שיווק

כתבות אחרונות

 
תאום דיגיטלי בעולם המטאוורס / אילוסטרציה: Shutterstock

מותגים רבים כבר במטאוורס: האם גם בחברה שלכם משתמשים בתאום דיגיטלי?

המטאוורס מאפשר כבר היום לחברות מותגים ליצור עולמות וירטואליים המהווים מעין "מגרש משחקים" לכל פרויקט או תרחיש • אריקסון, BMW ו־iRobot כבר משתמשות ביכולת הזו להשקת עדכונים חדשים, וגם בענף הפרסום יכולים למצוא בה עניין

משה רדמן 06.11.2022
פיצה מקפיצה של מעדנות (תנובה)  מילקי קצפת של שטראוס  מילקשייק של יטבתה  מק צ'יקן של מקדונלד'ס / צילום: יח''צ

פיצה מקפיצה, מעדן הגולן ומק צ'יקן: מה עומד מאחורי השתלטות הנוסטלגיה על ענף המזון

לצד החשש העכשווי מהיעלמותם של מוצרים מהמדפים בשל מריבות הספקים והקמעונאים, ישנה מגמה הפוכה: חזרתם של מוצרים אהובים משנים קודמות • השילוב בין תחושות נוסטלגיה ושאיפה ליציבות אצל הצרכנים, לבין הצורך של חברות לרכוש את אהדתם, מייצר רווח כפול בהשקעה נמוכה

שירה ספיר 05.11.2022
חצי שעה של השראה. ערן גפן בשיחה עם עם רן רסקה / צילום: מנחם רייס, באדיבות רזידנט

רן רסקה רצה לעבוד מחוף הים, אבל במקום הוא מוכר מזרנים במיליארד דולר

מתברר שגם גישה שמרנית עם מכירות טלפוניות יכולה לייצר צמיחה מהירה ומכירות היסטריות • מייסד חברת המזרנים רזידנט רן רסקה מסביר איך יוצרים הצעת ערך מנצחת, ולמה לא תמיד חייבים להמציא את הגלגל • חצי שעה של השראה

ערן גפן 04.11.2022
ריצ'רד ג'קסון / צילום: ליאת מנדל

המנכ"ל שפיתח מומחיות לדור ה-Z מגלה איך מגיעים לארנק שלהם

ריצ'רד ג'קסון, מנכ"ל החברה הגלובלית Voxburner, פיתח התמחות בשיווק לבני דור ה־Z שבמידה רבה יהיו אחראים לעתיד הכלכלה העולמית • הוא מאפיין אותם כצעירים בטוחים בעצמם, שמעדיפים להיות חלק מקהילה מאשר לעקוב אחרי משפיענים, רוצים להניע שינויים ומאמינים בערכים - כל זמן שזה לא יקר מדי

גלית חתן 19.10.2022
המטאוורס יהפוך לזירה חזקה והערכים שמעניינים את דור ה־Z יתנו את הטון / צילום: Shutterstock

מנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק מנסים לעשות לצרכן חיים קלים

מנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק מסמנים מגמות לשנה הקרובה: הקשר עם הלקוחות ימשיך גם אחרי הקנייה, המטאוורס יהפוך לזירה חזקה והערכים שמעניינים את דור ה-Z יתנו את הטון • פרויקט מיוחד, חלק שני

גלובס 16.10.2022
להיכנס לראש של הצרכן / איור: גיל ג'יבלי

מנהלי השיווק של החברות הגדולות מנסים להיכנס לראש של הצרכן

מנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק מסמנים מגמות לשנה הקרובה: מה יהיו החידושים המובילים ביחסים עם הלקוח, ואיך לבלוט בין המדפים ובתוך שטף המידע • פרויקט מיוחד, חלק ראשון

גלובס 10.10.2022
שימור לקוחות. סמנכ''לי השיווק כבר לא רודפים אחרי לקוחות חדשים, ומתמקדים בקיימים / צילום: Shutterstock

סמנכ"לי השיווק כבר לא רודפים אחרי לקוחות חדשים ומתמקדים בקיימים

סקר סמנכ"לי השיווק של דלויט דיגיטל ואיגוד השיווק בחן את האתגרים העכשוויים בענף • שליש מהמשיבים מצהירים כי יקטינו את תקציב הפרסום המסורתי, מחצית ישקיעו במערכות טכנולוגיות • בניגוד לעבר, היום הגדרת התפקיד כוללת גם תחומים כמו ניהול אנליזה ודאטה

שירה ספיר 22.09.2022
אילן סיגל, מנכ''ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי / צילום: רמי זרנגר

החלטה ראשונה של מנכ"ל פלאפון אילן סיגל: סוגר את תתי-המותגים

אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון הנכנס, החליט להפסיק מסלולי לקוחות המבוססים על שיתופי־פעולה עם חברות אחרות • במהלך השנים היו לפלאפון שיתופי־פעולה רבים עם רשתות גדולות, בהן PMOBILE עם באג, EMOBILE עם אלקטרה, קרביץ מובייל ועוד

