תעבורת הווידיאו באפליקציה זינקה פי שלושה במשך חצי שנה ■ שוק פרסומות הווידיאו יצמח השנה בקצב של 42%
יואב הלדמן, המשנה למנכ"ל ערוץ 10 ומנכ"ל נענע10: "קהל המפרסמים בישראל יקבל חוויית פרסום אופטימלית בתכני הערוץ בדיגיטל, עם כלי טרגוט משופרים ויכולות פילוח מתקדמות"
בפסגת מדד הפרסומות ביו-טיוב בחודש ספטמבר ניצב "אתגר המזוודות" של חברת האופנה - עם יותר מ-1.1 מיליון צפיות
המפרסמים בדיגיטל ממשיכים לנסות ליצור תוכן אמיתי ולא להיצמד לפרסומות הקלאסיות מהטלוויזיה
אינסטגרם תאפשר להעלות תמונות וסרטונים בפורמטים חדשים שצפויים להקל על המפרסמים, אבל מומחי שיווקי מזהירים כי הגולשים בפלטפורמה לא יקבלו בברכה קמפיינים שנעשו לפורמטים אחרים
גם יאהו ומיקרוסופט, באמצעות מנוע החיפוש בינג, בוחנות מהלך דומה
הקמפיין לסכין גילוח חדש של סופר-פארם נכנס למדד וזכה לוויראליות משמעותית בעולם
השימוש שעשתה חברת המשקאות בטרנד העלאת תמונות האוכל לרשתות החברתיות הציב אותה בראש מדד הפרסומות של יו-טיוב ו"גלובס" בחודש יוני
הרשתות הקמעונאיות הן המפרסמות הגדולות בתחום ■ הפרסום בווידיאו יגיע השנה לכ-8 מיליארד דולר
יותר ויותר גולשים נוטים להעדיף תוכני וידיאו על פני טקסט ■ האתרים המובילים בישראל דאגו להצטייד בווידיאו זמין כדי לעמוד בביקוש של המפרסמים, אך עדיין יש מחסור בשטחי פרסום לווידיאו ■ כמה כסף נשאר בחוץ?
החברות חתמו על הסכם בלעדי, במסגרתו כל מלאי הווידיאו של "גלובס" ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות רשת הפרסום של ארטימדיה
היקף העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים ■ אילן ישועה, מנכ"ל וואלה: "היקף תכני הווידיאו שלנו הולך ומתעצם, והדבר מצריך מערכות ממוכנות שיידעו לטרגט את הצופים ביעילות"
eMarketer: הוצאות הפרסום במובייל צפויות להגיע השנה ל-28.7 מיליארד דולר בארה"ב, לעומת 19.2 מיליארד דולר אשתקד
בראש המדד בפברואר ניצבת הפרסומת של קפה טורקי עלית, אבל את ההצגה גנב הסרטון של נתניהו שגיחך על החשיפות התקשורתיות נגדו
הבאזז התגשם: הפרסום בווידיאו באינטרנט הפך להיות כלי הכרחי, היכולת לפלח קהלים ולהגיע רק לצרכנים הרלווטים רק משתפרת, והפרסום בסלולר ממשיך להתחזק משנה לשנה ■ ומה צפוי ב-2015?
מעלה פרסומות וידיאו ב-ynet בהיקף של מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום אברהם ■ הקמפיין מקדם את החנות המקוונת החדשה של רשת האופנה
ארטימדיהגוגלוואלהישראליות בוול סטריטמדיה דיגיטליתמשרדי פרסוםסרטוני וידאופרישהפרסום באינטרנטפרסום דיגיטלי