ערן יעקובי, סמנכ"ל המחקר, דש ברוקראז': "הצעת רכש למלוא אחזקות הציבור במחיר נמוך. היינו מצפים למחיר גבוה יותר מקול לאור העובדה שתהיה כאן מחיקה מלאה ממסחר, אבל כנראה שזו רק נקודת פתיחה למו"מ"
הצעת רכש שהגישה הוט למניותיה בפרמיה של 17% על מחיר השוק, עצרה את מגמת הירידה ושיפרה את מצב הביטחונות של מחזיקי האג"ח בחברת קול הולדינגס
יחליף את ישראל לדרברג בתפקיד ■ על המינוי החליט בעל השליטה בהוט פטריק דרהי, שהעדיף את ז׳אן לוק על פני מועמדים אחרים שהיו מועמדים מובילים לתפקיד
החברה שבשליטת פטריק דרהי רשמה הכנסות של 1.03 מיליארד שקל ■ הרווח צנח ל-59 מיליון שקל, בעיקר מעלייה בהוצאות מס ■ הוסיפה ברבעון 2,000 מנויי טלוויזיה ■ יו"ר הוט, סטלה הנדלר: "אנו בונים קבוצה בהסתכלות ארוכת-טווח"
מירס משווה את תנאי העבודה לחברה האם הוט: קיצוצים בביטוחי השיניים והבריאות, דחיית תשלום המשכורות, הקטנת היצע הרכב הצמוד, והקטנת סבסוד ארוחת הצהריים ■ מירס: התנאים היו חריגים לטובה בהשוואה לענף
כחלון הבהיר כי הטריפל של הוט יטופל במסגרת שימוע ■ ביטול הטריפל הוא מהלך שהוט חוששת ממנו, ולכן ביקש דרהי להסביר לכחלון את הסכנה שהוא רואה בכך
איך ניצלה סטלה הנדלר את הידע שצברה בסמייל, ומדוע משרד התקשורת לא מתערב?
אלוביץ' צריך להוקיר תודה לבן-דב על הלהיטות שהיתה לו לרכוש את פרטנר בכל מחיר
התקשורת הצרפתית מדווחת שלחברת הכבלים של בעל השליטה בהוט ובמירס חובות של 3.2 מיליארד אירו
מירס, שבשליטת פטריק דרהי, צפויה לשאת בעלויות של חברות התקשורת מהמעבר של מירס לקידומת חדשה (053 במקום 057 כיום)
(עדכון) - סכום התשלום למניה - 4.69 שקלים ■ היום הקובע (יום הקום) הוא 7 בפברואר, כאשר יום התשלום הוא 19 בחודש
האם פטריק דרהי מתכנן להגיש בקרוב הצעת רכש ולמחוק את מניות החברה מהמסחר בת"א? שמועות בנושא הובילו היום לעלייה של 7.4% במניית הוט במחזור חריג, אך הצעה כזו לא צפויה להתממש בקרוב
מדובר בשינוי גישה בהוט, שכן לפי הערכות, מי שאמורה הייתה להגיש את הבקשה לרישיון לשיחות בינלאומיות הייתה הוט באמצעות הוט נט שבבעלותה
למירס יש 70 אלף לקוחות, ועל פי הערכות, אם ייבחר ספק חדש לצה"ל היא תיאלץ להיפרד מעשרות אלפי המנויים שלה, שלהם היא מספקת כיום שירות
על פי תנאי המכרז הצה"לי, רק מפעילי רשתות דור שלישי עם ניסיון של תשעה חודשים בתחום ובעלי 360 אלף מנויים יכולים להתמודד בו
במסגרת המיזוג נקבע כי תחול הפרדה מבנית, ובהוט מבקשים כעת ממשרד התקשורת לבצע מיזוג תפעולי, אך מבטיחים לפעול כשתי חברות נפרדות
Alticeאלטיס (altice)דוחות כספייםהוטחדשותחיים סלוצקיטל גרנות גולדשטייןלי-אור אברבךערוץ i24newsפרנק מלול