גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

נביעות

נביעות טבע הגליל בע"מ עוסקת בהפקה ייצור ושיווק של מים מינרליים בכדים ובקבוקים.

נביעות טבע הגליל בע"מ הוקמה בשנת 1989 בקרית שמונה לאחר שצוות מומחים מהמכון הגיאולוגי בדק ואיתר את מעיין עין זהב הבוקע בקרית שמונה, כמעיין ראוי להפקת מים מינרלים טבעיים. בשנת 1989 יצאו הבקבוקים הראשונים של החברה לחנויות ובשנת 1991 הקימה החברה את חברת הברים העוסקת בהפצה ישירה של מים מינרלים טבעיים בכדים ללקוחות פרטיים ועסקיים. בשנת 1995 החלה נביעות לשווק מים בבקבוקים ספורטיביים, בעלי פקק ספורט חדשני. בשנת 2002 ביצעה החברה מהפך מותגי שכלל שינוי הלוגו ללוגו שמסמל את עולם המים וזרימתם והבקבוקים עוצבו מחדש עם מגרעת אחיזה מיוחדת לנשיאה ומזיגה. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ונמצאת בבעלות החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (CBC) שבשנת 2000 רכשה 43% ממניות החברה ובשנת 2004 השלימה את הרכישה ורכשה את שאר המניות הפרטיות, סה"כ 86%. יו"ר יואב נחשון והמנכ"ל חזי עובדיה.

עוד כתבות

אלפי בקבוקים חד פעמיים של נביעות בצידי הדרך של מירוץ הלילה / צילום: גיא פרל

80 אלף בקבוקים, בשעה: בתל אביב בחרו לזהם את הסביבה, אך בעולם מראים שאפשר אחרת

מירוץ הלילה של תל אביב נועד לקדם אורח חיים בריא, אך במירוץ האחרון, שנותנת החסות שלו הייתה חברת "נביעות", נזרקו עשרות אלפי בקבוקים חד פעמיים מלאים במים לצד הדרך - פי 4 ממספר המשתתפים • עיריות אחרות בעולם מוכיחות: אפשר לחלק מים לרצים גם בלי לגרום לזיהום סביבתי ובזבוז משאבים עצום

מדף בקבוקי פלסטיק של קוקה קולה / צילום: תמר מצפי

בלעדי חודש אחרי שהתחילה למכור ישירות לצרכן: קוקה-קולה ישראל תגבה תשלום על המשלוח

החברה המרכזית למשקאות תעבור לגבות 30 שקל למשלוח, אך תמשיך להציע משלוח ללא עלות ברכישות מעל 250 שקל • במקביל, בחברה עברו להציע מוצרים במארזים קטנים יותר

בלעדי עקב המשבר: מי עדן איבדה כשליש מנתח השוק שלה

החברה, שהחזיקה בנתח שוק של כ-29%, ירדה בסוף אוגוסט להיקף של 18.2% בלבד בעקבות פרשת המים המזוהמים • מי עדן: החברה שבה לייצור מלא

תשעה מיליון / צילום מסך

הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; סופר פארם - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של GOLF & CO לא נכנסת לדירוג, למרות שהיא המושקעת ביותר השבוע

קוקה קולה / צלם: רויטרס

רשות ההגבלים שוקלת לקנוס את קוקה-קולה ישראל ב-62.7 מ' ש'

הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין: "החברה ניצלה לרעה את מעמדה כמונופול" ■ החברה המרכזית: "לדברים אין כל יסוד"

יניב פיינשנייד / צילום: יקיר אדר

יניב פיינשניידר מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת נביעות

יחליף את שלי שמיר-קינן שמונתה לאחרונה לסמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה ■ פיינשניידר שימש בתפקידיו האחרונים כמנהל השיווק של מחלבת משק צוריאל וכמנהל השיווק של מותג טרה

יהודה פורטה מנכל נביעות/ צלם: ערן לם

מנכ"ל נביעות תוקף: "המים המסוננים מלאים בחיידקים"

