שיווק

כתבות אחרונות

 
ההצלחות הבולטות של המתחרים / צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב, shutterstock, יח''צ, איל יצהר

מאל על ועד המחאה: מנהלי השיווק מפרגנים לקמפיינים ישראלים

הסמנכ"לים שמאחורי מהלכי השיווק הגדולים במשק בוחרים את ההצלחות הבולטות של המתחרים • חלק שני בפרויקט מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

גלובס 18.07.2023
ההצלחות הבולטות של המתחרים / צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב, shutterstock, יח''צ, איל יצהר

מנהלי השיווק מפרגנים לקמפיינים ישראלים

הסמנכ"לים שמאחורי מהלכי השיווק הגדולים במשק בוחרים את ההצלחות הבולטות של המתחרים • חלק ראשון בפרויקט מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

גלובס 17.07.2023
טל גוילי לקנר, מנכ''לית חברת Designit TLV, / צילום: רוני כנעני

המנהלת שעוזרת לגופים הגדולים במשק להתחבר ללקוחות שלהם

טל גוילי לקנר, מנכ"לית חברת המיתוג והייעוץ האסטרטגי Designit TLV, משכללת את הצעות הערך של ארגונים כמו שופרסל, yes ואל על - וגם של מתחרים כמו בנק לאומי • "אנחנו מתעסקים עם תחרות מאוד צפופה, אבל שומרים על חומות סיניות", היא מסבירה בראיון לגלובס. "הרעיון הוא להפוך מוצר או שירות קיים ליותר חכם, חד ונכון"

שירה ספיר 13.07.2023
שיתוף הפעולה בין איקאה ללגו הפך למכפיל כוח / צילום: Shutterstock

7 טעויות נפוצות בשיתופי-פעולה בין חברות, והדרכים לתקן אותן

בתקופות של האטה, כאשר תקציבי השיווק נחתכים, עוד ועוד חברות מנסות לייצר מהלכים משותפים במטרה להפחית עלויות או להגיע לתוצאות ביתר קלות • מתי דווקא לשותפה הקטנה יש יתרון, למה לא חייבים להשקיע באותה מידה, ואיך נמנעים מקמפיין מבולבל

שרון ישראל 10.07.2023
רכב משלוחים שופרסל אונליין / צילום: בר לביא

שוק האונליין צפוי לגדול ב־25% תוך חמש שנים. האם הקמעונאים ערוכים לכך?

האיקומרס רשם גידול של 46% בחמש השנים האחרונות, שבחלקו בא על חשבון רכישות בחנויות הקמעונאיות המסורתיות • בעוד שבתחום ההסעדה ובמוצרים שאינם מזון מדובר כבר בשליש מנתח השוק, הסופרמרקטים "תקועים" על כ־10% בלבד

תמיר בן שחר 05.07.2023
גינה פרטית בפרויקט של חברת קרסו בתל אביב / הדמיה: סטודיו ברנד

נינג'ה בחצר, חדר טיפולים בפנים: כך משתנות אסטרטגיות השיווק למבני מגורים

מתחמים ושירותים ייחודיים בבניינים היו מקובלים בעבר בשוק היוקרה בלבד, אולם התחרות והקיפאון היחסי בשוק המגורים מחייבים יזמים להגדיל את היצירתיות גם בפרויקטים "סטנדרטיים" • עבורם מדובר בעלות שולית לא גבוהה, בעוד דמי הניהול של הדיירים רושמים קפיצה חדה

תמיר בן שחר 20.06.2023
הפרסומת של קוקה קולה. שימוש ב־AI / צילום: צילום מסך מיוטיוב

תגבירו את הקצב: כך ישתנה עולם הפרסום בעידן הבינה המלאכותית היוצרת

קוקה־קולה כבר הציגה פרסומת מרהיבה ראשונה, ב־BMW ישראל ערכו "מבחן דרכים", וגם גוגל, פייסבוק ולינקדאין מכניסות כלי AI ליצירת פרסומות • כשהענף כולו מאמץ סטנדרטים חדשים של מהירות, הצרכנים עומדים לפגוש כמות קמפיינים גדולה מאי־פעם

אייל מרקוס 18.06.2023
גיל סתיו / צילום: איל יצהר

הוא התחיל כטכנאי כבלים. היום הוא עומד בראש חברת פינטק

"טיסת השוקולד נפלה בקדנציה שלי כסמנכ"ל שיווק בישראייר, זו הפעם הראשונה שבה נתקלתי בתקשורת במלוא עוזה. אבל הבנתי שיש שני צדדים לסיפור, וכל העם הוא לקוחות שלנו" • שיחה קצרה עם גיל סתיו, מנכ"ל בלנדר ישראל

דורון אביגד 17.06.2023
מבצע חיסול המלאי של קסטרו בינואר האחרון / צילום: איל יצהר
קמעונאות | ניתוח

