גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה
לא לחינם משקיעות חברות הפועלות בתחומי המזון, האופנה והתיירות בטיפוח מועדוני לקוחות, שגולת הכותרת שלהם היא הנפקת כרטיס אשראי ממותג • פעילות הפיננסים הפכה בשנים האחרונות נדבך מרכזי ברווחי החברות הללו, ולעתים אף תורמת לשוויין יותר מהפעילות הקמעונאית עצמה
רשת טיב טעם משיקה לקראת החגים מועדון לקוחות חדש, המבוסס על תוכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטליים ליותר מחצי מיליון חברי המועדון הקיימים שלה • אירועים ומינויים
ביג לא לא מוכרת אונליין כמו רוב המתחרות, וטיב טעם לא פותחת סניפים בירושלים כדי לא להתריס • המידע שאנחנו הצרכנים מספקים למרכזי הקניות ולרשתות השיווק הוא כוח, שהופך גורם מכריע ביצירת ההכנסות • הצד הפסיכולוגי של דוחות הרשתות ברבעון הראשון של השנה
מחזיקי כרטיס האשראי של פליי קארד לא יוכלו לצבור עוד הטבות בקנייה ברשתות מגה ודור אלון, כך הודיע מועדון הנוסע המתמיד של אל על ללקוחותיו • שיתוף הפעולה בין אל על ומועדון YOU יסתיים בפועל – בתחילת ספטמבר 2019
אפקט שופרסל: ויקטורי חתמה על הסכם עם ישראכרט לשדרוג מועדון הלקוחות ■ הרשת מעריכה כי הכנסותיה בגין ההסכם צפויות לעמוד על כ-30 מיליון שקל במהלך 5 השנים הראשונות
לפי הערכות, בטווח הארוך מועדון זה יחליף את מועדון YOU ■ הכרטיס ייקרא "דיילי פלוס" ויכלול החזר של 5% מהקניות ברשת מגה
לקוח שהצטרף בגלל ההטבה גילה שהיא הופסקה ■ מגה: "החלפנו את ההטבות"
אם יש לכם כרטיס מועדון, קחו בחשבון שלרשת יש זכות לאסוף מידע אישי עליכם ■ כל פעילות שביצעתם נשמרת במאגרים, שעלולים להיות נגישים לגופים שונים
על רקע ההכרזה של קלאב 365 על מועדון לקוחות בשילוב כרטיס אשראי חוץ-בנקאי של cal, "גלובס" בדק מה חשוב לדעת לפני שמנפיקים כרטיס כזה ומה הוא מציע
קנייה בסופר היא הוצאה קבועה ויקרה, אך יש דרכים להוזיל אותה במאות שקלים בחודש: מקנייה במוצ"ש, דרך פיצול קנייה לפי מבצעים ועד הנחות בכרטיסי אשראי
עד שמצאנו דרך להוזיל מעט את ההוצאה על הדלק באמצעות כרטיסי מועדון, כעת החגיגה נגמרה ■ בתגובה על ההחלטה לצמצם את מרווחי השיווק של חברות הדלק בוטלו ההנחות ברוב התחנות
מזליגת פרטים אישיים למאגרי מידע של חברות מסחריות, ועד חיובים שקשה להתחקות אחר מקורם - "גלובס" מונה 5 דברים שכדאי לשים אליהם לב לפני ה"גיהוץ" הבא
80% מהמכירות בשופרסל ו-55% מהמכירות ברבוע כחול מתבצעות דרך מועדוני הלקוחות, שמעניקים קופוני הנחה אישיים שהם תוצאה של מעקב אחר מאפייני הקנייה ■ ברשתות הפרטיות לא נשארים חייבים ונערכים למלחמה
כמעט לכל רשת יש כרטיס מועדון, אך כדי לקבלו יש להנפיק כרטיס אשראי נוסף ולספק פרטים אישיים ■ "גלובס" בודק אם כדאי לתת לכל-כך הרבה גופים גישה לארנק שלנו, ומתי כדאי לשלם דמי חבר על כמה כרטיסים במקביל
ההוצאות לתדלוק הפכו למרכיב מרכזי בסל של המשפחה הממוצעת ■ ככל שגדל מספר הקילומטרים שנוסע רכב בחודש - גדל הפוטנציאל לחיסכון בעלויות התדלוק שלו ■ "גלובס" מציע מספר דרכים לחסוך בהוצאות הדלק
כרטיס המועדון החדש יישען על מחזיקי כרטיס האשראי YOU ועל חברי מועדון "ביי אנד בונוס" ■ המטרה היא להגדיל את מספר מחזיקי כרטיס האשראי בקבוצה ל-150 אלף ולגייס 350 אלף לקוחות לכרטיס המועדון