גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

איגוד חברות הפרסום

עוד כתבות

מיזוג רשת וערוץ 10/ צילומים שלומי יוסף גיא כושי  אביב חופי תמר מצפי וShutterstock

איגודי השיווק והפרסום לרגולטורים: רסנו העלאות המחיר של הערוצים המסחריים

איגודי השיווק והפרסום קוראים לפעול לריסון העלייה במחירי הפרסום בטלוויזיה בקשת ורשת בו-זמנית • "מתברר ששני הערוצים המסחריים, קשת 12 ורשת 13, עשו שימוש נמהר במיזוג והודיעו למשווקים ולפרסומאים, באופן חד-צדדי וכמעט בו-זמנית, על העלאת מחירים משמעותית של עשרות אחוזים במחירי הפרסום בטלוויזיה"

קקטוס הזהב / איור: גיל ג'יבלי

למי יש אינטרס שלא תדעו שום דבר על מה שקורה בשוק הפרסום?

החרמת תחרות קקטוס הזהב השנה חיסלה את האפשרות היחידה שנותרה למדוד את תעשיית הפרסום • קדמה לכך הדרישה של איגוד חברות הפרסום שיפעת בקרת פרסום תפסיק לפרסם את הדירוגים שלה • כך הפך ענף כל-כך חשוב לכזה שפועל מתחת לרדאר • מגזין פירמה משרדי פרסום

 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

קקטוס הזהב הכרחי כדי להחזיר לענף הפרסום את הזוהר שלו

כדי למשוך אנשים יותר יצירתיים למשרדי הפרסום, נדרשת אותה גאוות יחידה שנוצרת, בין היתר, מכך שנותנים להם במה להופיע עליה וגביע קדוש לשאוף אליו. לכן, קקטוס הזהב הוא הקמפיין הארגוני הפנימי הטוב ביותר שיש למנהל לתת לעובדיו • פרשנות

 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

רשמית: בוטלה תחרות קקטוס הזהב

ההחלטה התקבלה במסגרת ישיבת חירום שכינס איגוד חברות הפרסום בניסיון לשכנע את משרדי הפרסום מקאן ת"א, ראובני-פרידן ויהושע TBWA, שבחרו לא להתמודד השנה, לחזור בהם; אולם נראה כי המשרדים נחושים בדעתם שלא להתמודד

קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי

בלעדי גיתם דורשת: ישיבה להצלת קקטוס הזהב - או שנפרוש

יובל וינגסט, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO: "גיתם מכירה בחשיבות הטקס, אך בנסיבות שנוצרו קשה לקיים את התחרות" • מנכ"ל איגוד חברות הפרסום לא קיבל את הבקשה, וגיתם צפויה לפרוש מהקקטוס

יורם לוי / צלם: איל יצהר

יורם לוי צפוי להיבחר ליו"ר תחרות קקטוס הזהב

איש הקריאייטיב הוותיק שהצטרף כשותף למשרד ברוקנר-יער-לוי שוכנע ע"י האיגוד לקבל את תפקיד יו"ר התחרות

 טקס קקטוס הזהב / צלם: יחצ

לפני כולם קקטוס הזהב מחכה לפובליסיס: התחרות תידחה לספטמבר

בימים אלה מגבש איגוד חברות הפרסום את ועדת הקקטוס, שאמורה לעבור מחדש על התקנון ולבחון אם נדרשים שינויים ■ בשלב זה מסתמן כי יגאל שמיר , ששימש בשנים האחרונות כיו"ר הוועדה, אינו מעוניין להמשיך ■ לאחרונה נעשתה פנייה ליורם לוי, אך הוא עדיין לא החליט

אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

לפני כולם ענף הפרסום יוצא למאבק על כ"א איכותי בקמפיין חדש

איגוד חברות הפרסום נלחם בתדמית הנשחקת של הענף ובתחרות על כוח-האדם מצד חברות הטכנולוגיה והדיגיטל

אמיר גיא, יגאל בר־און, / צילום: איל יצהר, תמר מצפי

לפני כולם מסתמן: כהונת ההנהלה ויו"ר איגוד הפרסום תוארך בשנה

על רקע האתגרים בענף הפרסום, באיגוד מתקשים למצוא יו"ר חדש ■ כיום ההנהלה והיו"ר נבחרים לשנתיים, ובכוונת מנכ"ל האיגוד להביא לכך שהבחירות ייערכו אחת ל-4 שנים ■ התנאי של אמיר גיא, היו"ר המכהן, להארכה: החלטה מראש על זהות המחליף שלו

יגאל בראון (מימין) ונתי יעקובי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר

