גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מכון רותם TRI

מכון סקרים ומחקר

עוד כתבות

עישון סיגריה / צלם: רויטרס

סקר: 40% מהמעשנים לא יעשנו פחות כתוצאה מההתייקרות

בימים האחרונים התבשרו המעשנים בישראל כי החל מהחודש הם ישלמו 1-2 שקלים יותר על כל חפיסת סיגריות ■ לפי סקר TRI, חברות הסיגריות יכולות לישון בשקט - לפחות 40% מלקוחותיהן ימשיכו לשלם כרגיל

טבעת נישואים, חתונה חתן כלה / צלם: פוטוס טו גו

חתונת הכסף: כמה אנחנו רושמים בצ'ק לזוג המתחתן?

הזמנה לחתונה הפכה לנטל כלכלי, ולא בכדי ■ סקר TRI עבור "גלובס" מגלה מאילו סכומים נפרדים המוזמנים, שחשים כי עליהם לסייע לכסות את עלויות החתונה, שמטפסות לעתים גם ל-140 אלף שקל לאירוע

רובט לכל פועל: כשליש מהישראלים רכשו שואב אבק רובוטי

עם זאת, רק כמחצית מעידים על שביעות-רצון גבוהה - כך לפי סקר שביצע עבור "גלובס" מכון המחקר TRI ■ תדירות השימוש בשואב עולה ככל שמחירו גבוה יותר, מה שמעיד על הצורך להימנע מקניית מוצרים לא איכותיים

סולחים לאל-על: רוב הישראלים יעדיפו לטוס כחול-לבן

שבועיים אחרי שנוסעי החברות הזרות נתקעו בטורקיה, 56% ממשתתפי סקר TRI עבור "גלובס" מצהירים כי יעדיפו בעתיד לטוס בחברות תעופה ישראליות

כרטיס אשראי קניות / צלם: פוטוס טו גו

שופינג תחת אש: דווקא תושבי המרכז צמצמו את הקניות

סקר TRI עבור "גלובס" מאשר כי הישראלים ממעטים לצאת ולבלות בימים אלה על רקע מבצע "צוק איתן" ■ וגם: עד כמה נרתמים הצרכנים לסייע לעסקים בדרום?

קריירה / צלם: פוטוס טו גו

הייתה סולידריות? ירידה בתרומה לקהילה במקומות העבודה

סקר "המראה החברתית" שביצע מכון TRI עבור "גלובס" מגלה ירידה של 12% במספר הישראלים שמקום עבודתם מעורב בפעילות חברתית בקהילה, וירידה דומה בשיעור הישראלים שמייחסים לכך חשיבות

הפרסומת הכי מוצלחת בקולנוע: קורנפלקס של אלופים תלמה

המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע

סקר: 33% מהשכירים לא יודעים כמה המעסיק מפריש לפנסיה

כך עולה מסקר שערך מכון TRI מחקרים אסטרטגיים עבור "גלובס" ■ כך תוודאו שזכויותיכם לא נפגעות, ומה אפשר לעשות אם הכספים לא הועברו

90% מלקוחות הסלולר: במחיר טוב - לא נעבור חברה

סקר "גלובס": הלקוחות מפנימים את רפורמת הסלולר - 35% כבר עברו חברת סלולר או שוקלים לעבור ■ רק חמישית חשים שהם מקבלים תמורה הולמת למחיר

מוחים - וקונים: 60% מהישראלים לא קיצצו בקניות לפסח

המחאה החברתית לא בולמת את בהלת הקניות לחג: רק 16% מהישראלים יוציאו השנה בפסח פחות מבשנה שעברה - כך לפי סקר מכון המחקר רותם TRI שנערך עבור "גלובס" ■ אלה שכן יקצצו, יצמצמו בעיקר בסעיפי החופשות והמתנות

הצעת חוק: רשימת המוצרים שבפיקוח תוצב בחנויות

לפי הצעת חוק של ח"כ רוברט טיבייב (קדימה) בתי עסק יחויבו להציב שילוט במקום בולט עם רשימת המוצרים בפיקוח ומחיריהם ■ סקר עבור "גלובס": כמחצית מהצרכנים כלל לא מכירים אלו מוצרים נמצאים בפיקוח

סקר מכון רותם TRI: השימוש בבנקאות מקוונת מתרחב

60% גולשים לחשבון, רובם לצורך בדיקת החשבון, ו-14% נותנים הוראות השקעה

המחאה: 34% מפחיתים בקניות, 25% מחרימים חברות

עקב המחאה על יוקר המחיה, אצל הצרכן הישראלי מתגלים שינויים בהרגלי הצריכה: עפ"י סקר של מכון רותם TRI עבור "גלובס", כ-34% רוכשים פחות, ו-60% מחפשים מוצרים זולים יותר

אסי כהן

מעל 50% מהישראלים לא מאמינים לפרסומות

סקרים מוכיחים כי פרסומות לא משפיעות עלינו - אבל את הפרסומאים זה לא מדאיג ■ למה אנחנו נוטים להאמין לגידי גוב, מתי כדאי להצחיק עם אסי כהן, ומה אסור למתג באמצעות בר רפאלי?

רותם TRI זכה במכרז המחקרים של הטלוויזיה החינוכית

בין היתר תתבקש רותם TRI לבצע עבור החינוכית מחקרים בתחומי מיתוג, סגנון חיים, פילוח, הרגלי צפייה והעדפות צפייה

אורי אלמן מונה למנכ"ל ושותף בחברת המחקרים רותם TRI

אלמן היה מנכ"ל וממקימי חברת המחקר Effect-TV ■ לפני כן היה מנהל השיווק של סאני

מנותקים: 20% מהישראלים אינם מחוברים לכבלים או ללוויין

סקר מכון רותם TRI: כ-20% אינם מחוברים לחברות הערוצים או אינם מחזיקים טלוויזיה בבית, ויותר ויותר מנויים חושבים לעבור לממיר הדיגיטלי או לצפות בתוכן הטלוויזיוני באינטרנט

47% יערכו קניות לפסח במגה בול, שופרסל דיל או רמי לוי

כך עולה מסקר מכון רותם TRI ■ עפ"י הסקר, ערב החג נאמנותם של הלקוחות לרשת הקבועה מתפוגגת, והם "פתוחים להצעות" ולניסיונות שכנוע בניסיון למצוא את סל הקניות הזול ביותר

מצעד התלושים לחג: שליש מהשכירים קיבלו 150-400 שקל

מכון רותם TRI: כ-27% מהעובדים יעדיפו לקבל את המתנה כמזומן בתלוש השכר, בעוד 26.4% יעדיפו לקבל זאת בתלושים ■ 11.9% מהשכירים יעדיפו לקבל את השי בצורה של מתנה

סקר: אחד מכל 4 צרכנים ינטוש את המרגרינה עקב תחקיר "כלבוטק"

לפי סקר של מכון רותם, 28% מהצופים בתחקיר "כלבוטק" על מוצרי החלב העידו כי בכוונתם לשנות את התנהגות בפועל ■ 21% לא יקנו יותר לדבריהם ממוצרי חברת כפיר