בין השנים 2010-2015 הוביל את פעילות ה-eCommerce של קימברלי קלארק EMEA, ולפני כן, הקים וניהל את פעילות הדיגיטל והאיקומרס של קימברלי-קלארק ישראל. בעברו שימש כמנכ"ל יהושע/TBWA דיגיטל.
כיום הוא מנכ"ל משותף בחברת !2Do, לליווי אסטרטגי וניהול פרויקטים למקסום מכר וניהול דאטה בעולם הדיגיטלי, נאמנות וחווית לקוח.
מתמחה בהקמה וליווי מערכי Commerce דיגיטליים (אתר שופרסל, קפה עלית, Terminal X, אדידס, מדילינק, Yellow , לאומי קארד ועוד); בייעוץ וליווי הקמת מערכי דאטה פרסונליזציה, תכניות נאמנות ו-AIG) MA, לופה, טמפו); בהקמת מועדונים ופלטפורמות נאמנות (נעמן, ורדינון, פנדורה, שטראוס+); בניהול מדף דיגיטלי (אסם, תנובה, ויסוצקי, שטראוס, GSK) והכשרות דיגיטל בארגונים (ניהול מקצועי של קורס האיקומרס בדיגיטלינט והרצאות בגלובסקול).