גד פרץ 18.09.2022
אליזבת השנייה, מלכת בריטניה המנוחה. מכובדות בעידן ההתלהמות / צילום: Associated Press

4 דברים שמנהלי שיווק יכולים ללמוד מהמלכה אליזבת השנייה

לנהל שיח מכובד ולא מתלהם, לשמור על עקביות במסרים, להיות מחויבים לאג'נדות המוצהרות ולעודד חדשנות אמיתית • ערכי המותג של מלכת בריטניה, שהלכה בשבוע שעבר לעולמה, יכולים לספק השראה לחברות ולארגונים גם בישראל

משה רדמן 11.09.2022
אם ובת בסרטון Toxic influence של דאב / צילום: מתוך קמפיין דאב
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

סקר מדכדך אחד ששינה את כל התפיסה השיווקית של חברת דאב

מותג הטיפוח החליט להעמיד את ההערכה העצמית הנמוכה של נשים בכל רחבי העולם במרכז המאמץ השיווקי של המותג • מותגים אחרים כבר הלכו בעקבותיו • מדד המותגים 2022

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק 30.08.2022
אורי קילשטיין, מנכ''ל קרפור ישראל / צילום: סיון פרג'
קרפור | בלעדי

נערכת לכניסה לארץ: קרפור ישראל יוצאת במכרז לניהול המדיה בסניפים

לגלובס נודע כי קרפור החליטה להחליף את TMI, שסיפקה שירותי שיווק קמעונאי לסניפי יינות ביתן ומגה • החברה יוצאת במכרז כדי לבחור את החברה שתהיה אחראית על עיצוב המדיה והפרסום של המוצרים והמותגים בסניפים

שירה ספיר 28.08.2022
תום אורבך, מפתח כלי הפוסטים הוויראליים בלינקדאין

היזם הישראלי שהבין איך להפוך פוסטים בלינקדאין לוויראליים. ואז מינף את זה לאקזיט

תום אורבך יצר מחולל פוסטים ויראליים ללינקדאין לאחר שהבין מה הופך טקסטים בפלטפורמה החברתית לבולטים, וכעת הוא מוכר את הכלי בעל ה-1.6 מיליון משתמשים לסטארט-אפ אמריקאי • סכום הרכישה לא פורסם, אך אורבך מתגאה מאוד ב"אקזיט קטן"

נבו טרבלסי 28.08.2022
הפקולטה לניהול.  4 שאלות שמנהלים חייבים לענות עליהן לפני שבונים אסטרטגיית פיתוח עסקי / צילום: Shutterstock

4 שאלות שחייבים לענות עליהן לפני שבונים אסטרטגיית פיתוח עסקי

אחת ולתמיד: מה ההבדל בין פיתוח עסקי, שיווק ומכירות, ולמה פיתוח עסקי חשוב כל כך בעולם של היום • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

ד"ר אייל בנימין 18.08.2022
אורי לייזרוביץ' ונועה קולר בקמפיין דנונה של שטראוס / צילום: צילום מסך

דווקא השופטת הקשוחה אסטלה הופכת את הפרסומת של דנונה לאהובה ביותר

תוכניות הריאליטי בייק אוף ורוקדים עם כוכבים כבר מזמן לא באוויר, אך הצופים עדיין אוהבים את הקונדיטורית הרצינית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בלי כוכבי קופה ראשית אבל עם השקעה כספית גבוהה, בזק מתמקמת במרכז הטבלה

גלית חתן 18.08.2022
דברים שלמדתי מהמותג שהקימה קים קרדשיאן / צילום: Associated Press
מדד המותגים 2022 | מדד המותגים

דברים שלמדתי מהמותג שהקימה קים קרדשיאן

לפני שני עשורים נכנסה קים קרדשיאן לתודעה כשהופיעה בסדרת הריאליטי המפורסמת • מאז היא מיצבה עצמה כאשת עסקים בעלת מותגים יוקרתיים, ויכולה לספק לכולנו שיעור מאלף בשיווק • מדד המותגים 2022

ניצן לביא 31.07.2022
גלי בראון. צולם במוזיאון האשליות, נמל ת''א / צילום: איל יצהר

"משפיענים מובילים מרוויחים מעל 200 אלף שקל בחודש": סוכנת כוכבי האינסטגרם חושפת הכל

גלי בראון, העורכת המיתולוגית של "ערב טוב עם גיא פינס", המציאה את עצמה בקורונה מחדש כסוכנת של משפיעני רשת כמו קורין גדעון, אורטל עמר ונדיר אליהו • אם זה נשמע לכם כמו שינמוך בקריירה, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר: "משפיענים הם אנשי מכירות לכל דבר. זה ערוץ הקניות החדש" • מדד המותגים 2022

דורון אביגד 30.07.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 488 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 31