חברת התוכנה סיילספורס מכניסה בימים אלה לשימוש את איינשטיין GPT - כלי בינה מלאכותית שמטרתו לסייע לחברות להגביר את האפקטיביות והפרודוקטיביות מול צרכנים • בשלב זה הכלי זמין רק באנגלית, אך בחברה מבטיחים שעד סוף השנה תושק גרסה בעברית
שלוש החברות-הבנות של בזק - בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes - הקימו מינהלת ייעודית להקמת מערכת ניהול לקוחות מאוחדת שתשרת את שלושתן
האם ארגונים חייבים לקבל את חבילת השירות מהחברה ממנה הם רכשו את התוכנה הארגונית, או שניתן לנתק את הקשר הזה ולהפחית עלויות • "המחסום היחיד הוא פסיכולוגי ובעל שני מרכיבים: הפחדות של יצרני התוכנה ותרבות ארגונית שמנסה לשמור על סטטוס קוו גם אם הוא בזבזני ופוגע בביצועי הארגון", מסביר סת' ראווין, מייסד חברת רימיני סטריט, העוסקת במתן תמיכה ושירותי צד ג' לחברות
vCita מפתחת מערכת לניהול קשרי לקוחות עבור עסקים קטנים ונותני שירותים של עד כעשרה עובדים • החברה דיווחה כי היקף הכנסותיה הוכפל בשנה האחרונה, והן עומדות על כמה עשרות מיליוני דולרים בודדים
החברה נמכרה למתחרתה DiscoverOrg על ידי הפרטית האמריקאית Great Hill Partners שרכשה אותה ב-2017 תמורת 240 מיליון דולר • שטרן, היזם ועד לפני כמה חודשים מנכ"ל החברה, מכר כעת את שארית מניותיו בחברה
במחלקת המחקר של Roth Capital ממליצים "קנייה" על מניית Salesforce.com במחיר יעד של 80 דולר, פרמיה של 7% על מחיר המניה בבורסה
חברת תעופה ועיתון מינפו פעילות ברשתות החברתיות, ועוד יצליחו להשיג מזה תמורה
העובדים, הספקים והלקוחות חייבים לתקשר. כאן נכנסת לתמונה המדיה החברתית-עסקית
המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד וידידותי המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית, במטרה לשפר את איכות מתן המענה ללקוחות
מדיה חברתית מאפשרת לפלח קהלי יעד ביעילות ■ המשווקים בדרך לפייסבוק וטוויטר
אמדוקס תאחד את שמונה מערכות הבילינג של אליסה המטפלות בתקשורת אלחוטית, תקשורת נייחת, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים ותספק גם קטלוג מוצרים כלל ארגוני ■ אליסה מספקת את שירותיה במדינות הנורדיות, הבלטיות וברוסיה