שיווק

כתבות אחרונות

 
עגלה נטושה באתר קניות / איור: גיל ג'יבלי

5 אסטרטגיות להתמודדות עם עגלות נטושות באתרי מסחר אלקטרוני

שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה

דוד גפן 03.09.2023
אייל באומל, נשיא yoola / צילום: כדיה לוי

בגיל 9 היא מרוויחה מיליון דולר בחודש. זה האיש שהפך אותה לאימפריה

הוא עומד בראש חברת yoola שמנהלת 3,000 ערוצי יוטיוב עם 10 מיליארד צפיות בחודש, הפך את לייק נסטיה בגיל 9 לאימפריה שמרוויחה מיליון דולר בחודש, ובקרוב יכניס לשוק הסיני את היוטיובר המוביל בעולם מיסטר ביסט • אייל באומל מיצב עצמו כאחד השמות הכי חמים בתעשיית יוצרי התוכן • ובקרוב ישיק מיזם עם כוכב "דברים מוזרים"

גלית חתן 31.08.2023
קייטי פרי בקמפיין BEHR / צילום מסך מיוטיוב

הקשר בין הטעם המוזיקלי שלכם לצבע החדש בבית

שיתוף-פעולה בין חברת צבעים, סוכנות פרסום וספוטיפיי הפך להצלחה • מנכ"לית משרד הפרסום יהושע\TBWA מסבירה איך קריאייטיב יכול להגדיר מחדש קטגוריות צרכניות • מדד המותגים 2023: המנכ"לים הבכירים במשק מספרים על המהלך השיווקי שהשפיע עליהם

טל צורף, מנכ"לית יהושע\TBWA 23.08.2023
תחנת טעינה לרכבים חשמליים באזור התעשייה ישפרו במודיעין / צילום: דלית אייזק לויתן

כלכלת ה־30 דקות: כך ישנה זמן הטעינה של הרכב החשמלי את הרגלי הצריכה

השהות בעמדות הטעינה החשמליות ארוכה יותר מאשר בתחנות התדלוק ה"רגילות" ומחוללת הזדמנויות קמעונאיות • כך ייווצר קונספט חדש שיספק לא רק את השירותים המוכרים של חנות נוחות ובית קפה, אלא גם פינות ישיבה להמתנה ומרגוע, אינטרנט חינם ופעילויות חדשניות

תמיר בן שחר 15.08.2023
מנכ''ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה / צילום: Associated Press, Ted S. Warren

כך זינקה מיקרוסופט לצמרת מרוץ החימוש הטכנולוגי

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, חזר נפעם מאירוע AI של מיקרוסופט בהשתתפות ביל גייטס וסאטיה נדלה • אלה התובנות שלו • מדד המותגים 2023: המנכ"לים הבכירים במשק מספרים על המהלך השיווקי שהשפיע עליהם

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים 13.08.2023
שרון תמם, מנכ''לית מועדון מכבי תל אביב בכדורגל / צילום: כדיה לוי

"במותגים רגילים אין מעורבות משמעותית כזו של הצרכן, כדורגל הוא עולם אחר"

איך מנהלים מותג כדורגל? בראיון לגלובס מספרת שרון תמם, המנכ"לית הפורשת של מועדון מכבי ת"א, כיצד עובד שיווק בעולם הספורט • החל מאתגרי הניהול ("קבוצת כדורגל זה כמו קונצרן"), דרך המאמץ העילאי לחבר בין האוהדים למשחק ("זה לא רק מרצ'נדייז, זו עוצמה של מותג") ועד לביקורות שהגיעו ביום שהודיעה על עזיבתה ("מלאת גאווה על מה שבניתי")

אלון פרל 02.08.2023
קית' לי (משמאל) ואלכסיס פרוסט ומנת הקית'דייה הוויראלית / צילום: Chipotle Mexican Grill - Inc באדיבות

"קבוצת מיקוד של מיליארד איש": כך שבויות חברות אמריקאיות בגחמות של טיקטוק

מענקיות אופנה, דרך חברות קוסמטיקה ועד לרשתות מזון - טיקטוק מכתיבה את הטרנדים עבור מותגים רבים בארה"ב וכבר הפכה ל"קבוצת מיקוד של מיליארד איש" • כך, במרדף אחר הצרכנים הצעירים, תהליכים של חודשים נדחסים לימים, וכולם חוששים למצמץ

The Wall Street Journal 01.08.2023
קמפיין מקדונלד'ס שבו הוצמדו מצלמות לכובעי השליחים / צילום מסך מיוטיוב

ההזדמנויות שמותגים מחמיצים: מהתור הארוך ועד הכובע של השליח

לצד ערוצי המדיה המסורתיים והדיגיטליים, יש עוד הרבה נקודות מגע שניתן למנף ולספר באמצעותן את סיפור המותג • ניצול נכון שלהן בונה את האמון עם הצרכנים, מגדיל את כוונות הקנייה ואת הנכונות לשלם יותר, ובסופו של יום - משפר את הרווחיות

אלון וינפרס 01.08.2023
הרווארד בגלובס. איך להשתמש בטרגוט פסיכולוגי / צילום: Unsplash, Jérémy Stenuit

איך תטרגטו לקוחות בלי להפר את כללי האתיקה?

