דוד לרון וניר מטוסביץ ישמשו כמנכ"לי שופרסל עד לכניסת עופר בלוך לתפקיד

בתחילת השבוע ביקש לרון לסיים את תפקידו בשופרסל ונתן הודעה מוקדמת של כמה חודשים, במהלכם התבקש לתפקד כממלא-מקום המנכ"ל ביחד עם ניר מטוסביץ, לאחר שמנכ"ל שופרסל היוצא איציק אברכהן סיים את תפקידו בסוף מרץ

ניר מטוסביץ / צילום: סיון פרג'
ניר מטוסביץ / צילום: סיון פרג'

דירקטוריון שופרסל החליט למנות את ניר מטוסביץ, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק, ואת דוד לרון, המשנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת אספקה, לממלאי-מקום מנכ"ל משותפים של הקבוצה, וזאת עד לכניסתו של המנכ"ל הנבחר, עופר בלוך.

בתחילת השבוע ביקש לרון לסיים את תפקידו בשופרסל ונתן הודעה מוקדמת של כמה חודשים, במהלכם התבקש לתפקד כממלא-מקום המנכ"ל, ביחד עם ניר מטוסביץ, לאחר שמנכ"ל שופרסל היוצא איציק אברכהן סיים את תפקידו בסוף מרץ, ועופר בלוך, שנבחר להחליפו, עדיין מתפקד כמנכ"ל חברת החשמל. עד שבלוך יסיים את מחויבויותיו בחברת החשמל, ימלאו השניים את התפקיד.

מטוסביץ הגיע לשופרסל לפני קצת יותר משנה מתפקיד מנכ"ל הסחר באסם נסטלה, במטרה להחליף את הפונקציה שמילא אורי קילשטיין, שעזב את תפקידו לטובת ניהול קניוני עזריאלי. דוד לרון שימש לפני כן כסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה בקבוצת שופרסל משנת 2015.

יקי ודמני, יו"ר דירקטוריון קבוצת שופרסל, מסר כי "אנו מצויים בימים אלה בשיא ההיערכות לקראת חג הפסח בכל פעילויות הקבוצה, בתקופה שהיא משמעותית להמשך מגמת הצמיחה של שופרסל כקבוצת הקמעונאות המובילה בישראל. אני משוכנע כי שיתוף-הפעולה בין ניר ודוד יובילו ביחד את שופרסל להצלחה גם בחג הקרוב".