גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

כרטיס מועדון

עוד כתבות

צילומים: יריב כ''ץ (ידיעות אחרונות), יח''צ, shutterstock, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

המילון העכשווי של ענף השיווק, הפרסום והמדיה

גלובס מציג את המושגים, האנשים, הרשתות והחברות שמסעירים בעת הנוכחית את אנשי השיווק, הפרסום והמדיה • מהאחים אמיר והשרים ניר ברקת ושלמה קרעי, דרך האיום הסיני משיין - ועד רשתות המזון שעשו עלייה והבינה המלאכותית שכולם מתאמצים לייצר איתה מציאות חדשה

מועדוני לקוחות / אילוסטרציה: Shutterstock

כרטיסי האשראי הפכו לביצת הזהב של חברות הצריכה. מי מציעה את התנאים הכי משתלמים?

לא לחינם משקיעות חברות הפועלות בתחומי המזון, האופנה והתיירות בטיפוח מועדוני לקוחות, שגולת הכותרת שלהם היא הנפקת כרטיס אשראי ממותג • פעילות הפיננסים הפכה בשנים האחרונות נדבך מרכזי ברווחי החברות הללו, ולעתים אף תורמת לשוויין יותר מהפעילות הקמעונאית עצמה

סניף של רשת טיב טעם / צילום: בן פרידמן

התוכנית החדשה של טיב טעם

רשת טיב טעם משיקה לקראת החגים מועדון לקוחות חדש, המבוסס על תוכנית צבירה ופריקה של מטבעות דיגיטליים ליותר מחצי מיליון חברי המועדון הקיימים שלה • אירועים ומינויים

כרטיס אשראי / צילום: שאטרסטוק

אנחנו נותנים את המידע, והרשתות מרוויחות. פעמיים

ביג לא לא מוכרת אונליין כמו רוב המתחרות, וטיב טעם לא פותחת סניפים בירושלים כדי לא להתריס • המידע שאנחנו הצרכנים מספקים למרכזי הקניות ולרשתות השיווק הוא כוח, שהופך גורם מכריע ביצירת ההכנסות • הצד הפסיכולוגי של דוחות הרשתות ברבעון הראשון של השנה

כרטיסי אשראי / צילום: שאטרסטוק

מחזיקי פליי קארד של אל על? תשכחו מהטבות במגה ודור אלון

מחזיקי כרטיס האשראי של פליי קארד לא יוכלו לצבור עוד הטבות בקנייה ברשתות מגה ודור אלון, כך הודיע מועדון הנוסע המתמיד של אל על ללקוחותיו • שיתוף הפעולה בין אל על ומועדון YOU יסתיים בפועל – בתחילת ספטמבר 2019

אייל רביד / צילום: אייל יצהר

גם ויקטורי משדרגת את מועדון הלקוחות עם ישראכרט

אפקט שופרסל: ויקטורי חתמה על הסכם עם ישראכרט לשדרוג מועדון הלקוחות ■ הרשת מעריכה כי הכנסותיה בגין ההסכם צפויות לעמוד על כ-30 מיליון שקל במהלך 5 השנים הראשונות

נחום ביתן / צילום: שוקה כהן

אפקט שופרסל: יינות ביתן משיקה כרטיס אשראי עם ישראכרט

לפי הערכות, בטווח הארוך מועדון זה יחליף את מועדון YOU ■ הכרטיס ייקרא "דיילי פלוס" ויכלול החזר של 5% מהקניות ברשת מגה

מגה ביטלה את הטבת ההחזר הכספי למועדון You

לקוח שהצטרף בגלל ההטבה גילה שהיא הופסקה ■ מגה: "החלפנו את ההטבות"

יש לכם כרטיס חבר מועדון? הפרטיות שלכם בסכנה

אם יש לכם כרטיס מועדון, קחו בחשבון שלרשת יש זכות לאסוף מידע אישי עליכם ■ כל פעילות שביצעתם נשמרת במאגרים, שעלולים להיות נגישים לגופים שונים

מה חשוב לדעת לפני שמנפיקים כרטיס אשראי חוץ-בנקאי?

על רקע ההכרזה של קלאב 365 על מועדון לקוחות בשילוב כרטיס אשראי חוץ-בנקאי של cal, "גלובס" בדק מה חשוב לדעת לפני שמנפיקים כרטיס כזה ומה הוא מציע

איך לחסוך מאות שקלים בקניות בסופר

קנייה בסופר היא הוצאה קבועה ויקרה, אך יש דרכים להוזיל אותה במאות שקלים בחודש: מקנייה במוצ"ש, דרך פיצול קנייה לפי מבצעים ועד הנחות בכרטיסי אשראי

הקץ להנחות? כרטיסי המועדון כבר לא מקנים הנחה בתדלוק

עד שמצאנו דרך להוזיל מעט את ההוצאה על הדלק באמצעות כרטיסי מועדון, כעת החגיגה נגמרה ■ בתגובה על ההחלטה לצמצם את מרווחי השיווק של חברות הדלק בוטלו ההנחות ברוב התחנות

מלכודות בכרטיס האשראי: 5 דברים שכדאי לזכור לפני שמגהצים

מזליגת פרטים אישיים למאגרי מידע של חברות מסחריות, ועד חיובים שקשה להתחקות אחר מקורם - "גלובס" מונה 5 דברים שכדאי לשים אליהם לב לפני ה"גיהוץ" הבא

"מועדון הלקוחות הוא הנשק של רשתות השיווק הגדולות מול הקטנות"

80% מהמכירות בשופרסל ו-55% מהמכירות ברבוע כחול מתבצעות דרך מועדוני הלקוחות, שמעניקים קופוני הנחה אישיים שהם תוצאה של מעקב אחר מאפייני הקנייה ■ ברשתות הפרטיות לא נשארים חייבים ונערכים למלחמה

מה מרוויחים ומה מפסידים מכרטיס מועדון שהוא גם כרטיס אשראי?

כמעט לכל רשת יש כרטיס מועדון, אך כדי לקבלו יש להנפיק כרטיס אשראי נוסף ולספק פרטים אישיים ■ "גלובס" בודק אם כדאי לתת לכל-כך הרבה גופים גישה לארנק שלנו, ומתי כדאי לשלם דמי חבר על כמה כרטיסים במקביל

שימו גז: בדיקת "גלובס" - כך תפחיתו את הוצאות התדלוק

ההוצאות לתדלוק הפכו למרכיב מרכזי בסל של המשפחה הממוצעת ■ ככל שגדל מספר הקילומטרים שנוסע רכב בחודש - גדל הפוטנציאל לחיסכון בעלויות התדלוק שלו ■ "גלובס" מציע מספר דרכים לחסוך בהוצאות הדלק

קבוצת אלון משיקה כרטיס מועדון שיקיף את כל עסקי הקבוצה

כרטיס המועדון החדש יישען על מחזיקי כרטיס האשראי YOU ועל חברי מועדון "ביי אנד בונוס" ■ המטרה היא להגדיל את מספר מחזיקי כרטיס האשראי בקבוצה ל-150 אלף ולגייס 350 אלף לקוחות לכרטיס המועדון