גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

עדי יופה

טרנדולוגית ומנכ"לית חברת ספוטרנד

עוד כתבות

עדי יופה / צילום: אריק סולטן, גלובס

"כמו סטורי שנעלם תוך 24 שעות, העבר לא רלוונטי לקביעת העתיד"

אנחנו חיים בעידן אקסטטי שבו העולם כולו הופך ל'סטורי': מה שהיה רלוונטי ל-24 השעות האחרונות, יכול להיעלם עד מחר • עדי יופה משרטטת עבור 'ליידי גלובס' קווים למגמות העל שישלטו בשנה הקרובה

חנות הפופ־אפ של קרן שביט / צילום: אסף רביבו

זה המאפיין מספר 1 של הדור שמתחיל לעצב את העולם

בעידן שלנו הכול זמני - מקום העבודה, מקום המגורים, מערכת היחסים וגם הנאמנות למותגים ■ המוד הזמני משפיע על הצרכן, והוא בוחר בכל יום מחדש ■ הטרנדולוגית עדי יופה על הטרנד החם - הצרכן הנווד

מה חוזה הטרנדולוגית שצפתה את המחאה וניצחון לפיד?

בשנה שעברה הצרכן התייצב במרכז, בשנה הקרובה הוא יבקש גם להבין מה התועלת ■ הטרנדולוגית עדי יופה, שחזתה את המחאה החברתית ואת התחזקותם של יאיר לפיד ונפתלי בנט, מציגה: חמישה גוונים של שחרור

ועידת MAD עדי יופה: "אנחנו בעידן המוצר ולא בעידן המותג"

במסגרת דיון בכנס MAD, שעסק בדמות הצרכן המפוכח אחרי המחאה, הסכימו המשתתפים כי ניתן עדיין למכור ולהרוויח - אך קודם יש להחזיר את אמון הצרכן

מה יהיו הטרנדים הגדולים של ישראל ב-2012?

בפרויקט מיוחד למוסף "פירמה" של "גלובס" שייצא לאור ביום שלישי הקרוב, מציגה הטרנדולוגית עדי יופה את מגמות הצריכה העיקריות של ישראל לשנה הנוכחית