גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

CRM

מערכת לניהול קשרי לקוחות

עוד כתבות

כלי הבינה המלאכותית החדש של סיילספורס / צילום: סיילספורס

רוכבים על טרנד ה־AI: כלי חדש מחבר בין אנשי המכירות לשירות הלקוחות

חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית

פרויקט ה-CRM הגדול בשוק התקשורת יוצא לדרך

שלוש החברות-הבנות של בזק - בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes - הקימו מינהלת ייעודית להקמת מערכת ניהול לקוחות מאוחדת שתשרת את שלושתן

תוכנות ארגוניות. ניתן לתמוך בהן באמצעות צד ג' / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

האם ניתן להוזיל את עלויות השירות והתמיכה בתוכנות ארגוניות?

האם ארגונים חייבים לקבל את חבילת השירות מהחברה ממנה הם רכשו את התוכנה הארגונית, או שניתן לנתק את הקשר הזה ולהפחית עלויות • "המחסום היחיד הוא פסיכולוגי ובעל שני מרכיבים: הפחדות של יצרני התוכנה ותרבות ארגונית שמנסה לשמור על סטטוס קוו גם אם הוא בזבזני ופוגע בביצועי הארגון", מסביר סת' ראווין, מייסד חברת רימיני סטריט, העוסקת במתן תמיכה ושירותי צד ג' לחברות

צוות ויסיטה / צילום: vCita

vCita גייסה 15 מיליון דולר כדי לחבר נותני שירותים ללקוחותיהם

vCita מפתחת מערכת לניהול קשרי לקוחות עבור עסקים קטנים ונותני שירותים של עד כעשרה עובדים • החברה דיווחה כי היקף הכנסותיה הוכפל בשנה האחרונה, והן עומדות על כמה עשרות מיליוני דולרים בודדים

מימון בנקאות הייטק/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

זום-אינפו של היזם יונתן שטרן נמכרה במעל חצי מיליארד דולר

החברה נמכרה למתחרתה DiscoverOrg על ידי הפרטית האמריקאית Great Hill Partners שרכשה אותה ב-2017 תמורת 240 מיליון דולר • שטרן, היזם ועד לפני כמה חודשים מנכ"ל החברה, מכר כעת את שארית מניותיו בחברה

חברת התוכנה Salesforce.com  / צילום: בלומברג

הטיפ היומי: שחקנית גדולה בתחום התוכנה שצומחת מהר

במחלקת המחקר של Roth Capital ממליצים "קנייה" על מניית Salesforce.com במחיר יעד של 80 דולר, פרמיה של 7% על מחיר המניה בבורסה

25 אלף הלייקים האבודים של מנכ"ל

חברת תעופה ועיתון מינפו פעילות ברשתות החברתיות, ועוד יצליחו להשיג מזה תמורה

הפייסבוק של העסקים

העובדים, הספקים והלקוחות חייבים לתקשר. כאן נכנסת לתמונה המדיה החברתית-עסקית

HOT השיקה מערכת CRM חדשה בעלות של 10 מיליון שקל

המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד וידידותי המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית, במטרה לשפר את איכות מתן המענה ללקוחות

חבר עם אינטרס

מדיה חברתית מאפשרת לפלח קהלי יעד ביעילות ■ המשווקים בדרך לפייסבוק וטוויטר

אמדוקס חתמה על חוזה שירותים וחידוש מערכת בילינג ל-6 שנים עם חב' תקשורת פינית המוערך בעשרות מיליוני דולרים

אמדוקס תאחד את שמונה מערכות הבילינג של אליסה המטפלות בתקשורת אלחוטית, תקשורת נייחת, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים ותספק גם קטלוג מוצרים כלל ארגוני ■ אליסה מספקת את שירותיה במדינות הנורדיות, הבלטיות וברוסיה