גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ריטייל ישראל

עוד כתבות

לפני כולם תקציב הפרסום של רשת הרמוניה עובר ליהושע TBWA

ב-2012 עמד היקף התקציב של רשת הרמוניה על כ-5.3 מיליון דולר במחירי מחירון

לפני כולם מסתמן: תקציב המדיה של ריטייל ישראל עובר ליוניברסל מקאן

מאחורי הקלעים של רכישת אופיס דיפו ע"י אבי מלכה נשזרו לא מעט אינטרסים גם בענף הפרסום ■ איך השפיע החוב של אופיס דיפו בתקופת רמי שביט על העברת התקציב ליוניברסל? ולמי מחברות המדיה פנה מלכה בבקשה לגיוס כסף?

לפני כולם יהושע TBWA יטפל בתקציב של קבוצת ריטייל ישראל

היקף התקציב, הכולל את תקציבי רשתות האופנה ML men ,ML וג'אמפ, עמד בשנה החולפת על 15.5 מיליון דולר במחירי מחירון

אופיס דיפו - היום שאחרי: האם אבי מלכה ישקם את הרשת?

אבי מלכה, שרכש את אופיס דיפו, מספר ל"גלובס" על הפתרונות שלו לבעיות שהפילו את הרשת: שטח הסניפים, תמהיל המוצרים ובעיות הניהול ■ בכירים בענף סבורים כי לרשת יש סיכוי טוב להשתקם, אך יש מי שטוען: "לאבי מלכה אין סיכוי"

אבי מלכה ירכוש את אופיס דיפו תמורת כ-43 מיליון שקל

מלכה, מבעלי ריטייל ישראל, מחזיק כיום ברשתות האופנה ML וג'אמפ ■ הצעתו של מלכה התקבלה ע"י ביהמ"ש לאחר שרני צים יצא מהמירוץ לרכישת הרשת ■ צים: "ביג מרכזי קניות פעלה ממניעים זרים וסירבה להשכיר לי סניפים"

לפני כולם מליסרון נגד ml וג'אמפ: פנו את החנויות מהקניונים

טוענת כי אבי מלכה, בעלי הרשתות ml וג'אמפ, הפר את הסכמי השכירות וחייב 1.5 מיליון שקל ■ מלכה: "לא חייב גרוש למליסרון, משלם להם מיליון שקל בחודש"

אלי קידר יכהן כדירקטור פעיל בקבוצת ריטייל ישראל

קבוצת ריטייל ישראל מפעילה את רשתות האופנה ml men ,ml וג'אמפ ■ קידר כיהן במשך 7 שנים כמנכ"ל קבוצת זארה וכמנכ"ל קבוצת פוקס

רשת ml משיקה מותג חדש לצעירות בהשקעה של 3.5 מיליון שקל

המותג החדש של רשת האופנה, mlLY, יושק ב-20 מתחמים בתוך סניפי רשת ml ■ קהל היעד המוצהר הוא בעיקר צעירות בשנות ה-20

גיא גנה מונה למנכ"ל קבוצת ריטייל ישראל

גנה יחליף את אבי מלכה, בעלי הקבוצה, אשר יכהן כיו"ר פעיל ■ קבוצת ריטייל ישראל מפעילה את רשתות האופנה ml, ml men, ג'אמפ ו-MAM'Z

מהם מותגי האופנה הישראליים שהצליחו לחדור לארה"ב?

רק מעטים הצליחו לחדור את החומה של הדוד סם, ורבים עשו זאת בדלת האחורית ■ מהו סוד ההצלחה האמריקנית של רונן חן, מיכל נגרין, גוטקס ובגיר - ומי עוד מתכנן כניסה אופנתית?

לפני כולם ריטייל ישראל מפסיקה את ההתקשרות עם מקאן-אריקסון

תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל

בדיקת "גלובס": כמה עולה להיות זכיין של רשת אופנה?

מלחמות מחירים, מותגים בינלאומיים, התייקרות חומרי הגלם והייצור וההשקעה האדירה הנדרשת במלאים ובפרסום מובילים יזמים בענף האופנה לשיטת הזכיינות ■ כמה זה עולה?

"הפחיתו במחצית את מחיר ג'אמפ - או שתחזור לנושיה"

כך דורשת ריטייל גרופ, הרוכשת של רשת ג'אמפ, בעתירה לביהמ"ש ■ כפי שנחשף ב"גלובס", ריטייל גרופ טוענת כי התפטרות המונית בג'אמפ הביאה לצניחה של כ-30% במכירות

ריטייל גרופ דורשת להפחית את הסכום שתשלם על ג'אמפ

החברה, שהשלימה באוקטובר 2009 את רכישת ג'אמפ תמורת 18 מיליון שקל, טוענת כי הפרת ההסדר מצד מס הכנסה הביאה להתפטרותם של 100 עובדים ברשת ולצניחה של 30% במכירות

המחוזי: עובדי רשת ג'אמפ יקבלו פיצויי פיטורים פטורים ממס

השופטת ורדה אלשיך: "אין ולא יכול להיות ספק כי כאשר יחסי עובד ומעביד מנותקים, הרי שקמה הזכות לפיצויי פיטורים שנהנים מפטור ממס"

פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן

היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק

ריטייל ישראל מוציאה למכרז את תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ

הקבוצה, שרכשה באוגוסט את רשת האופנה ג'אמפ, בוחנת את ריכוז תקציבי הפרסום למותגים ml וג'אמפ במשרד אחד ■ בין המועמדים: יהושע TBWA, גיתם BBDO, גלר-נסיס, אדלר-חומסקי וענבר-מרחב-שקד

נאמן JUMP אישר את מכירתה לריטייל ישראל של אבי מלכה

במסגרת העסקה ירכוש מלכה מהמשביר לצרכן וממנחם קופיץ את אחזקותיהם ב-JUMP ■ העסקה בוצעה לפי שווי שוק של 18 מיליון שקל בתוספת שווי המלאי ■ מלכה: "הגשמתי חלום, הרכישה מחזקת את פעילות הקבוצה"

יוסי אביב מונה למנכ"ל קבוצת ריטייל ישראל - בעלת רשתות האופנה ml ו-mam'z

אביב, ששימש ב-5 שנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת של סונול - ספרינט מוטורס, ינהל את עסקי הקבוצה שעד כה נוהלו בפועל ע"י אבי מלכה