גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גלית אבישי

מנכ"לית ארגון "אמון הציבור"

עוד כתבות

עופר מרום וגלית אבישי / צילום: תומר יעקובסון, תמר מצפי

לשירותכם זמנית: מה קורה בראשות הגוף שאמור להגן על הצרכנים

גלית אבישי בדרך לראשות המועצה לצרכנות (לפחות באופן זמני) לאחר שהגוף שאמור לשמור על האינטרסים של הצרכנים בישראל פועל מזה יותר משנתיים ללא מנכ"ל קבוע • וגם: הפגנות נגד "היהודים באים", ליין הופעות במלון קורונה, ועוד • השיחה

גלית אבישי / צילום: תמר מצפי

מאמון הציבור לביטוח: גלית אבישי תצטרף לוועדה לבחינת עתיד הענף

וגם: שמואל פלאטו-שרון מארח את מרסל אלין דה סוזה, נשיא ארגון מדינות מערב אפריקה

גלית אבישי פורשת מניהול אמון הציבור: מירב כהן תחליף אותה

כהן - לשעבר חברת מועצת העיר ירושלים, ממייסדי תנועת "התעוררות" ועיתונאית כלכלית - תחליף את אבישי, שתמשיך לכהן כיו"ר מוסדות הארגון

אמון הציבור משיק מוסד ליישוב מחלוקות בין צרכנים לעסקים

עלות ההליך שינוהל על-ידי מומחים: 30 שקל לצרכן, 200 שקל לבית העסק

אלרוב: "המחאה עלולה להפוך לאלימה"

עמיר פרץ בכנס שדרות: "במקום שיש ילדה רעבה - הממשלה איבדה תוקף למשול" ■ מנכ"לית אמון הציבור: "שוק המזון מאוד ריכוזי - כישלון מוחלט של הרגולטור"

אלרוב על המלצות קדמי: "שוק המזון - על גבול הפלילים"

שרון קדמי: "המלצות סופיות - עד סוף השנה" ■ יחימוביץ': "אם שר אוצר במדינה אירופית היה פותח כך את שוק החלב ליבוא - היו סוקלים אותו באבנים" ■ הורידו את המצגת של קדמי

האם למהפכת הקוטג' יש סיכוי?

גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "יש באזז מטורף ומחאה אחרת לגמרי שבאה מלמטה" ■ רמי לוי: "המטרה היא לא רק הקוטג', צריך להתנהג לאורך כל הדרך באופן נבון"

רמי לוי: הורדתי את מחיר הקוטג' ל-4.99 שקלים

גם שופרסל רוכבת על הגל: תמכור קוטג' במבצע 1+1 ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור", בתגובה למחאת המחירים: "לא ניתן שיגזרו על הצרכנים בישראל קופון בלתי הגיוני"

תחתום פה, פה ופה: מילון למונחים נפוצים בחוזים שונים

כולנו חותמים על חוזים שניסינו לקרוא ולא הבנו ■ "גלובס" עיין בכמה מההסכמים שיש לכל אחד מאיתנו בבית, גיבש תרגומון לעברית פשוטה ובדק את מי משרתת העמימות הלשונית

האם התביעה הייצוגית נגד הצינתוק תביא קץ לתופעה המטרידה?

בשבוע שעבר אישר בית המשפט בקשה לתביעה ייצוגית נגד חברות הנוהגות לפרסם מוצרים בשיטת הצלצול-ניתוק, לאחר שקבע כי הטריק הטורדני מהווה הפרה של חוק הספאם

תו "אמון הציבור" נשלל מרשת 5 נגרים

בין הכשלים שאותרו בתלונות נגד החברה ולא טופלו: אי-עמידה בדרישות החוק, שירות לקוחות לקוי, מכירת מוצרים פגומים ועיכובים חריגים באספקת מוצרים

2 מכל 3 תלונות צרכנים ל"אמון הציבור" - על חברות תקשורת

סיכום 2010 של "אמון הציבור" מאשר: חברות הסלולר, הכבלים, הלוויין, האינטרנט והטלפון ממשיכות לקשור את הצרכנים בהסכמים כובלים ולהבטיח הבטחות מבלי לקיים

זהירות, אהבה: גל תלונות נגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים

החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס

קל לעיקול: השימוש המדאיג בשיטות הפחדה לצורך גבייה

הגופים משתנים, השיטה דומה: הלקוח מקבל שיחת טלפון מאיימת מעו"ד או זימון להוצל"פ בגין חוב שלא תמיד ידע עליו ■ כל גוף יכול לנהל את הגבייה כרצונו ולגלגל את העלויות על הצרכן

"גלובס" מציג: מהפכת ההחזר הכספי - המדריך המלא לצרכנים

רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות

בקשות לייצוגיות ב-2.4 מיליארד שקל נגד סלקום בעקבות התקלה

(עדכון) - לקוחות תובעים מסלקום לפצות אותם בגין "עוגמת-נפש" ■ אחת התובעות: "אסור שתקרה תקלה כזו ברשת בסדר גודל של סלקום; מדובר במחדל גדול מאין כמותו"

המועצה לצרכנות: "אנו מצפים מסלקום לפצות באופן הולם"

עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"

עידן חדש? הוגשה הצעת חוק להקמת רשות מזון מרכזית

חברי ועדת הבריאות חתמו פה-אחד על הצעת החוק שהגיש יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ ■ גלית אבישי, מנכ"לית "אמון הציבור": "מדובר בצעד היסטורי שיביא סוף-סוף לשינוי המיוחל"

ארגון "אמון הציבור" טוען: "מפעל הפיס מטעה את הציבור"

לטענת הארגון, מפעל הפיס מציג סיכויי זכייה גבוהים מהסיכויים בפועל במשחק "1 2 3 משולב"

"אמון הציבור" ערך יום עיון והדרכה בנושא חוק החזרת המוצרים

זאת כדי להקל על בעלי עסקים בהטמעת התקנות בנושא, שייכנסו לתוקף ב-19 בדצמבר ■ יו"ר הארגון גלית אבישי קראה לעסקים לראות בחוק הזדמנות לכינון יחסים טובים יותר עם הצרכן