דירוג משרדי הפרסום: יפעת פנתה ישירות למשרדים; באיגוד זעמו

איגוד חברות הפרסום מתנגד לדירוג המשרדים, בטענה כי יכולותיה של יפעת בניטור הפעילות בדיגיטל מוגבלות ■ מנכ"ל האיגוד במייל למשרדים: "דוח יפעת אינו מייצג את הפעילות האמיתית" ■ יפעת: "מדובר במתווה שגובש עם המשרדים ושנשלח לאישורם לפני שיובא בפני האיגוד"

רמי יהושע ויוסי לובטון / צילומים:  רן ברגמן, איל יצהר

מחפשים יו"ר חדש לאיגוד חברות הפרסום: יהושע ולובטון סירבו

אמיר גיא, היו"ר הנוכחי ומנכ"ל משותף באדלר-חומסקי, צפוי לסיים את תפקידו בספטמבר ■ פנייה נעשתה גם לפרסומאי יורם לוי ממשרד ברוקנר-יער-לוי ■ האתגר הראשון של היו"ר הבא: לפחות 5 משרדי פרסום גדולים כנראה לא ישתתפו בתחרות קקטוס הזהב הבאה

נתי יעקובי / צילום: יחצ

דירוגי הפרסום: פגישה בין הנהלת יפעת ואיגוד חברות הפרסום

הנהלת יפעת בקרת פרסום ונציגי איגוד חברות הפרסום נפגשו במטרה לנסות לגבש פשרה בנוגע לדרך שבה יש למדוד את היקפי הפרסום של המשרדים בדירוגי הפרסום שמפרסמת יפעת

אילן זרמון / צילום: איל יצהר

לפני כולם מה הביא את איגוד הפרסום לצאת נגד דירוג יפעת?

הדרישה של איגוד הפרסום מיפעת להפסיק לדרג את משרדי הפרסום תוך איום בפנייה לבית המשפט, החלה להתגלגל בעקבות עימות של זרמון עם אנשי יפעת ■ כשהצדדים לא הגיעו להסכמה, הציע זרמון בישיבה של האיגוד לנקוט צעדים משפטיים - וההצעה התקבלה ברוב מוחץ

לוגו יפעת בקרת פרסום

לפני כולם איגוד חברות הפרסום ליפעת: חדלו לפרסם את דירוג הפרסום

האיגוד טוען כי נתוני דירוג הפרסום של יפעת בקרת פרסום רחוקים מהאמת - ומאיים לפנות לביהמ"ש בשל לשון הרע ופגיעה בתחרות ■ יפעת: "מספר משרדים, הפעילים מאוד באיגוד, לא היו מרוצים מתוצאותיהם השנה"

עמית משיח / צילום: יחצ

משרד הפרסום מקאן ת"א לא ישתתף בתחרות קקטוס הזהב

עמית משיח: התחרות עוסקת במאבקי כוחות פנים-ברנז'איים שאינם תורמים ומקדמים את לקוחות משרדי הפרסום ואף לא מצוינות קריאטיבית

אמיר גיא  / צילום: איל יצהר

איגוד הפרסום הזמין מ-PwC ניתוח למודל הכלכלי של הענף

זאת בשל השחיקה הגוברת והולכת בהיקפי העמלות של המשרדים ובשל החשש ממהלכים של גורמים חקיקתיים ורגולטוריים כמו ועדת פילבר

ועידת MAD 2015 לוגו

תחרות Young Creatives: הזוכים יטוסו לתחרות LIA בלאס וגאס

איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יערכו זו השנה השנייה את תחרות Young Creatives, ואירוע הגמר שלה יתקיים בוועידת MAD של "גלובס"

חנה רדו / צילום: איל יצהר

המשנה למנכ"ל מקאן: "לעצור את הדיקטטורה של לפ"מ"

חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה

קמפיין מיני / צילום:יחצ

קמפיין החודש של דצמבר: שלט חוצות של מותג הרכב מיני

הקמפיין של גיתם למותג הרכב מיני זכה בתואר קמפיין החודש של דצמבר - פרויקט חדש בהובלת איגוד הפרסום ו"גלובס" ■ אנשי גיתם ודלק מוטורס מסכמים את המהלך וחושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין

ערוץ 10

איגודי השיווק והפרסום: נתניהו, שתיקתך לגבי ערוץ 10 רועמת

שלחו מכתב משותף וחריג לרה"מ, בו הם קוראים לו להתערב להצלת הערוץ: "לגבי המפרסמים בטלוויזיה החשכת ערוץ 10 תהיה בבחינת נסיגה, חזרה לימי המונופול של ערוץ ברודקאסט אחד והיעדר תחרות"