גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ועידת MAD

ועידת שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת

עוד כתבות

אלונה בר און, מו''ל גלובס / צילום: תמר מצפי

אלונה בר און: "ה־AI לא תפתור עבורנו את השאלות הערכיות"

אלונה בר און, מו"לית גלובס, פתחה את כנס MADHEAD ודנה בתפקיד העיתונות נוכח התמורות הטכנולוגיות ובצל אובדן אמון הציבור בתקשורת: "מה אנחנו מביאים לעולם? זו השאלה המעניינת"

באי הכנס במהלך ההרצאות / צילום: תמר מצפי

המסע של כנס MAD לעולמות ה־AI

מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD בסטוקו בתל אביב • כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל נהנו מהרצאות בנושא הבינה המלאכותית • אירועים ומינויים

יהונתן בגס, סמנכ''ל שיווק, יפעת בקרת פרסום / צילום: שלומי יוסף

יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק ביפעת: "המשפיענים הם מעצמה"

בחברת יפעת פיתחו את מדד ה-MIV למדידת האפקטיביות של משפיענים, אשר מסייע למותגים לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלהם • בכנס MAD של גלובס שיתף יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בחברת יפעת, שגם בנקים, חברות תעופה ומשרדי ממשלה כבר עמוק בזירה הזו, ולא רחוק היום שגם הפוליטיקאים יצטרפו

נדב חנין, סמנכ''ל שיווק ודיגיטל, אל על / צילום: תמר מצפי

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על: "חוויית השירות בטרמינל תשתנה"

בחברת התעופה הישראלית אל על בחרו לספר סיפור חדש של המותג, באמצעות שפה דיגיטלית חדשנית, אבל איך מתחילים בכלל דבר כזה? ? וגם, איך תיראה חוויית הטיסה בשילוב טכנולוגיות AI?

יגאל ברקת, סמנכ״ל שיווק, בנק הפועלים / צילום: שלומי יוסף

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים: "צאו והיו ויקינגים"

כיצד ניתן לייצר תוכן חדש באמצעות בינה מלאכותית? יגאל ברקת, צלם ומעצב גרפי אוטודידקט, יצא למסע עם הטאבלט • "אל תכבלו את עצמכם לפורמטים המוכרים", הפציר בקהל, "מי שיתנסה - יצליח"

ועידת MAD של גלובס / צילום: תמר מצפי

כנס MAD: מתחברים למהפכה הבאה

מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD בסטוקו בתל אביב • כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל עברו סדנאות מקצועיות ומעשיות בנושא הבינה המלאכותית היוצרת

ליאור פוני, מנכ''ל Dell Technologies ישראל / צילום: ניב קנטור

העובד העכשווי מרגיש שאין לו לאן להתפתח, וסובל מהפוליטיקה הארגונית

חברת דל ערכה סקר בינלאומי על תפיסת מקום העבודה • סמנכ"ל השיווק של בנק פועלים חושף באיזה סטארט-אפים משקיע הבנק • וגם: בית החולים שיבא הטמיע שירות רפואה מרחוק של האם והעובר בבתי חולים בחברון ובדוראי • אירועים ומינויים

יגאל ברקת, סמנכ''ל השיווק בבנק הפועלים, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים: "מי שסופר לידים והקלקות, חי בעולם הישן"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אמר בוועידת MAD של גלובס כי "הטכנולוגיה השיווקית צומחת בקצב אדיר; מספר החברות קפץ ב־5,233% בין 2011 ל־2020" • כמו כן חשף ברקת באירוע ארבעה סטארט-אפים שבהם משקיעים בפועלים הייטק

עוגת מדד המותגים / צילום: כדיה לוי

חם ומשוגע בתל אביב: תמונות מוועידת MAD של גלובס

ועידת MAD לשיווק, פרסום, תקשורת ולדיגיטל, אירוע המדיה המרכזי בישראל, התקיימה אתמול ואירחה כ-800 מאנשי תעשיית הפרסום, השיווק, המדיה, הדיגיטל והטכנולוגיה

גילי מאי, סמנכ''ל ממשל, קשרי קהילה ותקשורת בתעשייה האווירית, בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר / צילום: איל יצהר

גילי מאי: "בעזרת שני שלטים ו-625 פוסטים, התעשייה האווירית הגיעה לתוצאות אדירות"

מאי, סמנכ"ל ממשל, קשרי קהילה ותקשורת בתעשייה האווירית, סיפר בוועידת MAD של גלובס על הקמפיין שהוביל לגיוס עובדים, שכלל ביקורת על חברות הייטק בשוק: "היו כאלה שרצו לעצור כי אנשים נעלבו, אבל לא עצרנו"

