בעל 18 שנות ניסיון בתפקידי שיווק ודיגיטל בכירים בחברות וארגונים (אקסלנס בית השקעות, אולג'ובס, המסלול האקדמי המכללה למינהל), מומחה בתכנון ואסטרטגיה דיגיטלית מונחית יעדים עסקיים ובממשק שיווק-דיגיטל-טכנולוגיה.
Saban Digital Marketing, החברה שבבעלותו, מלווה כיום גופים וארגונים בעולמות השיווק הדיגיטלי, בתהליכי דאטה, טכנולוגיה שיווקית, נכסים דיגיטליים, תכנון ואסטרטגיה דיגיטלית, מבנים ארגוניים וטרנספורמציה ארגונית.
בין לקוחות החברה: בזק, MAX, טויוטה, פלאפון, מכבי שירותי בריאות, שטראוס מים, YES, כלל ביטוח, אלטשולר שחם, לקסוס, סמסונג, סנו ועוד.
בוגר MBA במינהל עסקים עם חטיבה מורחבת בשיווק ופרסום.
מרצה לשיווק דיגיטלי במסלול האקדמי המכללה למינהל. מכהן כמנהל המקצועי של תחום הדיגיטל באיגוד השיווק.