בסך־הכול הוענקו 21 מדליות - תשע זהב, ארבע כסף ושמונה ארד - בעשר קטגוריות • מירן פחמן, ממובילי התחרות: "זו לא אולימפיאדה, ולכן אין מספר שווה של מדליות בכל קטגוריה. כל עבודה נשפטת בפני עצמה"
בזיכרון הציבור חקוקה גרינברג תחת הכינוי "ג. יפית", בשל מסעות הפרסום שהובילה במשך שנים, בהם המליצה על מוצרי צריכה שונים • עם השנים התרחבו עסקיה מעבר לתקשורת וכללו גם השקעות נדל"ן, וב-2014 רכשה עם קבוצת משקיעים את רשת סטימצקי
התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל לשנה, טופל בחמש השנים האחרונות במשרד הפרסום ענבר-מרחב G
אור גלייכר ובן סבר, המנכ"לים המשותפים של משרד הפרסום ענבר-מרחב G, עברו דרך ארוכה מאז שהגיעו למשרד לפני 5 שנים • עם המכירה לקבוצת HAVAS הבינ"ל הם מספרים לגלובס על השינויים ("שלחנו הביתה 70% מכוח-האדם") ועל האתגרים ("אנחנו לא מיוחצנים מספיק")
המהלך לא צפוי להשפיע על הניהול היומיומי, שיישאר בידי המייסדים חן ענבר וירון מרחב והמנכ"לים המשותפים בן סבר ואור גלייכר
בתקציב הפרסום של AM:PM טיפל בשנים האחרונות משרד הפרסום הדיגיטלי גרייט • עתה המשרד אמנם מאבד את הטיפול במותג AM:PM מקבוצת דור אלון, אך נשארת לו דריסת רגל במערך הפרסום של דור אלון כאחראי על פעילות הר שתות החברתיות של מותגי החברה
החברה ניהלה בשבועות האחרונים התמודדות על התקציב בהיקף של כ-15 מיליון שקל בין ענבר מרחב g המלווה בחברת המדיה יוניברסל מקאן למשרד לעומק התודעה שלווה ע"י חברת המדיה יוניון • רקיט נחשבת למפרסמת גדולה עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכו'
על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה
רשתות הספרים המתחרות פרסמו הבוקר מודעה משותפת שבה הם קוראים לגנץ ולנתניהו שלא להיכנס לספרי ההיסטוריה כמנהיגים שהובילו לסבב בחירות שלישי
הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'
בכך, שיתוף-הפעולה בין משרד הפרסום ענבר-מרחב לקבוצת מקאן עובר לפסים גלויים
היקף תקציב הפרסום של חברת התיירות נאמד ב-5-6 מיליון שקל
זאת לאחר שמ-2013 נוהלו תקציבי העיתונות, השילוט והרדיו בידי סמארט מדיה, וענבר היה אמון על רכש הטלוויזיה בלבד
בקמפיין שמעלה משרד הפרסום ענבר-מרחב G עבור עמותת ישראליס ישתתפו עידן עמדי, אייל גולן, עילי בוטנר, עידן רייכל, עברי לידר, אברהם טל, קרולינה, אריק ברמן, נתן גושן, נדב גדג', נורית גלרון, אלון אולארצ'יק ועוד
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
חוקרי להב 433 הגיעו למשרד הפרסום על מנת לאתר מסמכים הקשורים לכאורה בפרסומות שנקנו עבור הליכוד בעיתונות הערבית ומומנו ע"י עורך דין
קראפט מכרה את המותג קפה ג'ייקובס, ובעקבות זאת הופסקה ההתקשרות עם קבוצת JWT, והמותג עבר בכל העולם לטיפול קבוצת אבאס
המהלך אמור להפוך את המשרד הממוזג לחבר במועדון 10 משרדי הפרסום הגדולים
בשל ביקורת על תנאי המכרז יתמודדו על התקציב רק LEAD וענבר-מרחב
בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה