גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

שגיא סטוניס

מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט

עוד כתבות

קניות אונליין/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ניהול חנויות ברשת - המקצוע שצובר תאוצה

העלייה בשיעורי המסחר המקוון ברשת, יוצרת ביקוש למנהלי חנויות באינטרנט גם בקרב בעלי עסקים קטנים ובינוניים

קורס ב Digitalent / צילום: תמר מצפי

דיגיטלית ברמת שפת אם: מנהלי השיווק נאבקים על הרלבנטיות

מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"

גיק שואו, לחצני רכישה דרך אתרי אינטרנט / צילום: מתוך הוידאו

אוהבים לקנות באינטרנט? הכירו את הדבר הגדול הבא

נניח שצפיתם בסרטון יו-טיוב ואהבתם בגד או רהיט שהופיע בו - בקרוב תוכלו לרכוש אותו בהקלקה עליו ■ כך נראה הדבר הגדול הבא בעולם הקניות באינטרנט שצובר תאוצה

הוועדה למדרוג: "גלובס" - האתר הכלכלי הנצפה מדי יום

70% מהאתרים המובילים ירדו בהיקף הגלישה בחודש פברואר ■ אתר ynet מצמצם את הפער מוואלה ■ אתר תפוז חוזר למקום השלישי במספר הגולשים החודשי ■ אתר "גלובס" עם זמן שהייה ממוצע לגולש הגדול ב-337% ממתחריו

שגיא סטוניס פורש מניהול ועדת מדרוג הגלישה באינטרנט

סטוניס: "אני ממשיך הלאה לטפח את עסקיי האחרים. זה זמן שהוא בריא להמשיך הלאה - הוועדה הוקמה, ומערכת המדרוג ותכנון המדיה התבססה"

הבלוג "חורים ברשת" הצטרף למדידת הרייטינג באינטרנט

זאת לאחר שוועדת המדרוג באינטרנט הגמישה את תנאי ההצטרפות לאתרים קטנים

דירוג גמיוז לינואר: "גלובס" - האתר הכלכלי הנצפה מדי יום

מאקו נהנה מתנועת הצופים של "האח הגדול", בעוד נענע10 צירף לשורותיו את אתר התרגום מורפיקס ■ הפער בין וואלה ל-ynet הצטמצם בכ-19% לעומת דצמבר - אך וואלה עדיין מוביל בהפרש גדול ■ xnet מבית "ידיעות אחרונות" זינק 21.5%

סטוניס: "פעם כל אתר בישראל צעק שהוא יותר גדול"

מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט, שגיא סטוניס, מסכם את השבוע הסוער מאז פורסמו תוצאות המדידה ■ "שמחה גדולה התפרצה החוצה כשהפרויקט יצא לאור" ■ ראיון

נבחר ועד מנהל חדש לוועדה למדידת הרייטינג באינטרנט

במסגרת הסכם הרוטציה שבין משרדי הפרסום והאתרים החברים בוועדה, בכל שנה נבחר יו"ר מצד אחר של התעשייה ■ ב-2012 תכהן מירב שיפמן ממאקו כיו"ר הוועדה

לפני כולם נתוני גמיוז מכווצים את הרייטינג באינטרנט עד 80%

גמיוז מכניסה לשוק מושג חדש - Real Users - שאמור לשקף את היקפי הגלישה האמיתיים באתרים ■ דוגמה לעומק השבר: אתר שהציג עד היום 3 מיליון יוניק יוזרס בחודש, עלול למצוא עצמו עם 600 אלף RU ■ דפי זהב: "לא נפרסם נתונים" ■ אתר ONE: "פערים לא הגיוניים"

לפני כולם אתר ynet מצטרף לוועדת מידרוג האינטרנט

מדובר במהלך דרמטי עבור קבוצת "ידיעות אחרונות" ■ נתוני אמת ראשונים לגבי הרייטינג של אתרי האינטרנט בישראל צפויים להתפרסם במהלך ספטמבר

תפוז נגד סקר TIM: "יש אתרים שפשוט לא נמדדים בו"

בתפוז מוחים נגד אי-הכללת קבוצת תפוז אנשים בסקר TIM האחרון ■ הערכות: נתונים מלאים של מדידת הרייטינג החדשה באינטרנט יתקבלו בעוד 3 חודשים

נבחר הוועד המנהל של הוועדה למדידת הרייטינג באינטרנט

גיא שמחון, מנכ"ל פובליסיס נט מדיה, נבחר ליו"ר הוועד המנהל ■ מהצד של אתרי התוכן נבחרו גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10; איתן זינגר, מנכ"ל זאפ מקבוצת דפי זהב; מירב שיפמן מ-mako; ואודי מילנר, מנכ"ל ONE

"מדידת הרייטינג באינטרנט תתחיל ברבעון הראשון של 2011"

בפאנל בנושא "עתיד המדידה" בוועידת תקשורת ונתח שוק היו חילוקי דעות האם המדידה החדשה תביא לשינויים בעוגת הפרסום ■ גיא אליאב, מנכ"ל נענע10: "אני מעריך כי הנתח של MASA יגדל משמעותית" ■ לכל הידיעות מהוועידה

רונית קן אישרה את הליך מדידת הרייטינג באינטרנט

הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה היום את תהליך המדידה ■ יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר ל"גלובס" כי "נתוני אמת ראשונים על תעשיית האינטרנט הישראלית יהיו כבר בחודשיים הקרובים"

שנה אחרי סיום המכרז: מדידת הרייטינג באינטרנט עדיין תקועה

בעבר ניתנו הבטחות שונות לגבי תאריך תחילת המדידה ; הגורמים המעורבים טוענים כי מדובר בעיכובים בירוקרטים