גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

סלטי צבר

עוד כתבות

מוצרי אסם / צילום: תמר מצפי

טבעול, סלטי צבר וקטשופ: גם אסם מעלה מחירים של עשרות מוצרים

בין המוצרים שיתייקרו: טבעול, סלטי צבר, אטריות למרק וחטיפי שוקולד • אסם: "בעקבות התייקרויות מצטברות משמעותיות מאוד, אנו נאלצים לעדכן את המחירון לקמעונאים"

חומוס אבו מרוואן של צבר / צילום: יח''צ

בעקבות הימצאות חיידקי סלמונלה: אסם הודיעה על ריקול לחומוס

בעקבות בדיקה מדגמית שערכה, אסם-נסטלה, יצרנית המותג צבר, הודיעה על ריקול לחומוס אבו מרוואן • החברה החליטה על איסוף המוצרים מאותם קווי הייצור בתיאום עם משרד הבריאות, וביקשה שלא לצרוך אותם • שירות המזון במשרד הבריאות יערוך ביקורת במפעל צבר

חומוס צבר / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

בלעדי חוסרים באספקת סלטי צבר של אסם לרשתות השיווק

ריקול של חומוס צבר לפני כשבוע גרם לחוסרים באספקת מוצרי החברה לרשתות המזון • החוסרים הללו מתרחשים על רקע צמיחה אדירה בביקושים ברשתות המזון לאור משבר הקורונה • אסם-נסטלה: "המחסור נבע מהריקול שבוצע בשבוע שעבר, והמפעל מייצר בימים אלה בתפוקה מלאה"

מסעדה חומוס חומוסייה / צילום: איל יצהר

ריקול לחומוס צבר 1 ק"ג - בשל טעם וריח לא אופייניים

עפ"י הודעת החברה, "צבר מבקשת ליידע את הציבור כי בכמות קטנה של אריזות סלט חומוס 1 ק"ג, מספר אצווה-7115196501, שתוקפו יפוג בשבוע הבא בתאריך 9/6/2017, נמצאו טעם וריח שאינם אופייניים למוצר"

קמפיין יס / צילום מסך

יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר

אפקט הסלמונלה: צניחה חדה במכירות סלטי צבר וכריות תלמה

עפ"י נתונים שהגיעו ל"גלובס", מכירות סלטי צבר ירדו ב-30%, ומכירות "כריות" תלמה ירדו ב-35% ■ בשלב זה לא ידוע מתי קו הייצור של "כריות" יחזור לפעול ■ אסם: צבר חזרה לייצור מלא

סלטי צבר/ צילום: תמר מצפי

הלחץ של "גלובס" עבד: צבר פרסמה את מספרי המוצרים הנגועים

מוקדם יותר היום פורסם כי משרד הבריאות נכנע לסלטי צבר ואיפשר לה שלא לפרסם את המספרים של המוצרים הנגועים בסלמונלה ■ בעקבות לחץ שהפעיל "גלובס", המשרד פרסם את מספרי המוצרים הנגועים

סלטי צבר/ צילום: תמר מצפי

ליצמן נכנע: סלטי צבר לא תפרסם מספרי מוצרים נגועים

סלטי צבר מקבוצת אסם-נסטלה החליטה לקחת דוגמה מיוניליוור, שגם היא טענה תחילה כי מוצרים נגועים לא יצאו ממפעליה - עד שחויבה לפרסם מספרי אצווה

סלטי צבר/ צילום: תמר מצפי

לפני כולם עדיין קיים חשש לסלמונלה בקו הייצור של סלטי צבר

צבר דיווחה למשרד הבריאות כי עצרה את שיווק המוצרים, אך בדיקת "גלובס" מעלה כי החברה שיווקה השבוע חומוס וטחינה לרשתות ■ בצבר מסרבים לפרט מהם המוצרים הנגועים

משבר הסלמונלה בשוק המזון: חשד לסלמונלה בסלטי "צבר"

אסם: "משרד הבריאות עודכן מיד" ■ החברה מדגישה כי המוצרים הושמדו בטרם יצאו מהמפעל

שוק הסלטים המצוננים ב-2014: המכירות ירדו ב-2.7%

זאת לאחר שנים של צמיחה בתחום ■ המותג סלטי צבר, הסובל משחיקה מתמשכת, מגייס את השף אבי לוי לקרב מול המותג סלטי אחלה, שגייס את החקלאי אבי מבורך

שוק הסלטים הארוזים בשנת 2013: "אחלה" נגס ב"צבר"

המותג "אחלה" של שטראוס רשם עלייה של 18% במכירות ■ "צבר" עדיין מוביל בקטגוריה אך רושם ירידה הדרגתית כבר 3 שנים

14 שנה אחרי מכירת סלטי צבר: הבעלים הקודמים חויבו במס מלא

ביהמ"ש המחוזי קבע כי למרות שהמוכרת, חברת ינקו-וייס, הייתה רשומה בבלגיה, השליטה והניהול היו בישראל, ולכן היא חייבת במס של מעל 2 מיליון דולר

שוק סלטי החומוס: אוהבים את מעדני מיקי, נאמנים ל"אחלה"

הצרכן הישראלי אוהב את הטעם והאיכות של חומוס מיקי, קונה בעיקר חומוס של צבר והכי נאמן לחומוס "אחלה" - כך לפי סקר החברות המובילות של "גלובס"

מחאה צרכנית נגד אסם: "משאירים את סלטי צבר במקררים"

תנועת "הצרכנים" קוראת להחרים את סלטי צבר עקב כוונת אסם להעלות מחירים ■ "אולי כך אסם תבין שהציבור לא מוכן לעבור על ההתייקרויות הללו בשתיקה"

270 עובדי טבעול הצטרפו להסתדרות והקימו ועד פעולה

טבעול נחשבת בשנים האחרונות למנוע הצמיחה של קבוצת אסם ■ ‎‎יו"ר ועד הפעולה: "מאז שהתארגנו מאיימים להוריד לנו את הארוחות" ■ ‏‎‎היעד האפשרי הבא של הארגון: סלטי צבר‏

נילי צור: "האם אני יכולה להחליף את מנכ"ל אסם? בוודאי"

מנכ"לית סלטי צבר, ערב יציאתה לנסטלה העולמית בהודו, בראיון ל"ליידי גלובס": "אני קובעת מטרות ורוצה להגשים אותן, וראוי שהמנהלים שלי יידעו את זה כדי שיכשירו אותי לתפקיד"

סכסוך מסחרי בין חצי חינם לאסם: טבעול וצבר ירדו מהמדפים

זקי שלום, מנכ"ל ומבעלי הרשת: "יש ויכוחים, אבל זה יסתדר. יש כמה מוצרים שהורדנו, לא הכל"

בילי ינקו תמונה למנכ"לית סלטי צבר בישראל

ינקו, סמנכ"לית השיווק של החטיבה הקולינרית באסם, תחליף את נילי צור שמונתה לתפקיד בכיר בנסטלה העולמית