מה אנשים מופנמים מעדיפים לקנות, ועל מה מוציאים כסף אנשים לא מאורגנים? • לבניית הפרופילים האישיים של לקוחות בעזרת ביג דאטה יש יתרונות שיווקיים, אבל גם היבטים שנויים במחלוקת • איך אפשר להשתמש בטרגוט פסיכולוגי ועדיין לשמור על עקרונות האתיקה?

Harvard Business Review 29.07.2023
מתי תדמית שחצנית לא משתלמת למותג / צילום: Shutterstock

"אתם לא שווים": האם למותגים משתלם לאמץ מסרים שחצניים?

מחקר מצא: מותגים עם מסרים שחצניים נתפסים אטרקטיביים בעיני אנשים בעלי ערך עצמי גבוה, ומוכרים פחות לבעלי ביטחון עצמי ירוד • מה יכולים לעשות אנשי השיווק כדי למשוך אותם בכל זאת? • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

ד"ר נירה מוניצ'ור ופרופ' יעל שטיינהרט 25.07.2023
מרגוט רובי וריאן גוסלינג בסצנה מתוך הסרט / צילום: Associated Press, Warner Bros. Pictures

אחוזה ב־Airbnb וקולקציות בגדים: מה עומד מאחורי קמפיין השיווק האגרסיבי של הסרט ברבי

יותר משנה לפני שהסרט החדש על הבובה המפורסמת יצא לאקרנים, החל אחד הקמפיינים הנוצצים שהוליווד ראתה: מעשרות שיתופי־פעולה עם מותגי אופנה וקוסמטיקה, דרך קולקציית בגדים וירטואלית ועד לאחוזה להשכרה בדמות "בית החלומות" הוורוד מהסרט • ולטירוף השיווקי הזה יש סיבה טובה, בחברה של ברבי, מטאל, מקווים שהסרט החדש יציל את המותג הדועך

עדי טננבאום 22.07.2023
הפקולטה לניהול. מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים / צילום: Shutterstock

סקס, הומור, פחד או היגיון: מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים

ניתוח השוואתי מקיף בדק את אסטרטגיות השכנוע הנפוצות בפרסום ואת ההשפעה שלהן על הצרכנים • התוצאה אולי לא תפתיע אותכם, אבל כן, סקס מוכר • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ' יעקב הורניק 19.07.2023
יהונתן בגס, סמנכ''ל שיווק, יפעת בקרת פרסום / צילום: שלומי יוסף

יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק ביפעת: "המשפיענים הם מעצמה"

בחברת יפעת פיתחו את מדד ה-MIV למדידת האפקטיביות של משפיענים, אשר מסייע למותגים לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלהם • בכנס MAD של גלובס שיתף יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בחברת יפעת, שגם בנקים, חברות תעופה ומשרדי ממשלה כבר עמוק בזירה הזו, ולא רחוק היום שגם הפוליטיקאים יצטרפו

גלית חתן 19.07.2023
נדב חנין, סמנכ''ל שיווק ודיגיטל, אל על / צילום: תמר מצפי

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק באל על: "חוויית השירות בטרמינל תשתנה"

בחברת התעופה הישראלית אל על בחרו לספר סיפור חדש של המותג, באמצעות שפה דיגיטלית חדשנית, אבל איך מתחילים בכלל דבר כזה? ? וגם, איך תיראה חוויית הטיסה בשילוב טכנולוגיות AI?

שירה ספיר 19.07.2023
במבה שזורה בחיי הישראלים / צילום: Shutterstock, defotoberg

הבמבה של אסם עקפה את המותג הבינלאומי וכבשה את המקום הראשון במדד המותגים

דווקא בשנה שאופיינה בגל התייקרויות, במהלכה נכתבו מילים רבות על ירידה בנאמנות הצרכנית, במבה של אסם היא המותג הישראלי הראשון שכובש את פסגת המדד • כיצד הצליחה הבמבה לעקוף מותגי ענק כמו קוקה־קולה וגוגל, ומה הופך אותה לכה מיוחדת?

שירה ספיר 19.07.2023
ההצלחות הבולטות של המתחרים / צילומים: מתוך ערוץ היוטיוב, shutterstock, יח''צ, איל יצהר

מאל על ועד המחאה: מנהלי השיווק מפרגנים לקמפיינים ישראלים

הסמנכ"לים שמאחורי מהלכי השיווק הגדולים במשק בוחרים את ההצלחות הבולטות של המתחרים • חלק שני בפרויקט מיוחד מתוך מדד המותגים של גלובס, שיופץ השבוע

גלובס 18.07.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 487 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 31