זאת במסגרת עסקת שותפות בין אלקטרה מוצרי צריכה וחברת אופיס 3000 • מנכ"ל אלקטרה, צביקה שווימר: "אני מתחייב שנהיה מאוד אטרקטיביים במחיר"
הלקוח רכש שואב רובוטי, הבין שהוא לא מנקה שמשות כמובטח - ותבע
החלה בתוכנית חדשה שבה תמכור 3 קווים ב-70 שקל ו-6 ג'יגה גלישה ■ בתוך כך החברה מרחיבה את שיתוף-הפעולה עם שקם אלקטריק ומחסני חשמל
משיקות את EMOBILE - מותג סלולר חדש ומוזל (יחסית) שישווק ב-60 סניפי רשת "מחסני חשמל סלולר" ו"שקם אלקטריק"
חבילות סלולר מוזלות של פלאפון ישווקו ב-32 סניפי מחסני חשמל ■ בחודשים הקרובים יוטמע המהלך גם ב-45 סניפי שקם אלקטריק
מדד ההגינות של המועצה לצרכנות בדק את חוויית הקנייה ברשתות ובחנויות החשמל ■ המסקנה: חנויות החשמל הפרטיות הוגנות יותר מהרשתות הגדולות ■ הרשתות הנתפסות כפחות הוגנות: מחסני חשמל ואבי סופר ■ מדריכים בתחום
בדיקת "גלובס" מגלה שבמקרים רבים המוכרים ינסו למכור לכם את המותג שהרשת מייבאת ולא יידעו להסביר על הדגמים השונים ■ החנויות לא מציגות את הלפטופים בתצוגה, ומסכי הטלוויזיה מסודרים על הקיר באופן מגמתי
מנכ"ל שקם אלקטריק היוצא, בני גרינאפל, בכנס הקמעונאות: "היבואנים שומרים על הקמעונאים ודואגים שהמחירים באינטרנט לא יהיו נמוכים. יד רוחצת יד"
מחשבים כבויים, מפרטים דלים ומגוון מצומצם - זה מה שפוגש הלקוח בחנויות רבות בבואו לקנות לפטופ ■ "גלובס" בדק את חוויית הקנייה ב-5 רשתות
במסגרת ההסכם קיבל אדלר-חומסקי כ"בונוס" גם את תקציב מחסני חשמל
תציע בכל הרשתות שבבעלותה - מחסני חשמל, שקם אלקטריק, אייס ואוטו דיפו - עמדות למכירת טלפונים סלולריים וציוד נלווה תחת המותג MOBUY
"גלובס" השווה מחירים של 5 דגמים של טלוויזיות תלת-ממד ב-6 רשתות חשמל - ומצא פערים שמגיעים ל-4,800 שקל ■ שקם אלקטריק התגלתה לרוב כיקרה ביותר, וא.ל.מ כזולה
השתיים חולקות את הציון הגבוה ביותר בסקר החברות המובילות של "גלובס" ■ את המקום השני חולקות ביג בוקס ומחסני חשמל, ובמקום השלישי דורגו בסט ביי ושקם אלקטריק
אם יאושר, תהפוך אלקטרה לבעלים של שלוש רשתות חשמל גדולות: א.ל.מ, שקם אלקטריק ומחסני חשמל, ובמקביל ליבואנית של שורת מותגים מובילים ■ מבדיקת "גלובס" עולה שנכון להיום נהנים עדיין הצרכנים מתחרות, אך בענף חוששים שבקרוב תהפוך התחרות הזאת למצג שווא בלבד
ענף החשמל בארץ עובר מהפכה: היבואנים קונים רשתות שיווק ולא פוסחים גם על רכישת יבואנים אחרים, חנויות ממשיכות להיפתח, האינטרנט ממשיך להחזיק בנתח השוק שכבש, המרווחים נשחקים - והתחרות הולכת ומחריפה
העסקה בין שתי יבואניות מוצרי החשמל צפויה להתבצע לפי שווי גבוה ממחיר השוק של מיני ליין, הנסחרת לפי שווי של 170 מיליון שקל ■ מיני ליין, בשליטת יצחק פורת, מוכרת בעיקר באמצעות רשת א.ל.מ המונה 29 סניפים
תנובה השקיעה בפרסום כ-1.2 מיליון שקל במהלך השבוע החולף ■ במקום השני - שקם אלקטריק
המהלך, תחת הכותרת "ישראל משדרגת", ילווה בשפה פרסומית חדשה ובקמפיין טלוויזיה באמצעות אדלר-חומסקי שיימשך כ-3 שבועות
זאת בפעם השלישית ברציפות ■ עם זאת, הקרב על השירות בענף רשתות החשמל צמוד, כשא.ל.מ ושקם אלקטריק משיגות ציונים קרובים - וגם מחסני חשמל ובסט ביי אינן מפגרות בהרבה מאחור
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל