גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

תמי 4

תמי 4 עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות לטיהור, סינון, חימום וקירור מי השתייה.

תמי 4 הוקמה בשנת 1991 בקיבות הל"ה והינה המותג של חברת תנה תעשיות בע"מ בבעלות קרן פימי של ישי דוידי (41%), קאזו השקעות של שמואל וולודינגר (18%), קיבוץ נתיב הל"ה (31.5%) ופסגות (9.5%). ביולי 2009 רכשה חברת שטראוס את החברה תמורת 291 מיליון שקל ובכוונתה לשלבה במיזם המים שבבעלות שטראוס. המפעל הממוקם בעמק האלה, סמוך לקיבוץ נתיב הל"ה עוסק בפיתוח וייצור של מערכות טיהור, סינון, חימום וקירור מי שתייה. מערך השירות והשיווק פועל ממרכז השיווק באזור התעשייה באור יהודה. לתמי 4 למעלה מ- 250,000 לקוחות.

עוד כתבות

עפרה שטראוס, יו''ר קבוצת שטראוס / צילום: איל יצהר

שטראוס מציגה: עלייה של 65% ברווח התפעולי מהרבעון המקביל

הרווח הנקי של שטראוס עמד על 85 מיליון שקל, עלייה של כ-21% בהשוואה לרבעון השני של 2022 • בחברה מייחסים את הגידול במכירות, בין היתר, לעליות מחירי מוצרי הקפה ולעלייה במכירת משקאות החלב ותחליפיו • נתוני מכירות של השבוע האחרון מגלים שהקריאות לחרם מצד ערוץ 14 לא השפיעו כלל

המרכז הלוגיסטי של שטראוס בשוהם / צילום: Shutterstock, Igal Vaisman

מה קרה למוקד שירות הלקוחות של תמי 4 בעקבות הקרב עם ערוץ 14?

שטראוס הפסיקה לפרסם בערוץ 14 והפיצה אמנה לכלל ספקיה • בערוץ מאיימים לפנות לערכאות, ועיתונאים שונים קוראים לחרם בעיקר על מוצרי תמי 4 • איך זה ייגמר? שטראוס: "מספר הביטולים זניח"

אלון אלפרוביץ' / צילום: אילן בשור

בלעדי "נעביר אלינו 10 אלף לקוחות בשנה": מי עדן חוזרת לתחום ברי המים הביתיים

ארבע שנים אחרי שיצאה מתחום ברי המים, בעקבות חוסר הצלחתה לנגוס בנתח השוק של תמי 4, מי עדן מנסה את מזלה בשנית • המנכ"ל אלון אלפרוביץ', בראיון ראשון מאז כניסתו לתפקיד: "נציע מחיר שנמוך ב-25% מזה של המתחרה"

באבל בר תמי 4 / צילום: יח''צ

"נמצא כשל טכני": ריקול למיכלי ההגזה של תמי 4

עפ"י הודעת שטראוס מים, "במספר מיכלי הגזה רב-פעמיים שסופקו ללקוחותינו בתקופה שבין 27 ליוני ועד 9 בספטמבר נמצא כשל טכני" • החברה מדגישה כי "לקוחות שלא קיבלו הודעה יכולים להמשיך ולהשתמש במיכלי ההגזה בפרט ובמכשיר הבאבל בכלל ללא חשש"

קפסולות של נספרסו / צילום: Shutterstock, Manu Padilla

כשבית הקפה נכנס הביתה והסוכר יוצא מהאופנה, נספרסו הופכת לפופולרית יותר מקוקה קולה

חברת קפסולות הקפה ניצבת בראש דירוג הצרכנים בתחום המזון והמשקאות, אחרי שנה של סגרים שהעבירו את צריכת הקפה הביתה • סודהסטרים מתברגת לראשונה בחמישייה הפותחת • מדד המותגים

עומס על הבר: תמי 4 נותרת האהודה; 9 מיליון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף - של חברת דלתא • סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עלה ועומד על כ-40 מיליון שקל

פרזנטור ושיר אהוב עושים את העבודה

גיאוקרטוגרפיה: yes עם נעה קירל הוקפצה ישירות לראש המדד והיא הפרסומת הזכורה ביותר • תמי 4 עם עידן חביב שבוע שני ברציפות האהובה ביותר • אדלר חומסקי & ורשבסקי עם ארבע פרסומות בעשירייה

גיורא בר דעה/ צילום: איל יצהר

למרות הקיפאון בהכנסות: שטראוס הגדילה את הרווח הנקי הרבעוני ב-10% ל-121 מיליון שקל; המניה בשיא

