גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

אינטראקטיב

פעולה הדדיות. מושג שמשתמשים בו בהקשר של פרסום באינטרנט או בטלפון נייד המאפשר תקשורת דו סיטירית.

עוד כתבות

פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

המערכת החדשה של פורטוויז'ן רוצה לייעל את הפרסום המקוון

חברת הפרסום המקוון השיקה פלטפורמה שמאפשרת לכל מפרסם ויצרן תוכן לשלוט על כל הקו של ייצור המסר והפצתו

תומאס פטרפי, מייסד ויו"ר אינטראקטיב ברוקרס / צילום: רויטרס

אינטראקטיב ברוקרס מבקש להצטרף כחבר רחוק לבורסה

איתי בן זאב: "ההצטרפות של הברוקר הדיגיטלי הבינלאומי - הבעת אמון בשוק ההון הישראלי"

לפני כולם פובליסיס יפסיק לטפל באינטראקטיב של קוקה-קולה

באחרונה הוציאה החברה המרכזית את תקציבי פנטה וספרייט מהמשרד, כך שפובליסיס נותר עם תקציב האינטראקטיב ההפסדי - שעליו החליט כעת לוותר

לפני כולם מייסד אידיאולוג'יק ינון לנדנברג עוזב את קבוצת פובליסיס

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס, אך על-פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו בעלי המניות הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו

לפני כולם חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק תמוזג לתוך גלר-נסיס

המהלך הוא חלק מצעדי הרה-ארגון של אחזקות קבוצת הפרסום פובליסיס בישראל

כנס SXSW מחפשים את צוקרברג הבא: "גלובס" מדווח מכנס SXSW

50 אלף אורחים, 4,000 דוברים והכנסות של 180 מיליון דולר ■ "גלובס" מדווח מכנס SXSW באוסטין, טקסס - כנס המוזיקה, האינטראקטיב והקולנוע הגדול בעולם - שמושך אליו את הצעירים מניו-יורק ומעמק הסיליקון שמגיעים עם סניקרס וג'ינס

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

השפיץ של הקריאייטיב: דוגמאות לפרסום חדשני

3 דוגמאות שמשלבות פרסום מסורתי עם יכולות דיגיטל חדשות ויוצרות פרסום חדשני

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

לפני כולם ארועטי-ברמן רוכש את משרד האינטראקטיב כהן-נעמן

חלק מהבכירים מהמשרד הממוזג ייטמעו בתוך הנהלת ארועטי-ברמן ■ אייל נעמן ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל ■ יוסי ארועטי: "המהלך יחזק אותנו בתחום הדיגיטל, הסלולר והרשתות החברתיות"

גליקמן קונה את משרד הפרסום האינטראקטיבי וובסנס מדיה

פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

יו"ר הטוטו: "מקאן לא יודעים לקבל הפסד בכבוד"

צחי פישביין מגיב להאשמות על "מכרז תפור" לגבי תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו: "אכזבתו של מקאן מהניקוד אינה מהווה ראיה לפגם במכרז" ■ מקאן: "נפנה למבקר המדינה"

מקאן דורש מהטוטו לבטל מכרז בו זכה יהושע TBWA

בעקבות חשיפת "גלובס" דורש מקאן לחשוף את "המדרג הסודי" שהצבעתו השונה הכריעה את מכרז האינטראקטיב של הטוטו ■ טוען כי אם המכרז לא יבוטל, המשרד יפנה להליכים משפטיים

"לבדוק את זכיית יהושע TBWA במכרז הטוטו"

‎סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה

עומק אינטראקטיב השלימה גיוס שני וצירפה מנהלים חדשים

סכום ההשקעה וזהות המשקיעים לא פורסמו, אולם ההערכה היא כי מדובר בכמה מיליוני דולרים ■ הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מצלמת עומק (תלת-ממד)

TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר

על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏

מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה של ערוץ 10 פורש

איתי צמיר, המכהן בתפקיד כ-3.5 שנים, ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האינטראקטיבי במוסדות לימוד שונים

ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל

ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד

פרטנר הקפיאה את ההתקשרות עם אידיאולוג'יק

תקציב המדיה של פרטנר בהיקף 2 מיליון דולר הועבר ליוניון ■ הקריאטיב יתבצע באמצעות משרדי הפרסום של פרטנר, שלמור וראובני-פרידן, או דרך מחלקת הדיגיטל הפנימית

תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו-ווינר יוצא למכרז

היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט