קרן קיסטון, שרכשה את אגד, מבקשת למשוך מהחברה דיבידנד בסך 500 מיליון שקלים • בית המשפט המחוזי דן כעת בהסכמות בנושא בין משרד התחבורה וחברת אגד, וההערכה הזהירה היא שהוא ייטה לאשר אותן
דוחות קרן קיסטון חושפים הערכת שווי חדשה לחברת האוטובוסים שבשליטתה - 5.65 מיליארד שקל, גבוה ב־17% מהמחיר בו נרכשה • דמי הניהול למנהלי הקרן יותר מהוכפלו ל־15 מיליון שקל במחצית השנה • וגם: המחלוקת סביב הדיבידנד שמבקשת אגד לחלק לבעליה, ובכמה מוערך שווי זכיינית הקו האדום
אגד ביקשה לחלק 500 מיליון שקל שלא מיתרת רווח • המדינה מתנגדת מתוקף הסכמי ההפעלה עם החברה
חברת התחבורה הציבורית מבקשת לאשר חלוקת כ–70% מההון העצמי שלה, שלא מיתרת הרווח, עיקרה לבעלת השליטה, קרן קיסטון של רוני בירם וגיל דויטש • טוענת כי גם לאחר הדיבידנד היא תסיים את שנת 2023 עם הון משמעותי, לאחר שתרשום רווח נקי של 200 מיליון שקל
עם פרסום התוצאות הכספיות של קרן קיסטון לרבעון הראשון, דווחו הביצועים של אגד, שבעבר הייתה חברה פרטית
איי ספאק 1, בה שותפים רוני בירם, גיל דויטש וירון בלוך, עלולה להידרש להחזיר את הכסף למשקיעים, אם לא תשלים את מיזוג חברת הבשר בלדי עד אמצע אוגוסט
מה גורם ליזמים שמכרו חברה שהקימו תמורת מאות מיליוני שקלים, להתחיל מחדש בתחום שונה לגמרי • רוני צארום: "יכולתי לפרוש צעיר בשפע מטורף, אך בחרתי בדרך הקשה והנכונה של עשייה משמעותית" • צורי דבוש: "מה שמוביל אותי בחיים זה לא הכסף, אלא מה שמרגש אותי, ושאפשר להביע באמצעותו"
צמד יזמי קרן התשתיות קיסטון צפויים אומנם להשלים את עסקת הענק לרכישת חברת התחבורה הציבורית, אך בדרך הם נאלצו להשקיע מכספם הפרטי 125 מיליון שקל בהנפקת זכויות של הקרן, שבה בחרו רוב הגופים המוסדיים שלא לקחת חלק
קרן התשתיות קיסטון השלימה גיוס הכרחי שיאפשר לה לשלם לבעלי המניות של אגד 2.77 מיליארד שקל עבור השליטה (60%) בחברה בחברה • בתום הנפקה של 400 מיליון שקל יכולה קיסטון לממן את העסקה, והיא צפויה להעביר את התשלום בחודשים הקרובים • למרות שהגיוס נמוך מהסכום המתוכנן, המימון של העסקה צפוי להיסגר הודות למסגרות אשראי נוספות
לאחר שהודיעה מוקדם יותר השבוע על גיוס הון של חצי מיליארד שקל במניות שאמור להסתיים עד לסוף החודש, השלימה קרן התשתיות הציבורית גיוס בזק בדרך של הרחבת סדרת האג"ח שלה • הגיוס בוצע בריבית של 2.86%
לאחר כמעט 90 שנות פעילות החליטו 1,315 בעלי המניות של חברת אגד לאשר את מכירתה לידי קרן התשתיות קיסטון • לפי מתווה העסקה, קרן קיסטון רוכשת עד 60% מחברת התחבורה הציבורית לפי שווי של 4.77 מיליארד שקל • על פי ההערכות בשוק, ההון העצמי של אגד ערב העסקה עומד על מיליארד שקל, כך שהצעה זו משקפת לחברה שווי גבוה מאוד של כמעט פי 5 על ההון
תחנת הכוח אי.פי.אמ (IPM) ממוקמת באזור התעשייה באר טוביה ופועלת באמצעות גז טבעי • התחנה החלה בהפעלה מסחרית בחודש פברואר 2021, והיא בעלת הספק מותקן של כ-451 מגוואט במחזור משולב
בירם ודויטש רכשו יחדיו (בחלקים שווים) 14.44% ממניות קרדן ישראל תמורת 56.4 מיליון שקל והגדילו את החזקתם המשותפת בחברה ל-50.56%
כונסי הנכסים העמידו למכירה מניות בשווי של 73 מיליון שקל, המשועבדות לטובתה של חברת המזרח החזקות שבבעלות משפחת עיני - מבעלי יבואנית הרכב UMI
חברת איי ספאק 1, שהתחייבה לבצע עסקת מיזוג תוך 24 חודשים, עדכנה על גיוס של 400 מיליון שקל - בהתאם לתנאי רשות ני"ע
בתקופה שבה טרנד הנפקות ה-SPAC התקרר בוול סטריט, תפעל חברת איי ספאק לגיוס 400 מיליון שקל בבורסה המקומית לטובת מיזוג פעילות עסקית לתוכה • לצד צמד מייסדי אקסלנס מובילים את החברה גם ירון בלוך, יו"ר חברת כרטיסי האשראי מקס, ואמיר אפרתי מקרן הגידור ברוש
החברה דיווחה כי הקימה זרוע פעילות חדשה בתחום הנדל"ן הלוגיסטי במיזם משותף עם חברת גבע נדל"ן • נרשמות ירידות במניות של קרדן ישראל ושל החברה הבת קרדן נדל"ן
הנפקתה הצפויה של ברקת, שנחשפה בגלובס, מביאה לבורסה המקומית עוד חברה המעמידה מימון לקבוצות בעלי קרקע לצורך ליווי הקמה של פרויקטים
עפ"י התשקיף המעודכן, תנסה הקרן לגייס בהנפקה סכום של 150 מיליון שקל בלבד – נמוך מסכום של 400 מיליון שקל שהוערך תחילה
הגיוס צפוי להתבצע לפי שווי של של 600 מיליון שקל לפני הכסף • הקרן גייסה מאז פברואר אשתקד 415 מיליון שקל ומטרתה העיקרית, לדבריה, להשיא תשואה למשקיעים באמצעות השקעה בנכסי תשתית מניבים