גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

רקיט בנקיזר

יצרנית מוצרי צריכה בתחום הנון-פוד ויצרנית תרופות ללא מרשם. בין המותגים הבולטים של החברה: פיניש, קליה, נורופן ועוד.

עוד כתבות

בורסת וול סטריט בניו יורק / צילום: תמר מצפי

סיקור שוטף ירידות בנעילה בוול סטריט; איתוראן קפצה ב-8.2%, צים ב-6.6%

נעילה מעורבת באירופה • ווקמי צנחה ב-7.1% ביום המסחר הראשון שלה • הריבית בארה"ב נותרה ללא שינוי, הפד העלה את תחזית הצמיחה והאינפלציה ל-2021

מזון לתינוקות של רקיט בנקיזר / צילום: Shutterstock

אחרי ארבע שנים בלבד: רקיט בנקיזר נפרדת מעסקי המזון לתינוקות בסין

יצרנית מוצרי הצריכה מוכרת את החטיבה הסינית למזון לתינוקות לקרן פרימוורה תמורת 2.2 מיליארד דולר • תמשיך להחזיק ולתפעל את מותגי תחליפי החלב בשאר העולם

מתוך אתר משרד הפרסום HapPpy

משרד הפרסום HapPpy יטפל בפעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר בישראל

היקפה של פעילות הסושיאל של רקיט בנקיזר עומד על כ-2 מיליון שקל • HapPpy מטפל בין היתר בתקציבי הסושיאל של בנק הפועלים ואפליקציית ביט, אלטמן, רשת rebar, באג, buyme, רשת בנא משקאות, yango, קבוצת קרן אריסון ועוד

סנאטור מטעם מדינת מיין מחטא את המיקרופון לפני וועדת מודיעין בסנאט. הביקוש במגבוני חיטוי מגיע גם לצמרת / צילום: Andrew Harnik, Pool, Associated Press

ארה"ב: מחסור בנייר טואלט – OUT; התנפלות על מגבוני חיטוי – IN

מלאי נייר הטואלט והאלכוג'ל, שהיו במחסור בעולם עם פרוץ מגפת הקורונה, התמלא • עכשיו האמריקאים "מתנפלים" על אמצעי החיטוי שנחטפים מהמדפים

כפיר אברהם - מנכ"ל רקיט בנקיזר ישראל / צילום: עינת לברון

אחרי שטראוס: גם רקיט בנקיזר הכריעה מי ינהל את תקציב המדיה שלה

החברה ניהלה בשבועות האחרונים התמודדות על התקציב בהיקף של כ-15 מיליון שקל בין ענבר מרחב g המלווה בחברת המדיה יוניברסל מקאן למשרד לעומק התודעה שלווה ע"י חברת המדיה יוניון • רקיט נחשבת למפרסמת גדולה עם מותגים כמו קולון, וניש קליה, שול וכו'

רקיט בנקיזר רוצה לייעל את הייצור: מחפש טכנולוגיות ישראליות בעזרת רשות החדשנות

התאגיד משווק מוצרי צריכה בתחום הבריאות אך מתעניין דווקא בסטארט-אפים שעוסקים בתחום הבלוקצ'יין • תוכנית שיתופי-הפעולה הבינלאומיים של רשות החדשנות פונה עתה גם לתאגידים שאינם טכנולוגיים

לפני כולם תביעה: רקיט בנקיזר גנבה מאיתנו את המוצר סטריפים לכביסה

התובעים, חברת דיזולב ישראל ודרור פאר, דורשים 5 מיליון שקל בטענה כי ייצגו בבלעדיות את היצרנית הקנדית דיזולב, ופנו לרקיט במטרה לעניין אותה ברכישת המפעל והזכויות למוצר - וכעבור כמה חודשים קולון יצאה עם מוצר משלה, שייצרה עבורה החברה הקנדית ■ רקיט: "תביעת-סרק"

לפני כולם TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב

לפני כולם רקיט בנקיזר יוצאת למכרז על תקציב הדיגיטל

התקציב, שיעמוד על כ-15 מיליון שקל, ייפתח גם למשרדים שאינם נמנים כיום עם מערך הפרסום של החברה

Reckitt Benckiser / צילום: רויטרס

הטיפ היומי: החדשנות תביא את המניה הזו לשיאים

מחלקת המחקר של קרדיט סוויס ממליצה על מניית רקיט בנקיזר ב"תשואת יתר"

פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

אתגר השיווק הטכנולוגי: מהם הצדדים הפעילים ומה תפקידיהם?

חברות צריכה מובילות בעולם הבינו לאן הולך השוק ופיתחו יכולות טכנולוגיות עצמאיות

קמפיין נורופן / צילום: גבע טלמור

קמפיין החודש של מאי: להקת הבנים של נורופן

איך אפשר לדבר עם נערות על כאבי מחזור בלי לגרום להן להירתע? ■ עם האתגר הזה יצאו לדרך משרד הפרסום ענבר-מרחב וחברת רקיט בנקיזר ■ התוצאה: קליפ ויראלי של להקת בנים עם שיר שלא הותיר אף אחד אדיש

סניף רשת שופרסל דיל, בית שמש   / צלם: אוריה תדמור

שופרסל הציעה למנהליה אייפון 6 תמורת קידום מוצרים

הרשת הציעה הטבות למנהלי סניפים שיקדמו את מוצרי סנו, קרליין ורקיט בנקיזר - ואז חזרה בה ■ בכיר באחת החברות: "מה האסון הגדול?"

לפני כולם ענבר-מרחב לא יטפל בשלב זה בקריאייטיב של רקיט

תקציב רקיט הגיע כנדוניה של הסכם הייצוג עם HAVAS, אך רוב הקמפיינים הקרובים כבר הופקו ■ עם זאת, תקציב המדיה יועבר לענבר-מרחב-ניסן כבר עתה

לפני כולם פרוקטר משיקה טבליות למדיח תחת המותג Fairy

פיניש יצאה במהלך חסימה במסגרתו החלה לשווק חבילה של 100 טבליות למדיח במחיר מוזל ■ בספרד ובאנגליה כבשו טבליות Fairy נתח כספי של יותר מ-20%

"אין הרבה מקומות בעולם עם מגוון של צרכנים כמו בישראל"

ישראל היא יעד אטרקטיבי מבחינת סלווטורה קאיצ'ונה, בכיר ברקיט בנקיזר העולמית ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע פוטנציאל הצמיחה פה מבטיח

לפני כולם סכסוך מסחרי בין רקיט בנקיזר לרשת מגה

רקיט בנקיזר - יצרנית פיניש, קליה, קולון ועוד - מבקשת ליישב לאלתר את המחלוקת, ובמקביל הפסיקה לפני שבועות אחדים לספק סחורה למגה

לפני כולם רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

כאב הראש של נורופן

על משבר נורופן וההשלכות העתידיות על המותג. האם הציבור יצליח לסלוח ולשכוח?

תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו

כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל