רנו בחרה להנגיש רכבים לעובדים שמתקשים בקריירה שלהם בשל מרחק גיאוגרפי וכך לתת להם הזדמנות • אודי שגיא, מנכ"ל קבוצת כתר, מסביר איך מותג יכול לייצר שינוי חברתי, ולהרוויח
ארנון שפירא, מנכ"ל יוניליוור ישראל, מסביר כיצד מחלקת השיווק של היינץ הגיבה במהירות לשיח במדיה החברתית והשיקה מהדורה מוגבלת • ומה הקשר לטיילור סוויפט?
איך הפך מותג ביוטי בן 55 לשם נרדף לתופעה שמסעירה את דור האלפא? אתי עבדי, מנכ"לית מקאן תל אביב, מסבירה כיצד חיבור מדויק לטרנדים וקהילה הפך את ספורה לאייקון תרבותי
בעידן טכנולוגי, דווקא סיפורים אנושיים הם אלו שמרגשים באמת • אלי אדדי, מנכ"ל סלקום, על הקמפיין של גוגל שמראה ששיווק חכם לא מתמקד רק במכשיר - אלא באדם שמאחוריו
אלי שגיב, מנכ"ל קבוצת לוריאל ישראל, על קמפיין "So Win" של נייקי, ששם במרכז את השיפוטיות שמקטינה נשים מצליחות • בתוך פחות מ־24 שעות, הקמפיין הפך לוויראלי
AXA הרחיבה את פוליסות ביטוח הדירה כך שיכללו אלימות במשפחה • דלית רביב, מנכ"לית ICR ישראל קנדה ו־ORC LAND, על השינוי בסדר העדיפויות שגלש לעולמות השיווק
יזמית אמריקאית חיפשה פתרון לבעיית עיכול, אז היא יצרה את Poppi - סודה פרה־ביוטית שהפכה ללהיט • חגית אדלר, מנכ"לית מטרנה, על מותג הסודה שזיהה הזדמנות דווקא בצעירים
המועדון של רקסהאם שיחק כעשור בליגה חמישית בבריטניה, עד שנרכש והפך להצלחה מסחררת • יבגני דיברוב, מנכ"ל ומייסד־שותף ב־Armis Security, על סיפור המותג
דואלינגו, אפליקציית לימודי שפות, הודיעה לפתע על "מותו" של הקמע שלה - ינשוף דיגיטלי • מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההייטק, על הקמפיין שהצליח במה שמערכת החינוך נכשלה
מיכל ברוורמן־בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, מסבירה כיצד קמפיין יוצא דופן השיג הרבה יותר מרייטינג, ואיך זה קשור למציאות שלנו בישראל
סיכום השנה האישי ששולחת ספוטיפיי הפך לאירוע שהמשתמשים מצפים לו • ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס, על החוויה האישית שהצליחה לרגש מיליונים
איך בשנים האחרונות ענקית הקמעונאות המציאה את עצמה מחדש? • ניר דוד, מנכ"ל בזק, חושף את השיטות הייחודיות שהמציאו באמזון כדי להביא לשינוי אפקטיבי
רכישת ורסצ'ה על ידי פראדה שינתה את הכללים בשוק האופנה, בו שולטות קבוצות־על • ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מסביר למה העסקה היא מעבר לאיחוד בין מותגים איקוניים
דרך אפליקציה המבוססת על AI אשר עושה שימוש במציאות רבודה, איקאה העניקה זווית ייחודית לחוויית הקנייה • סוניה נסטסה, מנכ"לית נספרסו ישראל, על המהלך של הענקית השוודית
עד לשנים האחרונות, טסלה האמריקאית הייתה המותג החזק בשוק הרכב החשמלי • יו"ר קבוצת אלדר, עמיר שאלתיאל מסביר איך הקמפיין של BYD שינה את כללי המשחק
פתרון יעיל לא תמיד מחייב השקעה כספית • קינן ממן, מנכ"ל קשת טעמים, על המהלך של מותג האופניים ההולנדי VanMoof, שחולל אימפקט תדמיתי דרך שינוי האריזה
מותג הביגוד והספורט ON השוויצרי הפך את אי־בהירות באשר להגיית שמו - להזדמנות • רן שחם, מנכ"ל שותף באלטשולר שחם, מנתח את הקמפיין שהפך טעות לקריאייטיב מבריק
הבינה המלאכותית גלשה בשנים האחרונות אל עולם הפרסום • רונית אשד לוי, מנכ"לית אפריקה ישראל מגורים, על קמפיין Dove שמזכיר לנו שהטכנולוגיה היא לא תחליף ממשי לאנשים
בקבוק המים המתכתי סחף את ארה"ב בזכות עיצוב ייחודי וקידום ערכים • רינת זילברשטיין, סגנית נשיא בחברת הטכנולוגיה AT&T ומנכ"לית מרכז המו"פ בישראל, על השיטה של Owala
תומר כהן, מנכ"ל Wolt ישראל, על המותג שהחל בקונדיטוריה במפרץ והפך לטרנד עולמי, ללא קמפיין שיווקי מורכב או תקציבי ענק, הוא גרם ללקוח להרגיש חלק מסיפור
פיאט סבלה בשנים האחרונות מירידה בנוכחות על הכביש • שחר תורג'מן, נשיא איגוד לשכות המסחר, מסביר איך מותג הרכב חזר למשחק - באמצעות קומפלקס מגורים בדמותו
בתחילת שנות ה־2000 לגו כמעט איבד את עצמו • שירי הייסר, מנכ"לית ראובני פרידן, על המותג שחזר להיות להיט באמצעות השקת אפליקציות ופניה לקהלים חדשים
תמר יסעור, יו"ר ישראכרט, מדגימה איך מהלך שיווקי של אמריקן אקספרס חצה את גבול הפרסום והפך לאסטרטגיה המשפיעה על עסקים קטנים בארה"ב יותר מ־15 שנה