יהודה פורטה: "חברות המים המינרליים דאגו כל הזמן לאיכות המים. חברות ברי המים המסוננים לא דאגו לאיכות - לא כי הן לא רוצות, אלא כי הן לא יכולות" ■ תמי 4 בתגובה: "אנו עומדים בכל התקנים המחמירים"

מחירי ברי המים של החברות הגדולות - עד 3,600 שקל

כמה עולה בר מים בכל אחת מהחברות הגדולות, כמה עולים מים מינרליים בכדים, והאם בכלל הכרחי לשתות מים מסוננים? ■ "גלובס" בדק מה מציעות החברות וכמה תשלמו על מים מינרליים בכדים, כשמשרד הבריאות בכלל ממליץ על מי ברז

הפרסומות הזכורות והאהובות: בייגל בייגל ונביעות בפסגה

בייגל בייגל מובילה את האהובות, נביעות בראש דירוג הזכורות ■ גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה ב-40% מהממוצע החצי שנתי

בכיר לשעבר בתמי 4: "מי עדן ונביעות בקרב הישרדות"

‎בחודשים האחרונים ניטש קרב בין תמי 4 ואלקטרה בר לחברות המים המינרליים (נביעות ומי עדן), שעבורן זהו קרב הישרדות ■ הן מכפישות האחת את השנייה, מגייסות פרזנטורים ונלחמות על כל שקל בשוק

הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה

בדיקת "גלובס": נביעות ומי עדן הורידו את מחירי כדי המים

הבדיקה מגלה ירידה של כ-20% במחירי המתקנים הביתיים של מי עדן ושל נביעות מאז 2009 ■ השוואה בין מבצעי השתיים מעלה כי נביעות מעט יותר זולה

הצעות רכש: המחיקה הגדולה של המניות הקטנות

החברות הקטנות והבינוניות נעלמות מהנוף בבורסה ■ רק בחודשיים הראשונים של 2012 הוגשו יותר מ-10 הצעות רכש חדשות, בהמשך לכ-30 בשנה שעברה

הצעת הרכש התקבלה: ורטהיים מוחק את נביעות מהמסחר

החברה המרכזית למשקאות, בשליטתו של מוזי ורטהיים, הצליחה היום למחוק מהמסחר את החברה הבת נביעות, כאשר הצעת הרכש שלה התקבלה, במחיר של 14.75 שקל למניה

מוזי ורטהיים מעביר את נכסיו בחברה המרכזית לילדיו

בעל השליטה החליט להעביר לילדיו את מלוא אחזקותיו ביצרנית קוקה-קולה: 63% לבנו דוד ורטהיים, והיתרה 37% לביתו דרורית ורטהיים ■ ורטהיים כבר הודיע בשנה שעברה כי בכוונתו להעביר את נכסיו לילדיו, והוא כבר פינה את מקומו בדירקטוריונים

לפני כולם משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת

המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש

לפני כולם תוסס: שינויים בפרסום של החברה המרכזית למשקאות

תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג

ורטהיים בהצעת רכש למחיקת נביעות מהבורסה בת"א

מוזי ורטהיים הגיש הצעת רכש מלאה למניות החברה על סך 13.3 מ' ש' ■ אם עד סוף החודש תושלם העסקה, תימחק נביעות מהמסחר ■ רוני קוברובסקי, נשיא קוקה קולה, יישאר בעל עניין

נדחתה פשרה בייצוגית נגד נביעות: אריזת "מים בטעמים" מטעה

נקבע כי מהאריזה החדשה, עליה סוכם בהסדר, לא ברור שכמות הוויטמינים במשקה זניחה

קוקה-קולה: "שופרסל לא הודיעה על הוצאת מוצרים מהמדפים"

כך העיד היום יורם שגיא, מנכ"ל חברת ההפצה של קוקה-קולה, במשפטם של מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז וסמנכ"ל הסחר אלי גידור ■ "לא היה תהליך של טלפונים או ניירת", אמר