בלי מנכ"ל ובלי יו"ר: שופרסל יוצאת בסדרת מינויים

ערן סלע, לשעבר מנהל הקמעונאות והמשנה לסמנכ"ל התפעול ושרשרת אספקה של שופרסל, מונה לסמנכ"ל תפעול הקמעונאות • יפתח בלוך, לשעבר מנהל שרשרת אספקה בחברה, מונה לסמנכ"ל שרשרת האספקה • ההודעה על המינויים מגיעה ימים ספורים לאחר עזיבת היו"ר יקי ודמני

שופרסל / צילום: עינת לברון
שופרסל / צילום: עינת לברון

ימים ספורים לאחר עזיבתו של יו"ר שופרסל יקי ודמני, החברה הודיעה היום (ד') על פיצול אגף תפעול ושרשרת האספקה ועל שני מינויים חדשים. ערן סלע, לשעבר מנהל הקמעונאות והמשנה לסמנכ"ל התפעול ושרשרת אספקה של שופרסל, מונה לסמנכ"ל תפעול הקמעונאות. יפתח בלוך, לשעבר מנהל שרשרת אספקה בחברה, מונה לסמנכ"ל שרשרת האספקה.

לדברי שופרסל, "המהלך מבוצע לאור היקפי הפעילות האדירים בכל אחד מהתחומים הללו, אשר דורש התמקצעות ותשומת-לב ניהולית מרבית ונפרדת". 

שופרסל מתנהלת ללא בעל שליטה ומוחזקת בעיקר על-ידי גופים מוסדיים בשוק ההון. נזכיר כי בינואר האחרון הודיע במפתיע מנכ"ל הרשת איציק אברכהן על עזיבתו, זאת לאחר כעשור בתפקיד, ובמקומו הוחלט למנות למנכ"ל את עופר בלוך, המכהן כיום כמנכ"ל חברת החשמל.

אברכהן סיים את תפקידו כמנכ"ל הקבוצה בסוף מרץ, ועד לכניסתו של עופר בלוך לתפקיד מנכ"ל שופרסל, דירקטוריון החברה החליט לאחרונה למנות את ניר מטוסביץ, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק, ואת דוד לרון, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת אספקה, לממלאי-מקום מנכ"ל משותפים של הקבוצה - והם אלה שאחראים כעת למינויים החדשים של ערן סלע ויפתח בלוך.  

משופרסל נמסר: "אנו שמחים על קידומם של ערן סלע ויפתח בלוך לסמנכ"לים בתפקידי מפתח בהנהלת שופרסל. אין לנו ספק כי קידומם ומינויים כבעלי ניסיון רב בחברה יתרום להמשך הצמיחה וההצלחה של הקבוצה בתחומי התפעול ושרשרת האספקה. אנו מאחלים להם הצלחה".

ערן סלע כיהן החל משנת 2015 כמנהל הקמעונאות וכמשנה לסמנכ"ל התפעול ושרשרת אספקה של שופרסל. סלע משמש בתפקידי ניהול שונים בשופרסל החל משנת 1998. בין היתר הוא ניהל את הרשתות השכונתיות ושימש כמנהל פורמט שופרסל אקספרס, כמנהל פורמט שופרסל ביג ועוד.

במסגרת תפקידו, סלע ניהל את מערך תפעול סניפי רשתות שופרסל, תפעול שופרסל אונליין, הבטחת איכות, ביטחון ובטיחות. הוא בעל תואר ראשון BA בכלכלה ובמינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. 

ערן סלע / צילום: יח''צ שופרסל
 ערן סלע / צילום: יח''צ שופרסל

יפתח בלוך משמש החל משנת 2019 כמנהל אגף שרשרת אספקה בשופרסל. בעברו כיהן כסמנכ"ל תפעול בנילית, שימש בתפקידי ניהול שונים בתשלובת החלב בתנובה, שימש כמנהל מחלבת אלון תבור ועוד.

במסגרת תפקידו החדש בשופרסל הוא ינהל את מערך שרשרת האספקה, המרכזים הלוגיסטיים וההפצה. הוא בוגר תואר שני MBA במינהל עסקים ממכללת רמת גן ותואר ראשון BSc בהנדסת מזון מהטכניון בחיפה. 

יפתח בלוך / צילום: יח''צ שופרסל
 יפתח בלוך / צילום: יח''צ שופרסל