הנפגעים הגדולים מהמצב הכלכלי: ענף האופנה ומוצרי הספורט

ההתרחשויות בכלכלה העולמית והמקומית משפיעות על הצריכה בישראל במגמה מעורבת • בבחינה ענפית שערכו צ'מנסקי בן שחר ומערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי  שבא עבור גלובס לחודשים מרץ עד מאי 2023, עולה כי השחקנים בשוק יידרשו לייצר אסטרטגיות שיווקיות חדשות

תמיר בן שחר 13.06.2023
מחאת אוהדי הפועל ת''א על הסרת הפטיש והמגל מסמל הקבוצה / צילום: צילום מסך מאתר ספורט1

הגיע הזמן להפנים: מותגים שייכים לצרכנים, לא לחברות ולמנהלי שיווק

הרעיון שהלקוח צריך לעמוד במרכז, ולא המוצר או השירות, ידוע לכל איש שיווק - אבל מבט על הפסקת הפרסומות מגלה כי לרוב התובנה הזו לא מיושמת • במקום להתרכז ברשימת תכונות וסופרלטיבים, עדיף לייצר מסרים שרלוונטיים לחיים של כולם, בכל רגע נתון

אלון וינפרס 12.06.2023
ליאור פוזין, מנכ''ל Auto-DS / צילום: שלומי יוסף

המערכת שמלמדת סוחרי אינטרנט מה כדאי למכור ואיך, בלי להחזיק בסחורה

חברת התוכנה AutoDS פועלת בתחום הצומח של הדרופ שיפינג, בזירות מסחר כמו איביי, שופיפיי ופייסבוק • עם מכירות של 150 מיליון דולר בשנה, לאחרונה רכשו המייסדים את המתחרים

שירה ספיר 01.06.2023
סיגלית הורן גלפרין, מנכ״ל איגוד השיווק, עדי רובינשטיין, מנהלת מותג גלידות נסטלה, תרי ישכיל, מנהלת החטיבה לשיווק ופרסום בבנק מזרחי טפחות / צילום: עזרא לוי

קוריוז או כלי עבודה ממשי: כמה מאנשי השיווק כבר עובדים עם AI?

סקר שביצע איגוד השיווק הישראלי בודק את רמת השימוש של אנשי שיווק בארץ בכלי בינה מלאכותית • 41% מהמשיבים אמרו כי הכלים חוסכים זמן ומאפשרים להתמקד בדברים אחרים בעבודת השיווק, ו-29% הצביעו על רעיונות חדשים ויצירתיות • אירועים ומינויים

גלית חתן 30.05.2023
קראנץ' קורנפלקס. נמכר בוולט ב־11 שקל, ובשוק האפור ב־40 שקל / צילום: גל זהבי

המסלול המהיר של הקראנץ' קורנפלקס: האם בנסטלה קיבלו החלטה נכונה?

הארטיק שהשיקו בחברת הגלידות במהדורה מוגבלת הפך תוך שעות ספורות לטירוף צרכני • אחרי שאזל מהמדפים נוצר שוק אפור, בשלב הבא שותפו תגובות מגחכות ברשתות החברתיות - עד שהמנכ"ל יצא בהודעה חריגה שהוא יימכר כל השנה • השיעור השיווקי של הקיץ

שירה ספיר 25.05.2023
דשבורד המשפיענים של יומנז / צילום: יח''צ

עוברים לעולם של ביצועים מדידים: כך השתנה הפוקוס של ענף המשפיענים

שוק המשפיענים הגלובלי גדל בהתמדה ונאמד השנה ב־21 מיליארד דולר, אבל לא מעט מותגים מתלוננים על המחיר שלא מצדיק את עצמו • שתי שחקניות ישראליות שפועלות גם בעולם, לידרס ו־Humanz, משיקות כעת שני מהלכים שנועדו להגדיל את הוודאות ואת השקיפות בענף

גלית חתן 18.05.2023
''כריך'' רולאפס של הגולשת אשלי / צילום: צילום מסך מתוך חשבון הטיקטוק של ashyizzle

מה אפשר ללמוד מהצלחת הרול אפס, ואיפה אפשר למצוא אותם ב-1.99 שקלים ליחידה

שיגעון הרול אפס התחיל בטיקטוק והגיע לחנויות, לאיביי ולוולט • המחירים זינקו במהירות, אבל קמעונאיות המזון הישראליות נותרו עד כה מחוץ לטרנד • לגלובס נודע כי כעת מצטרפות למכירות שתי רשתות ראשונות: ויקטורי ו-Be של שופרסל

שירה ספיר 11.05.2023
הביקוש לכנסים מקצועיים בעלייה / צילום: Shutterstock

ההוצאות על כנסים בעולם מטפסות, אבל גם הפופופלריות שלהם

למרות הזינוק המשמעותי בהוצאות, הביקוש לכנסים מקצועיים בעלייה • המנהלים נהנים מההשלכות המקצועיות החיוביות, והעובדים נהנים משבירת שגרה ונסיעות צוותיות • בשוק מצפים לעלייה של עשרות אחוזים בהוצאות על כנסים

שירי דובר 05.05.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 488 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 31