הכי ביזארי ועתידני שיש: תערוכת הרכב השנתית בטוקיו היא גם במה מוכרת לחשיפת דגמים עתידים שמסמנים את הכיוון אליו צועדת תעשיית הרכב ■ קבלו הצצה לכמה מהלהיטים החמים ביותר שהוצגו בתערוכה
לא מעט יבואני רכב מנסים לנפץ בשנים האחרונות את מחסום תדמית המותג והדעות הקדומות, שמעכב את חדירתם לישראל ■ לעיתים נדירות זה מצליח, אבל לרוב המחסום עוצר את המכונית
טויוטה מעבירה לחברת הבת דייהטסו את השיווק של היאריס מהדור המתחלף ■ עתידה המקומי טרם הוברר
עקב התחזקות הין ■ עדיין לא ברור אם וכיצד תשפיע פרישת דייהטסו מאירופה על יבואנית דייהטסו בישראל, חברת טלקאר
האם הנוסחה שהפכה את ניסן ג'וק ללהיט מכירות מקומי טמונה בכמויות המרשימות של האלמנטים מעולם רכבי הפנאי והספורט, שנדחסו למכונית משפחתית ממוצעת?
את השבוע פותח מבצע מכירות "סקטוריאלי" של טלקאר, יבואנית קיה, דייהטסו וסנגיונג, בשיתוף עם מועדון "הוט" ■ גם יבואני וולוו ופולקסוואגן יוצאים במבצעי מכירות
עם קווים חסונים, זנב מאסיבי ופרופיל שנראה כמו הכלאה בין מיניוואן משפחתי לרכב כביש-שטח רך, סובארו אאוטבק החדשה מנסה להתקרב לעבר הטריטוריה האופנתית של פלח "קרוס אובר" ■ וגם: המתחרות המרכזיות
מבצע הרכב התקופתי של "חבר": המשפחתית החדשה "פורטה" ב-106 אלף שקל במקום 114 אלף שקל ■ המיניוואן קרניבל מוצעת בהנחה של 20 אלף שקל
המאזדה MX5 מקבלת תיבת הילוכים אוטומטית ■ הטריוס מקבל עיצוב פנימי וחיצוני מחודש מחודש
למרות גודלן של המשפחות הישראליות, המיניוואנים היו עד לאחרונה מראה נדיר יחסית המצב השתנה עם כניסתם לשוק של "רכבי פנאי" קומפקטיים עם 6-7 מקומות ישיבה
בדיקת "גלובס" - מחירים לדוגמה: רנו מגאן 2007 ב-64,000-68,000 שקל - לעומת 76,360 שקל במחירון דיהטסו סיריון 2007 ב-65,700-67,000 שקל - לעומת 73,000 שקל במחירון יונדאי גטס 2006 - 47,000-49,000 שקל - לעומת 55,000 שקל במחירון פורד פוקוס 2007 ב-73,800 עד 76,260 שקל לעומת 82,000 שקל במחירון