גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

שילוט דיגיטלי

עוד כתבות

שילוט של טיים סקוור ישראל ברמת גן. מתמחה בשלטים דיגיטליים גדולים / צילום: שיר שבדרון

מגה מדיה רוכשת חברת שילוט דיגיטלי לפי שווי של 5 מיליון שקל

מגה מדיה רוכשת את חברת השילוט הדיגיטלי "טיימס סקוור ישראל", שבבעלות ewave nadlan ואיש הפרסום אבי עבדי • תקציב הפרסום של המותג יכין עובר למשרד הפרסום "הקרקס" שבבעלות הפרסומאי טל פרלמוטר • אירועים ומינויים

רכבת ישראל / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

לפני כולם הדיה תשווק את כל שטחי הפרסום של רכבת ישראל

החברה תהיה אחראית גם על הפרסום בשלטים דיגיטליים שיוצבו בתחנות • הרכבת מחזיקה בבעלותה 1,600 שלטים ב-63 תחנות

מדוע אין מספיק שילוט לפני הכניסה לנתיב המהיר?

כדי לברר בזמן אמת את תעריף הנסיעה בנתיב המהיר בכביש 1, במוקד השירות ממליצים לנהגים לגלוש לאתר החברה ■ הבעיה: הם לא יכולים לגלוש בזמן נהיגה

"אנחנו עוזרים לחנויות הפיזיות לשרוד בעידן הטכנולוגי"

שוק השילוט הדיגיטלי עובר אבולוציה בזכות הסמארטפונים ■ אג'אי צ'אודרי, מנכ"ל ענקית השילוט הדיגיטלי ComQi, מסביר איך מחברים בין סמארטפון לשילוט בחנות

אחרי המיזוג: MDS חברת השילוט הדיגיטלי הגדולה בעולם

החברת הסטארט-אפ הישראלית MDS התמזגה עם מתחרתה האמריקנית, ‏EnQii Holdings‏ - ההופך אותה לחברה הגדולה בתחום ■ מיליוני דולרים הושקעו במטרה לממן את המיזוג

תופעה: השימוש במסכים דיגיטליים בבתי עסק תופס תאוצה

מבית-קפה ועד בית-חולים, מתפריט ועד סימולציה של רכב חדש - עוד ועוד בתי עסק מתקינים מסכים שמציעים מבצעים וקטלוגים, המבוססים על ניתוח ההעדפות האישיות שלנו