גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

Hulu

עוד כתבות

דיסני הולכת בעקבות נטפליקס / צילום: Shutterstock

דיסני הולכת בעקבות נטפליקס, ומציגה פתרון לבעיית שיתוף הסיסמאות

התחרות הקשה בשוק הסטרימינג מובילה את השחקנית מס' 2 להכריז על שני מהלכים שנועדו לשפר את מצבה • לצד הגבלת מספר המשתמשים בחשבון, שאמורה להגדיל את מספר המנויים, החברה תשתף פעולה עם פוקס ודיסקברי כדי להגדיל את היצע שידורי הספורט

מסך הבית של נטפליקס / צילום: תמונה פרטית

הבינג' הגדול: התנופה שקיבל שוק הסטרימינג מהקורונה רק הולכת ומתחזקת

חברות הזרמת התוכן, שהוסיפו לעצמן עשרות מיליוני מנויים המהלך סגרי הקורונה, ממשיכות בינתיים לגדול, וספקיות חדשות מצטרפות לשוק • במקביל, מגוון התכנים העצום והמחירים האטרקטיביים ממשיכים להעמיק את המהפכה בשוק הצפייה, וגם זרם המשקיעים הולך ומתגבר

נטפליקס / צילום: Shutterstock, Daniel Avram

העידן החדש בסטרימינג: יותר ויותר מנויים "צופים ומיד מבטלים ועוזבים"

נאמנות הלקוחות לנטפליקס, Hulu, אפל TV, דיסני פלוס ו-HBO מקס דועכת עם גדילת התחרות בתחום • צרכנים רבים מבטלים מנוי כשהם מסיימים לצפות בסדרה שהיא להיט באחד השירותים, ואז עוברים לשירות סטרימינג אחר שיש בו משהו שהם רוצים לראות

דיסני / צילום: שאטרסטוק

דיסני קיבלה את הסכמת בעלי המניות לרכישת פוקס

דיסני תשחם 71.3 מיליארד דולר במזומן ובמניות בתמורה לרכישת ענקית התקשורת

"סיפורה של שפחה" / צילום באדיבות הוט

הולו עקפה את נטפליקס: זכתה באמי על "סיפורה של שפחה"

זו הפעם הראשונה שרשת שידורי אינטרנט זוכה בפרס המכובד ביותר בטלוויזיה ■ הולו, שבבעלות וולט דיסני, פוקס המאה ה-21, טיים וורנר וקומקסט, זכתה ב-4 פרסי אמי נוספים על הסדרה

טכנאי כבלים בארצות הברית / צילום:בלומברג

מספר המתנתקים משירותי טלוויזיה בתשלום בארה"ב הכפיל עצמו

תופעת "חותכי החוטים" צוברת תאוצה: 357 אלף מנויים החליטו ברבעון השלישי של השנה להתנתק משירותי טלוויזיה בתשלום בארה"ב

מחיר הפרסום: איך ייראה עולם המדיה בלי פרסומות?

334 דולר למנוי אונליין ל"ניו-יורק טיימס", גלישה בפייסבוק תמורת דמי מנוי חודשיים והרבה פחות ערוצים ותוכן בטלוויזיה ■ חוסמי הפרסומות אולי פופולריים, אבל בעולם ללא פרסום נשלם יותר כסף על הרבה פחות תוכן

הפרסום בדיגיטל/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

עליית חוסמי הפרסומות: הכרזת מלחמה נגד הפרסום בדיגיטל

חוסמי הפרסומות הולכים ונהיים פופולריים, ואתרי התוכן מתחילים לחוש איום ממשי על מקור ההכנסה העיקרי שלהם ■ תרחיש האימים הוא שהצרכנים יחסמו את המפרסמים, עד שהאינטרנט החינמי יקרוס בהיעדר הכנסות מפרסום

ערוצי התוכן המקורי של יו-טיוב לא מספקים את הסחורה

למרות השקעת הענק של גוגל, היוצרים בערוצי הווידיאו ביו-טיוב לא מצליחים לענות על דרישות המפרסמים מבחינת כמות הצפיות, ומחפשים קהל בעוד מקומות ברשת

יאהו מצטרפת למאבק על רכישת שירות הסרטונים Hulu

ההכנסות של הולו זינקו ב-2012 ב-65% ל-695 מיליון דולר ■ אנליסט: "Hulu נמצאת במקום הנכון עם מותג בעל ערך"

Hulu הכפילה את מספר המנויים המשלמים ל-4 מיליון איש

עם זאת, עדיין יש ל-Hulu כברת דרך ארוכה כדי לעקוף את נטפליקס המתחרה, שמספר המנויים שלה גדול ב-87%

נשיא ניוז קורפ לשעבר הציע חצי מיליארד דולר על hulu

פיטר צ'רנין רוצה לחזור להיות הבעלים של אתר הזרמת סדרות הטלוויזיה האמריקאי ■ הכנסות אתר hulu צמחו ב-2012 לכ-695 מיליון דולר

הכנסות אתר hulu הגיעו ב-2012 ל-695 מיליון דולר

לדברי מנכ"ל hulu, מספר המפרסמים בשירות עלה ב-28% לכ-1,000 מפרסמים

וואלה רכשה את סדרת האינטרנט "The Booth at the End"

וואלה נכנסת לתחום סדרות הרכש הזרות: העונה הראשונה של המיני סדרה תשודר בחינם ובאופן בלעדי באתר וואלה VOD ובאפליקציות הסלולר הייעודיות

"אם תתן דרך לצרוך תוכן בעלות נורמלית, יוותרו על פיראטיות"

בזירת המאבק בתוכן הפיראטי ברשת רושם את ההצלחה הגדולה ביותר שירות התוכן הדיגיטלי hulu, עם כמיליארד צפיות בחודש ו-420 מיליון דולר הכנסות בשנה

סדרה ישראלית ראשונה ב-hulu: "חטופים" של קשת

אתר hulu רכש את זכויות השידור של קשת, וכחלק מכך "חטופים", שיצר גידי רף, תהיה הסדרה הישראלית הראשונה שתשודר בשירות הווידיאו

DLD בכיר בניוז קורפ: "טלוויזיה היא כבר לא מכשיר, היא תוכן"

דיווח מוועידת הטכנולוגיה והאינטרנט DLD במינכן, גרמניה ■ ג'ון מילר: "אם פעם היינו מדברים על תעשיית טלוויזיה בנפרד ועל תעשיית האינטרנט בנפרד, זה כבר לא המצב היום. בקרוב תהיה רק תעשיית מדיה"

איך לקבל טלוויזיה, סרטים ומוזיקה ברשת?

שירותי תוכן פופולריים בארה"ב כמו הולו ונטפליקס חוסמים גישה לגולשים מישראל ■ הפתרון העוקף: שירותי VPN המציעים לגולשים כתובת אינטרנט אמריקנית

3 מיליארד קטעים בחינם

זו כמות הווידיאו שצורך העולם דרך יו-טיוב. האם תמצא גוגל דרך להפסיק להפסיד מזה?

עכשיו קונים? יאהו רוכשת חברת פרסום מקוון ב-270 מ' ד'

ענקית האינטרנט יאהו הודיעה לפני זמן קצר על רכישת חברת Interclick, המתמחה בפרסום מקוון, בסכום המוערך בכ-270 מיליון דולר