בעקבות מהפכת ה-AI, בעתיד הקרוב לא יספרו כמה מיילים מנהל המכירות שלח, אלא כמה קשרים משמעותיים הוא יצר וכמה אמון נבנה • זו לא רק טכנולוגיה: זו מהפכה מקצועית ותרבותית, שבה הרלוונטיות גוברת על הכמות, והאנושיות חוזרת למרכז הבמה • דעה
AXA הרחיבה את פוליסות ביטוח הדירה כך שיכללו אלימות במשפחה • דלית רביב, מנכ"לית ICR ישראל קנדה ו־ORC LAND, על השינוי בסדר העדיפויות שגלש לעולמות השיווק • מדד המותגים 2025
ביקשנו ממנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק לקבוע מה היה הטרנד המוביל בתשפ"ה (לא רק AI), ולבחור מה יהיה הטרנד המוביל בשנה הקרובה
בני הדור ה־Z בישראל בגילאי 16-28 מעדיפים לבקר בחנויות פיזיות, נעזרים בכלי בינה מלאכותית כדי לקבל החלטות קנייה, ומאמינים למשפיענים לא פחות מאשר לחברים ולבני משפחה - כך עולה מסקר מקיף שערכה חברת ויזה • והכי חשוב: אל תגעו להם בסמארטפון
בעידן שבו גולשים מבקשים תשובות מכלי AI יותר משהם מחפשים בגוגל, מותגים חייבים לעבור שינוי תפיסתי • במקום להתעסק בעצמם, עליהם להתמקד במה שהלקוח רוצה לשאול
עידן הבינה המלאכותית מאפשר בניית אפליקציות ואתרים גם מבלי להבין בקודים ובתכנות, ובשיווק הוא מאפשר לייצר קמפיין, פיצ'רים או דפי נחיתה בעזרת מילים פשוטות ושפת דיבור • הצ'אטים, סוכני ה-AI ואפילו הוואטסאפ מחליפים את הצוות האנושי, אך האם זה באמת כה פשוט?
ישראל מתמודדת עם מלחמה, עלייה ביוקר המחיה, גילויי אנטישמיות מוגברים, שוק ריכוזי ושסעים חברתיים • ביקשנו מסמנכ"לי השיווק של החברות הגדולות במשק לשתף במדד המותגים של גלובס מה מכל זה היווה את האתגר המשמעותי ביותר, ואיזה פתרונות עבדו עבורם
מדי קיץ יוצאות גרסאות חדשות ולא צפויות למוצרי מזון מוכרים, אך בשנים האחרונות הרשתות החברתיות האיצו מאוד את המגמה, ותקופת המלחמה הוסיפה רובד נוסף לביקושים • "במצב של חוסר ודאות, תחושות קשות והתשה ציבורית, יש רצון ליהנות מחוויות קטנות ומפנקות בלי מאמץ", מסביר אחד ממנהלי השיווק שאחראים לטרנדים הללו
העתיד של הסטוריטלינג יהיה עיצוב חוויות כמו שמעצבים טקס - רעיונות מעולמות המיסטיקה שמתורגמים לעולם של מותגים וחדשנות
ארנון שפירא, מנכ"ל יוניליוור ישראל, מסביר כיצד מחלקת השיווק של היינץ הגיבה במהירות לשיח במדיה החברתית והשיקה מהדורה מוגבלת • ומה הקשר לטיילור סוויפט? • מדד המותגים 2025
עד לשנים האחרונות, טסלה האמריקאית הייתה המותג החזק בשוק הרכב החשמלי • יו"ר קבוצת אלדר, עמיר שאלתיאל, מסביר איך הקמפיין של BYD שינה את כללי המשחק • מדד המותגים 2025
מקימי Vacation שאפו ליצור תוכן אטרקטיבי למשפיעני רשת, בתחום שלדבריהם נהיה משעמם מהרגע שהפך מוקד לחששות בריאותיים
יזמית אמריקאית חיפשה פתרון לבעיית עיכול, אז היא יצרה את Poppi - סודה פרה־ביוטית שהפכה ללהיט • חגית אדלר, מנכ"לית מטרנה, על מותג הסודה שזיהה הזדמנות דווקא בצעירים • מדד המותגים 2025
אחת הטעויות של מנהלי שיווק היא שהם מנסים לרצות את הבוסים שלהם במקום את הלקוחות - כך אומר מומחה השיווק הגלובלי סת גודין, שכתב מעל 20 רבי-מכר ונכנס להיכל התהילה של ארגון השיווק האמריקאי • עם צאת ספרו "זוהי אסטרטגיה", הוא מסביר בראיון למדד המותגים של גלובס מדוע התנתק מהרשתות החברתיות, ולמה לא צריך לשלם למשפיענים
בפאנל שהתקיים בכנס MAD של גלובס בנושא "להיות מותג בישראל" השתתפו ירון טיקטין מחברת כאל, אבי לאופר משטראוס, טלי פולג מבזק ודודי בלסר ממקורות • הפאנל דן בשאלה כיצד משפיעה המלחמה על הפעילות השיווקית והפרסומית של מותגים
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, הסביר בכנס MAD של גלובס כי המותגים כיום מבינים שעליהם להיות אקטיביים יותר במערכת היחסים עם הצרכן – לא רק להיות אחד מהמוצרים שהוא צורך, אלא להיות מוצר שהצרכן סומך עליו שיכוון אותו להתנהלות נכונה יותר
בני דור ה-Z אינם מסתפקים בצריכת מוצרים, אלא רואים עצמם שותפים ליצירת ערך ומעוניינים להשפיע • המפתח להצלחה בעידן החדש אינו טמון בעוד קמפיין גלובלי מבריק, אלא באימוץ אסטרטגיה עמוקה ומתמשכת וביכולת לדבר ולהתחבר באופן מקומי ואותנטי • כך תעשו את זה נכון
מקדונלד'ס, לקסוס, יונדאי, דייסון וגם אמזון - כל אלה ואחרים עושים שימוש בנוירומרקטינג, ענף המשלב עקרונות של מדעי המוח והשיווק במטרה לייצר אסטרטגיות פרסום אפקטיביות יותר • הבינה המלאכותית מאיצה את התחום, אך בישראל הוא עדיין בחיתוליו
מפרסמים ומו"לים מתחבטים בימים אלה בשאלה כיצד לייצר בולטות במנועי החיפוש של ה-AI, כדי לא לאבד כניסות והכנסות • מאזכורים בוויקיפדיה ועד הוספת מידע כמו המתחרים - אלה השיטות
קבוצת פובליסיס מקימה את Mate - חברת שיווק מבוסס דאטה בשיתוף Braze הגלובלית • מטרת החברה היא לאפשר למותגי הקבוצה לייצר קשרים פרסונליים, חכמים ורלוונטיים יותר עם לקוחות, ולבנות מסעות לקוח דינמיים ומבוססי תובנות