טעויות קטנות במדיה החברתית מוחקות מוניטין של שנים. מספיק פוסט אחד לא במקום ו...
גם אם זה לא מתגמל באופן מיידי במטבעות קשים, במונחי ROI, בכל זאת, כדאי וחייבים להשקיע כאן ועכשיו, ולו כדי להיות הראשונים שמתאפסים על המבנה החדש של היבשות בכדור הארץ בשוך המבול, כשייכלו המים.
אלפי לייקרים של מחאת הקוטג' בפייסבוק יכולים להפוך לאלפי שגרירים של מותג
אינטרנט זה ארכיאולוגיה. כולם עוברים לאאוטרנט. אני שם, אני נייד, אני קיים
במילא תוך שנה לכולם יצמח איבר אפליקציות שיחבר בין פעילות האונליין לפעילות הגפיים
דגיגי להקת הפירניה שכרסמה אותה בפייסבוק הם קהל היעד הרעב של העסקים הבאים
לאחד הילדים שהנאצים רצחו במחנה ההשמדה מאידנק יש עמוד בפייסבוק ו-4,995 חברים
לידיעת הספקנים: החלק המורכב והיקר בשיווק במדיה חברתית מתחיל רק כשהחגיגה נגמרת
כך התפוגג קרב המאסף של המילה הכתובה בענן הייפ אופנתי ■ למי יפנו המשווקים
מפרסמים חכמים לא ישפכו לשם פסולת פרסום משוכפלת מהקמפיין בטלוויזיה. אז מה כן?
כולם תוהים מאין יגיע כסף לרשתות החברתיות. ובכן, כרגע מסתמן בבירור שהוא נמצא "פה"
ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה
לא צריך להתפעל מכל מומחה לרגע. זה רק מבלבל. לקראת ועידת נתח שוק של "גלובס"
מאיפה ואיך נביא כסף אמיתי ורציף הביתה? לא מגרופון. הבועה, התופעה וההנפקה הקרבה
מדד המותגים: מרבצי לייקים דוממים, שגם הפרובוקטיבי שבסטטוסים לא יחזירם לחיים