לאה ריינר, סמנכ''לית שיווק בגלידות נסטלה, ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

לאה ריינר: "קמפיין קראנץ' פיסטוק עלה לנו 23 אלף שקל בפוסט ממומן אחד. זהו"

ריינר, סמנכ"לית שיווק בגלידות נסטלה, סיפרה בוועידת MAD של גלובס כי קמפיין קראנץ' פיסטוק התחיל כבדיחה בפייסבוק • עוד היא אמרה: "צריך לדעת לתת לצרכנים את הבמה"

אלדד קובלנץ בשיחה עם דרור מרמור בוועידת MAD של גלובס / צילום: איל יצהר

אלדד קובלנץ: "שינינו את משוואת הפריים-טיים"

קובלנץ, המנכ"ל הפורש של תאגיד השידור, דיבר בוועידת MAD של גלובס על ההצלחות והכישלונות בתפקיד • "בזכות התאגיד תרבות השידור הישראלית השתדרגה, ולדעתי זה יחלחל למקומות אחרים" • "מכל גופי השידור, התאגיד זה המקום הכי מגניב לעבוד בו"

גיא אבן, סמנכ''ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, ועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

גיא אבן, מליסרון: "הקניון ההיברידי הוא הדור הבא של הקניונים"

אבן, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, הציג בוועידת MAD של גלובס את המהלך החדש שמתכננת החברה, ואמר: "הפסקנו לדבר על פיזי מול דיגיטל, והתחלנו לנהל את שניהם יחד"

רעות כהן, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל בועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

רעות כהן, טיקטוק: "האפליקציה בעצם מגדירה מחדש את התרבות של ימינו"

כהן, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק בישראל, אמרה בוועידת MAD של גלובס: "הטרנדים והשיח שמתחילים בטיקטוק מייצרים שינוי כמעט בכל תחום"

הזוכה בתחרות הקריאייטיב: דומינו'ס פיצה במודעה של משרד הפרסום מקאן

הערב נחשף בוועידת MAD של גלובס הזוכה בתחרות הקריאייטיב של הפרסומות במגזין מדד המותגים • המודעה הזוכה של דומינו'ס פיצה הייתה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד • ומי הזוכים הנוספים?

גיא מייבום, סמנכ''ל סטארט-אפים וטכנולוגיה, מטא ישראל,  בוועידת MAD 2022 / צילום: איל יצהר

סמנכ"ל סטארט-אפים במטא ישראל: "לא שואפים שהמטאוורס יהיה רק שלנו"

גיא מייבום, סמנכ"ל סטארט-אפים וטכנולוגיה במטא ישראל, סיפק בהרצאתו בוועידת MAD של גלובס הצצה להזדמנויות שיווקיות חדשות במטאוורס, ואמר כי "המטאוורס ייתן יתרונות וכלים אדירים בכמה תחומים: הראשון הוא ליוצרי תוכן, השני זה צריכה"

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. טשטוש גבולות / צילום: רמי זרנגר

"מה שמתחיל בטיקטוק, כבר לא נשאר רק בטיקטוק"

כך אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל, בוועידת MAD של גלובס • "כשהחיים האמיתיים מתחברים לחיים הדיגיטליים, מותגים מבינים את כוח הקהילה ומניחים את התשתית לטרנדים הבאים"

אסנת רונן / צילום: ענבל מרמרי

"היו לפרטנר שנים קשות ולחצים תזרימיים, אבל למדנו מזה"

אסנת רונן, יו"ר פרטנר, אמרה בוועידת MAD לערן גפן כי "חברות התקשורת מסתכלות לטווח הארוך מבחינת השקעות" • על שילוב נשים בתפקידי הנהלה בכירים: "יש עוד דרך ארוכה לעשות בנושא"

הזינוק של גולדה ומי מדורת השבט החדשה: 10 דברים שלמדנו ממדד המותגים

מדורת השבט החדשה שומרת על חוזקה, הבריאות הפכה לאקוטית מתמיד, והאונליין הוא ללא ספק המלך • 2021 הייתה השנה שבה כמעט הכול השתנה

כך בנינו את רשימת 100 המותגים המובילים של 2021

מדד המותגים של גלובס נשען על שלוש רגליים, שלכל אחת מהן משקל זהה (33.3%) בדירוג הסופי: סקר עמדות צרכנים, ניתוח מדיה ופרסום של חברת יפעת וציון של מערכת גלובס • שיטת הדירוג הזו היא השיטה המקובלת במדד בשנים האחרונות, וכך היא התבצעה