טל רבן, סגן נשיא ומנכ"ל קימברלי קלארק ישראל, הודיע היום על רצונו לפרוש בסוף ספטמבר הקרוב • דורון רוזנפלד, סמנכ"ל הכספים, יכהן כממלא מקום במנכ"ל
בתקופת הקורונה התייקרו מוצרים שונים בעקבות עליית מחירי השילוח הימי • כעת, המשבר חלף אך מחירי המוצרים של קימברלי־קלארק ודיפלומט עדיין נשארו ברמתם • מומחים מסבירים כי לעליית הריבית ולהיחלשות השקל יש השפעה, אך יש מי שמאשים את חוסר התחרות
מאות עובדי וחברי ההסתדרות, פעילים, אנשי מרחבים והנוער העובד והלומד הגיעו הבוקר לעשרות מרכזי קניות ברחבי הארץ על-מנת לחלק חומרי הסברה, חולצות ואביזרים נוספים ולהסביר לציבור כיצד להרכיב סל קניות זול יותר
גל עליות המחירים במשק מוביל את ארגון העובדים לשורת צעדים, החל מחרם מוצרים של החברות–הבנות ועד מאות צוותים שיוצבו בכניסות לסופרים, ויקראו לאנשים לקנות חכם • האפקט של המהלך יגדל ככל שיצליחו לרתום את הוועדים, ודרכם להגיע אל 800 אלף חברי הארגון
בקוקה־קולה, ביונילוור ובקימברלי קלארק טוענים כי עליות המחירים עזרו להם לכסות את עלויות האינפלציה, אבל מחכים לראות כיצד יגיבו הצרכנים
הגיע הזמן להשתחרר מלפיתת חברות ויבואנים ענקיים ולהסיר רוב מוחלט של חסמי היבוא • רק כך יוקל יוקר המחיה
יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד: "כל חברה שתנצל את המצב ותעלה מחירים לא פרופורציונלית, אנחנו נלך לה על הראש" • "אני מתקרב להחלטה לצאת לרחובות ולסגור את המדינה על הרקע של יוקר המחיה. אני רוצה תוספות לעובדים כפיצוי" • נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין: "מתקפה פופוליסטית" • דיפלומט: "מן הראוי היה שההסתדרות תקרא לתוכנית פעולה מקיפה וכוללת למלחמה ביוקר המחיה"
יצרנית מוצרי הטואלטיקה הודיעה לרשתות על עליית מחירי המכירה במרבית מוצריה בשיעורים של 5.5%-9.6%, "לאור עלייה המתמשכת במחירי האנרגיה, יבוא הסחורות והשינוע הימי, במקביל להמשך עלייה במחירי חומרי הגלם" • בין המוצרים שיתייקרו: חיתולים, מגבונים ומוצרי ניקיון לבית
"המודעות העולמית היום לנזקים של יהלומי כרייה הפכו את היהלומים המתורבתים לטסלה או הביונד מיט של עולם התכשיטים", אומר המנכ"ל, אליהו יליזרוב • וגם: לרגל היום הבינלאומי לנשים ולנערות במדע, שיחול השבוע, יזמו חברת ההייטק ווסטרן דיגיטל ישראל ועמותת QueenB אתגר רשת על מנת לחשוף נערות ונשים צעירות לתוכן בנושא • אירועים ומינויים
המשווקת בישראל של האגיס, טיטולים, נייר טואלט לילי, מוצרי קלינקס, קוטקס וניקול הודיעה על עליית מחירים בשיעור של 4.4%-7.4% • לפי החברה, ההתייקרות מגיעה בעקבות "העלייה החדה והמתמשכת במחירי חומרי הגלם ובעלויות השינוע הימי"
נכון להיום המוצרים נמכרים באתר של קימברלי קלארק אך ורק בצורה של מארזים שכוללים מגוון מוצרים ומחיריהם נעים בין 135 שקלים ל-200 שקל, והם לא ניתנים להרכבה או לשינוי
החשיבות שבשטיפת ידיים ביסודיות ידועה לכולם, אולם אסור לשכוח את ניגוב הידיים אחרי כן • מתברר כי מדובר בפעולה שמפחיתה את הזיהום באחוז ניכר, כך עולה ממחקרים שנערכו בנושא
לילך כהן-שולומון תעבור לשמש כסמנכ"לית השיווק של הנציגות הישראלית של קימברלי קלארק • תוחלף בתפקיד ע"י מיכל בצר, כיום מנהלת תחום תזונה יומיומית בתנובה
ימונה למנכ"ל קימברלי קלארק ישראל • רבן מסיים כהונה של שלוש וחצי שנים בתקופה מאתגרת בניהול של מחלבות טרה, ולא ימשיך לתפקיד אחר שיועד לו בחברה המרכזית
לתפקיד ממלא-מקום המנכ"ל ימונה החל מחודש מאי סמנכ"ל התפעול של החברה בישראל, גידי גולדמן • קימברלי קלארק אוחזת בנתח שוק של כ-3% ממכירות מוצרי הצריכה בישראל
לאחר שאמש פורסם כי קימברלי-קלארק וסנו מייקרות את מוצרי הנייר בכ-10%, כעת נודע כי גם שניב מעלה מחירים • במקביל, ל"גלובס" נודע כי מחירי הבשר הקפוא המיובא התייקרו ב-20%, כשבשיא - שיתרחש כנראה באוגוסט - ההתייקרות תגיע עד 40%
ההתייקרות לצרכן תורגש בכיס כבר בתחילת השבוע הבא, כאשר ככל הנראה גם כאן מדובר במוצרים כמו נייר טואלט, נייר סופג וטישו • המותג של סנו בקטגוריות הללו נקרא "סנו סופט"
ההתייקרות מתייחסת למותגים לילי, מולט וניקול, ולפי הערכות העלייה במחיר לצרכן תנוע בין 9%-12% • הסיבה למהלך, לפי קימברלי-קלארק: עלייה במחירי חומרי הגלם ובראשם עלייה מתמשכת של כ-50% במחיר התאית
משקיעים רבים מטילים ספק ביכולתן של ענקיות מוצרי היסוד להתמודד עם העלייה בהוצאות ולהתגונן מפני תחרות מקוונת • המניות בסקטור הזה איבדו השנה 12% בממוצע, הביצוע הגרוע ביותר מבין מגזרי מדד 500 S&P
קונטיפי בונה את עצמה מחדש אחרי מכירת המוצר הדגל שלה לקימברלי קלארק