תוכנית חדשה רוצה להילחם בסטראוטיפים ע"י הזמנת גרמנים להיפגש עם יהודים
"מוגזמת": ההיבט המגדרי של פרידת בן ומנור ב"חתונה ממבט ראשון" בולט וחייבים ללמוד את הלקח הנכון
ברשתות החברתיות וברשתות השיווק, במשרדים, בתחנות האוטובוס - אנשים תופסים ממני מרחק, הרבה מעל השני מטר • אני רואה את השנאה, את האכזבה שלהם ממני, את הפחד • זוהי קריאה לחבריי החילונים: בואו נחזור לדבר ולא לשנוא ולריב
גם אנשים שמחשיבים את עצמם לנאורים, רציונליים ומודעים, פועלים לא פעם בהסתמך על דעות קדומות. כך אפשר להתגבר על זה
הפרסומת החדשה של רכבת ישראל ומשרד התחבורה מציגה סטראוטיפים נדושים על הקהילה האתיופית - או שמא מדובר בכיוון חיובי שיעיד על מגמת שינוי? • דעה
הסטראוטיפים והסטיגמות נגד אנשים ללא זוגיות חייבים להיפסק. ט"ו באב הוא זמן ראוי להכלה של הרווקים/ות
אם כולנו נסכים להודות שאנחנו לא עיוורי צבעים, נפקח עיניים לרווחה ונכיר בעובדה שבכל אחד מאיתנו נטוע גזען קטן, סולומון טקה יהיה הקורבן האחרון שלנו • טור אורח
מחקר של האו"ם קובע כי העוזרות הקוליות הדיגיטליות, שמציפות את השוק בשנים האחרונות, מיוצגות לרוב על ידי מאפיינים נשיים מובהקים כגון אפיון הקול, טון הדיבור ואופן התגובה "הצייתני" • לפי המחקר, עשויות להיות לכך השלכות מרחיקות לכת על האופן שבו נשים נתפסות ועל הנצחת יחס זה כלפיהן בעתיד
הסטריאוטיפים שמהם סובל שוק העבודה ב-2018
הדעות הקדומות בשלהן, לא נסדקות אפילו טיפה, כנראה אף מתחזקות
לצד מספרן הנמוך של הפרזנטוריות בפרסומות nתקיימת בעיה גדולה לא פחות - הצגת הנשים בצורה סטריאוטיפית וסטיגמטית ■ מחקר שערכה יפעת בקרת פרסום עבור "גלובס" מראה כי בפרסומות בטלוויזיה נשים עדיין ממלאות תפקידים מסורתיים כמו ניקיון ובישול
הדרה וגזענות בעולם הפרסום? יצאנו לדרך חדשה וטובה יותר
פרסום הוא הד התרבות והחברה - לא מוביל דרך חברתית. הוא לא המציא את האידאולוגיה ולא יכול לתקן אותה, אלא אם כן ישלמו לו כסף לעשות זאת
במכתב ששלחה היום יו"רית המועצה למנהלי ערוצי הילדים בהוט וב-yes, היא מורה להם לא לשדר את הסדרה, ש"רוויה בייצוגים סטראוטיפיים" ומציגה "דימויי גוף ומיניות נשית בוטים שאינם ראויים לצפייה לילדים"
מדע הפילוח משגשג על בסיס קבלת השונה ■ אלא שבמקביל משגשגת, בהובלת נשיא ארה"ב טראמפ, גם שנאת השונה
מחקר מראה שלכולנו יש נטייה לחשוד באנשים מסוימים על בסיס תווי הפנים שלהם - וכמובן שעל בסיס צבע העור שלהם ■ ניתוח G: כך מנציחים סטריאוטיפ
שנה אחרי שיצאו לרחובות, עדיין לא שודרה בארץ סדרה שכוכביה אתיופים ■ צעדים ראשונים לשינוי נעשים בימים אלה עם עליית "מלאך של אמא" ב-yes ובקרוב "משפחה דלמטית" בערוץ 2
הממשלה אישרה פה-אחד את הצעת החוק של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, לפיה כל הפרסומים הממשלתיים בתקשורת יחויבו לתת ייצוג חזותי הולם לגוונים השונים בחברה
האות של ויצו ניתן על היות הקמפיין "מקבע ומחזק סטראוטיפים מגדריים הפוגעים בנשים" ■ אות הקלון המתמיד - לפרסומות של קסטרו ■ גילה אושרת, יו"ר ויצו ישראל: "קוראות לחברות המסחריות לאמץ עקרונות של פרסום מכבד והוגן כלפי נשים"
הפרסומות ש"מתחרות" על אות הקלון של ויצו: האישה במקלחת של "ג'רוזלם פוסט" ■ ב-FIX הצעירה סוחטת מיץ ומלקקת גלידה בתחתונים וחזייה ■ בגולדסטאר רוצים שתגיד תודה שאתה גבר ■ במילקי האישה רק רוצה ת'GOLD ■ וכמובן קמפיין ה"שוגר דדי" השערורייתי של אגאדיר