בסיכום הרבעון השני הכנסות חברת המזון והמשקאות הסתכמו בכ-2.1 מיליארד שקל, ירידה של 1.5% • החברה מייחסת זאת בעיקר להשפעות מט"ח, ובראשן היחלשות מטבע הריאל הברזילאי ביחס לשקל, וכן להורדות מחיר "שבוצעו בגאוגרפיות מסוימות כתוצאה מירידה במחירי הקפה הירוק"

גיורא בר דעה / צילום: סיון פרג'

מניית שטראוס עולה על רקע שיפור הרווחיות ברבעון הראשון

אף שהכנסות החברה נשחקו ברבעון ב-3% ל-2.1 מיליארד שקל, בעיקר בשל השפעות מטבע וירידת מחיר הקפה בברזיל, הצליחה שטראוס לשפר את הרווח הגולמי והתפעולי • הרווח הנקי הרבעוני קפץ ב-17% ל-172 מיליון שקל

לתקינות הצנרת ולתחזוקתה יש השפעה גדולה מאוד על איכותם/צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מה עוברים המים רגע לפני שהם מגיעים לברז שלכם?

איכות מי השתייה בישראל טובה, על כך אין עוררין. אבל צריך לתת את הדעת גם על הקילומטר האחרון שהם עוברים בצנרת הביתית, זו שמובילה אותם לברז שלנו • צנרת ישנה וחלודה עלולה לפגוע בטיב המים שאנו שותים • כיצד ניתן להתגבר על הבעיה?

קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך

לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג

עופרה שטראוס / צלם: שלומי יוסף

החיים שוקולד: בתוך שלושה חודשים מימשה משפחת שטראוס מניות ב-240 מיליון שקל

המכירות מתבצעות כשמניית שטראוס נסחרת בשיא כל הזמנים, אחרי שטיפסה כ-15% מתחילת השנה והשלימה זינוק של קרוב ל-80% תוך שלוש שנים

קמפיין יס / צילום מסך

למרות שכבר ירדה מהאוויר: הפרסומת ל-yes הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי ממשיכה להיות הזכורה ביותר, והפרסומת לתמי 4 היא המושקעת ביותר עם היקף השקעה של כ-1.2 מיליון שקל

עופרה שטראוס / צלם: שלומי יוסף

בלעדי שטראוס הסירה את קמפיין תמי 4 גם מרשתות חברתיות

ימים ספורים לאחר שנאלצה להוריד את הקמפיין למוצר טיהור מים חדש של תמי 4 מהטלוויזיה בשל תגובות נזעמות, שטראוס גונזת את הקמפיין לחלוטין

קמפיין בזק / צילום: מסך

בוקר טוב בזק: הפרסומת עם עומר אדם הכי זכורה והכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת מציגה נתוני זכירות ואהדה בשיעור גבוה שנדיר לראות בדירוג

אפליה חוקית: "לא קיבלתי שירות מתמי 4 בגלל שאני ערבי"

חברות מסחריות יכולות לסרב לתת שירות בהתאם למקום המגורים, אבל עליהן ליידע את הלקוחות במדיניות זו טרם המכירה ■ הסיפור של בילאל עבדאללה מבית צפאפא בירושלים

הטבע סובל תחת ערימות של פלסטיק / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דברים שאתם חייבים לדעת על בקבוקי מים

1.7 מיליארד בקבוקי משקה נמכרים בישראל מדי שנה. כ-522 מיליון מתוכם מגיעים לטבע, לים ולבטנם של בעלי חיים. הכימיקלים המופרשים מהם נספגים בגופם של שוכני הים ומגיעים לבסוף גם אלינו דרך הצלחת. מסנן אחד של בר מים יחליף 300 בקבוקי מים קטנים ■ אולי הכתבה הבאה תשכנע אתכם לצמצם קצת את הפלסטיק

לפני כולם תמי 4 משיקה מסנן מים חדש: יסנן עופרת ומתכות

הטכנולוגיה הייתה קיימת עד כה רק במסנני המים של החברה בסין ■ המסנן אמור להגדיל את ההגנה מזיהומים מיקרוביולוגיים, מתכות כבדות, זיהומי אזבסט וכימיקלים, וגם לשפר את הטעם ■ עלות הפיתוח: 10 מיליון שקל

יונדאי ברוכים הבאים לעתיד / גליקמן שמיר סמסונוב

מדד הפרסומות של יו-טיוב בינואר: מותג הרכב יונדאי בראש

לרוב הפרסומות במדד יו-טיוב החודש יש ארטילריה של פרסום רחב בטלוויזיה וקמפיינים משלימים וסגמנטליים בעלי מסרים מותאמים בדיגיטל

לפני כולם אלקטרה צריכה במו"מ למכירת אלקטרה בר לרונן אלעד

דיווחה כי חתמה על מזכר הבנות למכירת פעילות ברי המים תמורת כ-10 מיליון שקל ■ אלעד: "אנחנו בבדיקות ראשוניות"