד