מאז ה־7 באוקטובר וברקע גל האנטישמיות שפוקד את המערב, לא מעט חברות ציינו את המלחמה בישראל כגורם סיכון לעסקיהן • גם אסתי לאודר, ענקית הקוסמטיקה הגלובלית, דיווחה השבוע על ירידה במכירות בעקבות המלחמה
חברת הקוסמטיקה האמריקאית עקפה בהתמחרות על טופ פורד חברות יוקרה גדולות, כולל התאגיד הבינלאומי קרינג, בעלי החברות־הבנות איב סן לורן וגוצ'י • העסקה מהווה את הרכישה הגדולה ביותר אי־פעם בידי אסתי לאודר
הנציגות הישראלית של אסתי לאודר ביצעה עדכון מחירון למוצריה ברשתות ובאמצעים בהם היא משווקת ישירות לצרכן • עליית המחיר לקמעונאי תעמוד על עד 15%, אך המחיר הסופי לצרכן צפוי להיות גבוה יותר ולגלם גם את שיעורי הרווחיות של הרשת • החברה: "במרבית המוצרים לא נעשה שינוי במחיר, בחלק מהמוצרים חלו הורדות מחירים של עד 15%"
הזינוק במכירות בשדות התעופה הוא תרופת הקסם של מותגי היוקרה המובילים לדעיכת הקניונים בארה"ב • שפתון ב-38 דולר ובקבוק ויסקי ב-400 דולר - נוסעים בנמלי תעופה בעולם מוכנים להוציא סכומי-עתק ב"שעת הזהב" בין הבידוק הביטחוני לעלייה במטוס
הפורטפוליו של פרופסור שוש ארד, נשיאת המכללה האקדמית אחווה • "27% מהסטודנטים שלנו הם בדואים, אני רואה בניהול המכללה משימה לאומית וציונית"
החל מעוד חודשיים יימכרו מוצרי מאק באמצעות עמדת פופ-אפ בסניף של סופר-פארם בקריית אונו לתקופה של 6 שבועות • בענף מעריכים כי שיתוף הפעולה יורחב גם לסניפים נוספים • עד היום נמכרו מוצרי מאק בישראל באופן בלעדי בחנויות הרשת
קורין ברוך-קטנר, ששימשה בעבר כמנהלת בכירה בקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל, מונתה למנהלת פעילות המותג הפרטי של שופרסל - זאת לאחר עזיבתו של גל שולמן
רגע לפני החתימה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת פוקס מספר יו"ר אסתי לאודר ישראל אורן רווח בראיון מיוחד ל"גלובס" למה ענקית קוסמטיקה בינלאומית זקוקה דווקא לשותף מקומי כדי להתרחב: "השכירויות שהראל ויזל משלם נמוכות בהרבה משלנו; זה יקצר לנו תהליכים להגיע לתפוצה רחבה יותר"
היקף התקציב, שטופל קודם לכן בחברת המדיה TMF, מוערך בכ-8 מיליון שקל
כיום מפעילה אלקליל, חברת-הבת של אסתי לאודר בניהולו של אורן רווח, כ-25 חנויות בישראל, בהן המותגים מאק, בובי בראון וסמאש בוקס
אתר האינטרנט הישראלי של מותג האיפור בובי בראון פעל בשבועות האחרונים במסגרת השקה שקטה, וכעת הוא עולה לאוויר רשמית ■ והמחירים? לרוב יקרים יותר מאשר באתר בארה"ב
עוד עפ"י התביעה, אמהות בחברה שחוזרות לעבודה מקבלות הטבות שגברים לא מקבלים
החנות נפתחה בקניון TLV FASHION MALL בהשקעה של 2 מיליון שקל ■ המותג ימשיך להימכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים ייעודיים בקניונים
אחרי שהזניק את המכירות פי 7 למחזור של יותר מחצי מיליארד שקל - אורן רווח, יו"ר קבוצת אסתי לאודר ישראל, מרגיע את רשתות הפארם: "הבטחתי שלא אתחרה במחיר"
במחלקת המחקר של מריל לינץ' ממליצים "קנייה" על מניית אסתי לאודר במחיר יעד של 106 דולר, גבוה ב-20% ממחיר המניה בבורסה
במחלקת המחקר של קרדיט סוויס מתחילים לסקר את אסתי לאודר בהמלצת "תשואת יתר", ובמחיר יעד של 82 דולר - גבוה בכ-9% ממחיר השוק
אסתי לאודר ומשרד יחסי הציבור רן רהב תקשורת הודיעו על הפסקת העבודה ביניהם, במסגרת ההחלטה בקבוצת אסתי לאודר העולמית להפסיק לעבוד עם משרדי יחסי ציבור חיצוניים
מה מכיל קרם פנים שעולה 2,000 שקל, והאם הוא באמת יטפל בקמטים יותר טוב מקרם שעולה 200 שקל? תלוי את מי שואלים
הצרכנים מעדיפים כיום מותגים שמייצגים עבורם ערכים כמו טוב לב ואחריות חברתית
ייצא מסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר ואפריל - וישווק רק בבתי-מרקחת ■ מנכ"ל אלקליל: "זו הצהרה על כך שגוף בינלאומי מטפח את בתי-המרקחת בארץ, שכולם הספידו מזמן"