האירועים הגלובליים בסין, ברוסיה ובאוקראינה שהובילו לבעיות בשרשרת האספקה, לצד עליות הריבית, חייבו את מותגי אופנת הספורט לשנות את התוכניות האסטרטגיות • אלא שהדעות חלוקות: בניגוד למובילי הקטגוריה, המתחרים דווקא מחזקים את הפעילות הישירה ללקוח
חנות הענק, ששטחה עומד על 900 מ"ר, נפתחה בנמל ת"א במקום חנות פקטורי 54 • קבוצת אירני, שקיבלה לידיה את הזיכיון ליבוא המותג מדלתא, מתכוונת לפתוח 10 חנויות נוספות בשלוש השנים הקרובות
קבוצת אירני, שמפעילה את רשת פקטורי 54 ומותגי אופנה נוספים, תנסה להצליח במקום שבו נכשלה קודמתה ולהגדיל את נתח השוק של פומה בישראל • פומה נחשבת למותג הספורט השלישי בגודלו בעולם, אך בשוק הישראלי שנשלט בידי נייקי ואדידס, נתח השוק שלה מסתכם בכ-2% בלבד
אף על-פי שנכנס לכל ספרי ההיסטוריה, נראה כי ההחמצה הגדולה של בולט היא בתחום המסחרי, והכול בגלל נאמנות לפומה
וגם: אורי יהודאי, מנכ"ל פרוטרום, מתחבר ליבשת השחורה בצבא, בטיולים ובעסקים
דלתא תפתח בשנה הבאה שתי חנויות קונספט למותג, שמיקומן טרם נקבע ■ ב-5 השנים האחרונות סבל המותג פומה משחיקה במכירות בישראל, וככל הידוע הפעילות בארץ הסבה הפסדים לפומה העולמית
הרשת, שתושק במארס 2016, תפעל כ"חנות בתוך חנות" בסניפי דלתא ותכלול גם חנות דגל אחת לפחות ■ בדלתא מתכוונים להשתמש בתשתית הייצור שלהם למותגי ספורט בינ"ל כדי לבנות מותג שיוצע במחירים נמוכים
תעביר את הזיכיון לדלתא ישראל ■ בשנים האחרונות צנחו המכירות של פומה בישראל מ-110 ל-20 מיליון שקל
ענקית הלבשת הספורט האמריקאית רשמה ברבעון המונדיאל רווח נקי של 962 מיליון דולר, קפיצה של 23% ■ ההכנסות צמחו ל-8 מיליארד דולר
ה"טריקולור" מקבלים את חסות ההלבשה היקרה ביותר בכדורגל העולמי - 42.6 מ' אירו בשנה מנייקי; כמה מכניסות 4 המעפילות לחצי גמר המונדיאל?
מי שלא ייסע לחוות את חגיגת המונדיאל בברזיל, יוכל להרגיש חלק מהקרנבל באמצעות פריטים ואביזרים שנמכרים תחת כל עץ רענן
חודשים ארוכים לאחר שהסיכום בין הצדדים הודלף, מוליכת הפרמיירליג הודיעה על השלמת אחת מעסקאות חסות ההלבשה היקרות שידע הכדורגל האנגלי
האצן הג'מייקני ימשיך עם חברת ציוד הספורט עד לאחר האולימפיאדה בריו ■ ההסכם הקודם עם פומה הכניס לבולט כ-9 מיליון דולר בשנה
דיווח: "התותחנים" עוזבים את נייקי אחרי 20 שנה, ויחתמו על חסות ההלבשה הגבוהה ביותר בפרמיירליג
תעשיית האופנה מספקת הקיץ שיתופי פעולה מרתקים ■ נעלי אולסטאר מעוצבות בהשראת עטיפות האלבומים של להקת GreenDay הן רק דוגמה אחת
האצן הג'מייקני גובה בין 200 אלף דולר ל-350 אלף דולר לתחרות, ורק ב-12 החודשים האחרונים הרוויח 20.3 מיליון דולר
קבלו את השפצורים הטכנולוגיים האחרונים של חברות ההלבשה הגדולות - נייקי, אדידס ופומה, עבור הספורטאים שישתתפו בלונדון 2012
אחרי 20 שנות פעילות באמצעות יבואן, בפומה החליטו שהגיע הזמן לפתוח בישראל רשת חנויות מותג עצמאיות ■ בראיון ל"גלובס" מדבר גיא דנמן, על היעדים, על היחס לייבוא המקביל המשגשג, ועל התוכניות
אתר sportingintelligence.com בדק מי נבחרות הכדורגל הלאומיות שמקבלות הכי הרבה כסף מספונסריות המדים שלהן; הטריקולור בראש עם 37 מיליון ליש"ט בעונה, אנגליה וספרד במקומות 2-3 ■ הרשימה המלאה - בפנים
נעלי ריבוק שעיצב ארמני או חולצה של H&M שעיצבה דונטלה ורסצ'ה - הדרך לקנות פריט של מעצב-על בזול עוברת דרך שיתופי-הפעולה של אותם מעצבים עם חברות עממיות