סגנית עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס" ועורכת מדור הדעות באתר "גלובס"
זה הטור האחרון שאני כותבת ב"גלובס". אני יכולה ללכת לדרכי
עזבו את ישראל כץ, הוא בסך הכל מממש תוכניות של שרים אחרים
תנו לאופניים מקום בכביש! זה יציל חיים וימנע סבל עצום
כמו ברוקלין למנהטן, כך גבעתיים יכולה להיות לתל-אביב - ולא צריך להשקיע הרבה
פה בונים רכבת וקירוי לכביש, ובינתיים כל העולם התקדם הלאה
תיירים הם "אורחים לרגע" שיש להם ערך, אך לא כדאי להסתמך על חיבתם הזמנית
אם ישראל כץ היה רק רוצה, הוא יכול היה לחסוך לכם אלפי שקלים
הנתונים הנמסרים לגבי האופניים החשמליים מספרים סיפור אחר
מושגי העירוניות נכנסו לשיח של המנהיגות המוניצפלית, אך בינתיים הם רק ססמאות
מה מבינים ראשי ערים, שרים ואנשי עסקים שנוסעים רק במכונית
יש פתרון זול ופשוט יותר מהרכבת הקלה. אז מדוע זה לא קורה?
קרקע במחיר למשתכן לא תוסיף לבדה את סוג הדיור שבאמת חסר
מתי תקום ועדת החקירה על התעלמות משרד התחבורה מרוכבי האופניים
ההולך מכפר סבא אל הרכבת יצטרך בשלב כלשהו לשים את נפשו בכפו וללכת על כביש מהיר
לקח לדרום: ערים הן המשאב הלאומי החשוב ביותר. ערים - ולא תעשייה
אם תושבי העיירה יקרים לכם, תנו להם הזדמנות לגור בעיר גדולה
ת"א היא כור היתוך ישראלי, וסביבה גיטאות של אנשים דומים
מי יקבע שעניי ירוחם, שדרות ואופקים קודמים לעניי תל אביב
ההבדל התכנוני בין פרנקפורט לאחיותיה, מתבטא גם בתשתיות התנועה: גם בה יש "אזורי הליכה" שטבעם לנתק מחיי היום-יום של העיר, אבל המרכז שלה מרושת בדרכים שעוברת בהם תנועה ממונעת שמחברת לאזורים אחרים בעיר
מדוע רצה בלומברג לבטל מעליות, ומתי יגיע הקאמבק של תכשיטי הנדל"ן