גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רינת אשכנזי

הכלכלנית הראשית של הפניקס בית השקעות

עוד כתבות

רינת אשכנזי, הכלכלנית הראשית, הפניקס בית השקעות / צילום: טומי הרפז

"השווקים בפרשת דרכים": העדפות ההשקעה של הכלכלנית הבכירה

רינת אשכנזי מהפניקס בית השקעות טוענת כי המניות בת"א דווקא הציגו תשואה סבירה בשנה האחרונה, וכי ההשוואה למדדי וול סטריט עושה להן עוול • היא סבורה כי סוכנויות הדירוג יופתעו לטובה מהכלכלה המקומית, ממליצה לפזר את ההשקעות ומאמינה בבנקים, בחברות ביטוח וברשתות מזון

רינת אשכנזי, הכלכלנית הראשית, הפניקס בית השקעות / צילום: טומי הרפז

"במשברים נולדות הזדמנויות": המלצות ההשקעה של הכלכלנית הראשית בהפניקס בית השקעות

גם לאחר השבוע הדרמטי בבורסה בת"א, רינת אשכנזי טוענת כי "לא הייתי מצמצמת לחלוטין חשיפה לשוק המקומי, תמיד במשברים נולדות גם הזדמנויות" • הכלכלנית הראשית של הפניקס בית השקעות מציעה "לנטרל אמוציות ולחזור לבייסיק: פיזור סיכונים על אג"ח, מניות וגם פיזור גאוגרפי ומגזרי"

רינת אשכנזי, מנהלת מחלקת מחקר מדדים, קסם קרנות ETF מבית אקסלנס / צילום: איל יצהר, גלובס

"תמחור הסיכונים ממשבר האקלים עומד להיות חלק בלתי נפרד מהמערכת הפיננסית"

כך אמרה רינת אשכנזי, מנהלת מחלקת מחקר מדדים בקסם קרנות ETF מבית אקסלנס, בוועידת "עושים שוק" של גלובס לקידום המודעות למשבר האקלים ובעידוד השקעות ביוזמות ירוקות • "נצטרך להתרגל לרעיון שחברות שיפעלו בראייה ירוקה, אמורות יהיו לקבל תגמול על כך"

הדפסת תלת־ממד של מסכות מגן נגד קורונה בצרפת / צילום: Moritz Thibaud/ABACA, רויטרס

הקורונה בשירות המהפכה התעשייתית הרביעית

הכורח למצוא פתרונות להתמודדות עם משבר הקורונה נתן דחיפה עצומה לטכנולוגיות פורצות דרך בשלל תחומים, שכמה מהן משנות את כללי המשחק גם לתקופה שאחרי המגפה • כיצד נחשפים להשקעה בתחומים אלה?

מדידות חום למניעת התפשטות קורונה, בתחנת רכבת באחמדאבאד שבהודו  / צילום: Amit Dave, רויטרס

משבר הקורונה מאלץ את הודו להדביק פערים

אחרי כחודשיים של סגר כללי, התעוררה בשבוע שעבר הכלכלה ההודית לבשורה על חבילת תמריצים ממשלתיים בהיקף של 266 מיליארד דולר • האם תהיה זו מקפצת הקסם שתאפשר להודו לממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בה?

אבנר חדד /  צילומים: שלומי יוסף

"הרפורמה במדדים לא פתרה את בעיית הנזילות והמחזורים"

בכנס הפודיום בשיתוף קסם מדדים, הציע מנכ"ל חברת תעודות הסל, אבנר חדד, לשפר את מצב הבורסה בת"א באמצעות הקלות רגולטוריות והפחתת המס על רווחי הון

דונאלד טראמפ / צילום: רויטרס

טיפ למשקיעים: כך תתאימו את התיק שלכם למהלכי טראמפ

על רקע המהלכים הדרמטיים שמוביל נשיא ארה"ב הנכנס: איך צריך להראות תיק ההשקעות שלכם בעיתוי הנוכחי? היכן בכל זאת נמצאות הזדמנויות ההשקעה? ואיפה הכי כדאי לשים היום את הכסף?

רינת אשכנזי / צילום: שמעון מלול

"להיכנס לבונקר? אנחנו בתיקון, לא בשוק דובי"

רינת אשכנזי מקסם, בכנס הפודיום של "גלובס" וקסם מדדים: "מחירי המניות והאג"ח מתמחרים תרחיש מאוד פסימי" ■ עוזי דנינו, מנכ"ל אקסלנס, קרא בכנס לאוצר שלא למסמס את הרפורמה בשוק האשראי, ובועז נגר, יו"ר קסם מדדים, הדגיש את הסכנות והאתגרים של מלחמת המטבעות