רמי שלמור, לשעבר מבעלי שלמור אבנון עמיחי, על קמפיין ההשקה לשירותי הדור השלישי של אורנג'
שלמור משמש כדירקטור בחברת רכש המדיה יוניון ■ ועדת שכטר אמורה להמליץ על עיצוב מחדש של הרגולציה בתחום השידורים
בראש הוועדה יעמוד פרופ' עמית שכטר, ובין חבריה יהיו פרופ' שמואל ליימן-וילציג, ד"ר תהילה אלטשולר-שוורץ, ד"ר דליה זליקוביץ' ורמי שלמור
אנשי עסקים מספרים על הכלבים שאימצו לחיק משפחתם, על בחירת השם ועל החוויות המשותפות
אם אכן תתרחש מחאה בקיץ, היא עשויה להיתקל באותם מכשולים שמנעו מהמחאה הקודמת להשיג את מטרותיה ■ רונן צור, רמי שלמור וד"ר יניב זייד מציעים למנהיגי המחאה לאמץ לעצמם מספר כלים ושיטות מהמרחב העסקי-שיווקי
מערכת יחסים מתוחה בין השותפים, החלטות ניהוליות שנויות במחלוקת ובעלים בינלאומיים שנרדמו בשמירה תרמו לתהליך ההתרסקות של אחד המשרדים החזקים בעשור האחרון ■ למרות עזיבת תקציבי העוגן, מוקדם עדיין להספיד את המשרד
(עדכון) - היום אחה"צ, לאחר שפורסמה הידיעה ב"גלובס", אספה הנהלת המשרד את העובדים והודיעה על פרישתו של פולצ'ק ■ שלומי אבנון: "פולצ'ק לא עוזב"
עמיחי אינו פעיל בשוטף כבר מיולי, והוא החל להודיע על הפרישה ללקוחות המשרד ■ יעבור להתגורר תקופה מסוימת בחו"ל ■ נעשים מאמצים להשאירו כיועץ חיצוני לפחות לשנה נוספת
רמי שלמור, גדעון עמיחי ושלומי אבנון ימשיכו לשמש כיו"רים פעילים ■ שלומי אבנון ימונה גם למנהל פיתוח עסקי של y&r העולמית ■ אדם פולצ'ק, צור גולן וגיא גלברד מונו למנכ"לים
בפגישה שנערכה הבוקר בין יעקב קדמי, מנהל השיווק של פרטנר, לגדעון עמיחי, מבעלי שלמור, הודיע קדמי על הפסקת ההתקשרות עם המשרד, שמלווה את החברה מיום השקתה בישראל
האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג
החברה, בה שותפים גם רמי שלמור וגדעון עמיחי, מתמחה בניהול תקשורת בין מותגים לבין האוהדים שלהם במדיה החברתית
מנכ"לי 3 המשרדים שהובילו את דירוג "משרד הפרסום של השנה" של "פירמה" בוחרים את ההישגים של 2010 - ומדברים על האתגרים העתידיים של המשרד ושל ענף הפרסום כולו
יוביל את תחום הפלנינג במשרד ויהיה אחראי גם על הטמעת הפלנינג הדיגיטלי ■ רמי שלמור: "מיום שהחל יוני את עבודתו במשרד, סימנתי אותו כמי שיוביל את המחלקה"
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
הצדדים משכו את התביעות ההדדיות שלהם ■ חברת המדיה יונייטד לא תיסגר ותמשיך לפעול כחברה "רדומה" לצד יוניון - חברת המדיה שהקים אורן יוניוב
זאת על ההפסדים שנגרמו לו מפירוק יונייטד ■ בשלמור טענו כי הציעו לראובני לרכוש את חלקם ביונייטד ב-10 מיליון שקל, אך אודי פרידן אמר כי מעולם לא היתה הצעה כזו ■ בנוסף ישלם שלמור 700 אלף שקל שכ"ט לבורר
כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?
מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון: "העבודה הנפלאה שנעשתה על-ידי שלמור-אבנון-עמיחי במשך שנות העבודה המשותפות תרמה רבות להישגים יוצאי הדופן של 'גלובס' בעשור האחרון"
(עדכון) - יום נוסף של הישגים בפסטיבל הפרסום בקאן: שלמור-אבנון-עמיחי זכה ב-4 אריות - 3 אריות ארד ואריה כסף אחד, ודורג במקום ה-3 בעולם בתחום המדיה ■ אדלר-חומסקי&ורשבסקי זכה באריה ארד