גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

‏Teenk‏

משרד פרסום ישראלי לצעירים

עוד כתבות

יניב ויצמן, מייסד ומנכ''ל טינק / צילום: אופיר צדוק

מייסד סוכנות הפרסום לצעירים: "2024 תהיה שנת השיווק בוואטסאפ"

בזמן שרבים הופתעו מההתגייסות המהירה של דור הטיקטוק למלחמה - ליניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל טינק, היה ברור שמי שבאמת מנותק אלה המבוגרים • בראיון לגלובס הוא מסביר מה גרם לפערי הגישות, איך התחזק מעמד המשפחה בעידן הפייק ניוז, מה הדרך הטובה ביותר לפנות היום לצרכנים צעירים, ואיך הארנקים הדיגיטליים ישנו מהיסוד את מערכת היחסים הכלכלית בין הורים לילדים

יניב ויצמן / צילום: רן יחזקאל

סוכנות הפרסום והתוכן לבני נוער Teenk נכנסת לתחום המיתוג

המנכ"ל יניב ויצמן: "אנחנו מבינים היום שכדי לתת מענה הוליסטי בפנייה השיווקית לבני נוער, אנחנו צריכים להיות מעורבים גם במה שקורה על המדף וברצפת המכירה ולהיות חלק גם בפיתוח המוצר והאריזה"

מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך

"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"

היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"

בני נוער / צילום: ענבל מרמרי

טודו בום: המותגים שבני הנוער אוהדים - ואלה שממש לא

הבוגרים שביניהם עדיין גולשים בפייסבוק, הצעירים אימצו את יוטיוב. הבנים אוהבים את בילבונג, הבנות לא מוותרות על מיוזיקלי. וכולם צופים בהוט, לובשים זארה ומנציחים את הכול באינסטגרם - בעזרת האייפון כמובן ■ בדיקת teenk ו"גלובס"

לוגו מרושתים

רשת פונה לצעירים: תשלב באתר 40 כוכבי רשת בשיתוף teenk

במסגרת שיתוף פעולה יוקם באתר זכיינית ערוץ 2 מתחם בשם "המרושתים" בו ייקחו חלק "יוטיוברים" בולטים כמו גיא TV, ליאור בוכנר ואלין כהן ■ החיבור ליוצרים הצעירים ישמש גם כדי לקדם את התוכניות הבולטות של רשת

בני נוער / צילום:  Shutterstock א.ס.א.פ קרייטיב

קבוצת iGroup משיקה מועדון צרכנות חדש לבני נוער

זאת בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ מועדון iteen מיועד לבני 13-18 ויפעל באמצעות אפליקציה אליה נרשמים החברים

יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר

Teenk תשתמש במשקפי סנאפצ'ט בקמפיין לסופר-פארם

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,

יניב ויצמן, חאדר אבו–סייף / צילומים: teenk

teenk מקימה קהילה של מובילי דעה ויוטיוברים במגזר הערבי

סוכנות הפרסום והתוכן לנוער ולצעירים מקימה מחלקה בראשות חאדר אבו-סייף ■ 30% מכלל בני-הנוער הישראלים הם ערבים

חיילים במדים/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

84% מהחיילים בסדיר: המותגים כלל לא פונים אלינו

עפ"י סקר שנערך בקרב 1,000 חיילים, 99% מהם משתמשים בפייסבוק, ההוצאה העיקרית שלהם היא על אוכל, ו-60% מהם מצליחים לחסוך ■ ואולם לדברי יניב ויצמן, מנכ"ל פרסום teenk, המפרסמים מפספסים אותם

סלולר ילדים נוער / צלם: טינקסטוק

כך מכתיבים בני הנוער את הקניות במשפחה

שני סקרים מציגים את התחזקות כוח הקנייה הצעיר בארץ: יותר ממחצית מבני הנוער עובדים, מקבלים מאות שקלים כדמי כיס, 70% מהם מבצעים רכישות באינטרנט, ורובם מעורבים במערך הקניות המשפחתי

משרד הפרסום teenk השיק ערוץ לצעירים בסנאפצ'ט

השיק פעילות בסנאפצ'ט תחת השם "SNAP.IL", כשהרעיון הוא ערוץ סנאפצ'ט שישדר בשידור חי מאירועים מרכזיים ומשמעותיים לנוער

יניב ויצמן - מנכ"ל teenk טינק / צילום: איל יצהר

ועידת MAD "סדר היום של בני-הנוער הוא קודם כל בוואטסאפ"

מנכ"ל teenk, יניב ויצמן, בוועידת MAD: "בשקא-בשקט התחלף לנו הדור: מדור האינטרנט עברנו לדור ה-Z שנולד עם סמארטפון ביד, שיש לו קשב של 8 שניות"

הרכילות עוברת ל-WhatsApp: "חדשות הבידור" שולחת עדכונים

תעביר דרך האפליקציה עדכוני טקסט וסרטוני וידיאו קצרים לכל מי שיוסיף מספר טלפון מיוחד של התוכנית לקבוצה קיימת או לקבוצה חדשה

איגוד השיווק ו-teenK יערכו כנס לפתרונות שיווק לבני-נוער

בכנס שייערך ב-16 באוקטובר יוצג מחקר על ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים בתקופת ההתבגרות, וייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים

לראשונה: אסם יוצאת בקמפיין פרסומי ב-WhatsApp

הקמפיין לחיזוק המותג "מנה חמה", בהשקעה של 300 אלף שקל, פונה לבני-נוער באמצעות סרטונים קצרים בווטס-אפ וכן בפייסבוק, באינסטגרם וביו-טיוב

רון שדה פורש מניהול teenk ומקים את משרד הפרסום The Wall

ה‎‎משרד, שהוקם יחד עם עידו ברקן וניסן לרידו, יתמחה בניו-מדיה, ובהקמתו הושקעו כמיליון שקל

teenk משיקה את Bee. A - משרד פרסום חדש לסטודנטים

המשרד יתמקד בהענקת פתרונות שיווקיים למפרסמים בקרב אוכלוסיית הסטודנטים ■ ההשקעה במהלך מוערכת בחצי מיליון דולר

61% מבני-הנוער העבירו צפייה בתוכניות טלוויזיה לאינטרנט

כך עולה מסקר teenk ■ כ-40% מהנוער מבלים יותר משעה ביום בצפייה בתכני וידיאו ברשת ■ teenk מעלה ערוץ אינטרנט חדש, שיכיל תוכן גולשים ותוכן שיווקי, בהשקעה של 100 אלף דולר

משרד הפרסום teenk פותח שלוחה ברוסיה

teenk מתמחה בפרסום לצעירים ■ המשרד ברוסיה ייפתח בהשקעה של כ-300 אלף דולר, בשיתוף עם סוכנות גיימלנד

מחקר: האינטרנט הוא מקור המידע העיקרי של 82% מבני-הנוער

ממחקר שערך משרד הפרסום ‏Teenk‏ בקרב 433 בני-נוער בגילאי 15-18 עולה כי בנות גולשות בממוצע יותר מבנים ■ אתר הגלישה העיקרי - פייסבוק ■ ההוצאה השבועית הממוצעת של בני-הנוער - 200 שקל‏