פריגת משיקה קמפיין נוסף בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון" ■ הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות דיגיטל וסלולר ופעילות שטח
במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
החברה רשמה מכירות של יותר מ-7 מיליארד שקל בשנת 2013 ■ אחריה בדירוג גלובס DUN'S 100 נמצאות קוקה קולה ושטראוס
גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון
תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
מצעד הלייקים בודק למי קר בחורף, איך להשיג תלושי קנייה בגולף ולמה פריגת רוצה שנחייך
הקמפיין לפריגת מבוסס על טכנולוגיה של זיהוי החיוכים של הגולש - והפיכתם למיץ תפוזים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית - פלאפון עם השקעה של כמיליון שקל
הודיעה כי ייתכן שבמספר בודד של בקבוקים ישנם משקעים, אך הדגישה כי המוצר בטוח לצריכה ■ מדובר בבקבוקי חליטת צמחים 1.5 ליטר או חצי ליטר, מתאריכי ייצור 27.6.10, 28.6.10, 29.6.10, 30.6.10 או 1.7.10
אמדוקסבנק לאומיגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותלפ"ממזרחי טפחותמשרד הבריאותפרוטרוםפרסומותקוקה קולה