קרן של חברת מותגי היוקרה צפויה למכור מניות אודיטי טק (לשעבר חברת האיפור איל מקיאג') תמורת 184 מיליון דולר - בהמשך למימושי ענק קודמים • שווי אודיטי טק נסק מאז ההנפקה בנאסד"ק אשתקד בכ־30% לשווי של 2.6 מיליארד דולר
אשת העסקים והיורשת של תאגיד הקוסמטיקה לוריאל, פרנסואז בטנקור מאיירס בת ה-70, ממוקמת במספר 12 ברשימת עשירי העולם של בלומברג • מניית לוריאל הגיעה ביום חמישי האחרון לשיא וקבעה את השנה הטובה ביותר לחברה מאז 1998
חברת הביוטי הישראלית זינקה לאחר הנפקתה השנה לשווי של כ-3 מיליארד דולר, אך בהמשך התלהבות המשקיעים פחתה • התאוששות מסוימת נרשמה השבוע עם פרסום תוצאות חזקות לרבעון השלישי
בשלושה ימי מסחר זינקה מניית חברת האיפור הישראלית ביותר מ–50%, ושוויה מגיע ל–3 מיליארד דולר כמעט • מכפיל הרווח שבו נסחרת החברה כעת יותר מכפול לעומת המכפיל הממוצע של מדד נאסד"ק 100
חברת האיפור הכושלת לשעבר השלימה הנפקה לפי שווי של 2 מיליארד דולר • רוב כספי הגיוס זרמו לכיסיהם של המנכ"ל אורן הולצמן ולקרן של חברת מוצרי היוקרה לואי ויטון • איל מקיאג', שמגדירה עצמה כפלטפורמה טכנולוגית-צרכנית בשוק הביוטי העולמי, היא כיום חברה צומחת ורווחית
החברה האם של איל מקיאג', אודיטי, פרסמה תשקיף ראשוני לקראת הנפקה • היקף הגיוס והשווי המבוקש טרם נחשפו, אך ההערכות הן שתנסה להשיג שווי גבוה מ־1.5 מיליארד דולר • מנכ"ל ברקליס ישראל אומר כי לאחר תקופה יבשה, "רואים ניצנים של התאוששות בשוק ההנפקות"
אודיטי, חברת האם של איל מקיאג', הגישה בקשה להנפקה בוול סטריט, אך טרם הודיעה מה יהיה גובהה ומתי תצא לפועל • החברה הייתה רווחית על בסיס שנתי מאז 2020 לפחות ונמצאת בצמיחה, על אף סביבת מאקרו מאתגרת לקמעונאים דיגיטליים • האתר המקוון של איל מקיאג' עורך שימוש בטכנולוגיות של בינה מלאכותית כדי להתאים ללקוחות מוצרי טיפוח באופן אישי
היסטוריה קצרה של הליפסטיק, שדווקא בעיתות שפל כלכלי המכירות שלו עולות
הקבוצה, המייבאת לישראל מעל 40 מותגי טיפוח, בישום ואיפור, תפנה ישירות לצרכנים ותתחרה הן ברשתות הפארם הגדולות והן בשחקנים מענפים אחרים
החברה האם של איל מקיאג' הודיעה במהלך סוף השבוע על כוונתה לצאת להנפקה, על הרקע הזה אנחנו מפרסמים מחדש את הראיון שפורסם עם המנכ"ל בשנה שעברה • לפני כעשור רכש אורן הולצמן חברת ביוטי כושלת עם חובות של 40 מיליון שקל • היום איל מקיאג' היא כבר אימפריה של סחר אונליין, שאף הפכה לאחרונה ליוניקורן בעקבות עסקת ענק עם קרנות אמריקאיות מובילות שמשקפת לה שווי של 1.5 מיליארד דולר: "עם כל הצניעות, אנחנו משחקים משחק שונה לחלוטין"
9 שנים לאחר קריסתה, חברת הטיפוח קמה מחדש כמותג אמריקאי ופיתחה שירותי אונליין להתאמת איפור לגוון העור • השבוע היא כבר קיבלה תג מחיר של 1.5 מיליארד דולר במסגרת מכירת מניות • עפ"י הערכות, ענף הטיפוח צפוי לצמוח בקצב של 6% בשנה
בעלי השליטה בחברת מוצרי הקוסמטיקה איל מקיאג', אורן הולצמן וקרן ההון הפרטית אל קטרטון, מכרו מניות בתמורה ל-130 מיליון דולר ולפי שווי של 1.5 מיליארד דולר • הולצמן רכש את החברה לפני כעשור בתמורה ל-12 מיליון שקל בלבד
מטרת הרשת היא ש-30% מההכנסות יגיעו ממותגים שנמכרים בה בבלעדיות, בתוך שלוש שנים • בכוונת הרשת להשקיע בשלוש שנים הקרובות כ-10 מיליון שקל כדי לעמוד ביעד
וגם: א.ל.מ נערכת לגל התיירים (הישראלים) של הקיץ • וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים
עיצוב של כלבו אירופי ועמדות של מניקור ואיפור - כך רשת הפארם הגדולה בישראל מנסה להמציא את עצמה מחדש בסניף הראשון של תת-הרשת החדשה שלה, גאלרי, שנפתחה השבוע במתחם G בראשון לציון
בגלל העבודה מהבית והמסכות על הפנים בחוץ, הביקוש למוצרים כמו שפתון ומייקאפ צנח • המגמה הזו האיצה שתי מגמות בענף: התמקדות בטיפוח עור וטכנולוגיה וירטואלית של "לנסות על הפנים"
ל"גלובס" נודע כי ביולי עלה לאוויר האתר של "אלפא קוסמטיקה", במתכונת פיילוט • קוסמטיקה היא מיבואניות מוצרי הלייף סטייל הגדולות בישראל, ומבין מוצריה ניתן למצוא את ניוואה, לאבלו, נורת' פייס, ואנס ובולגארי • האתר מספק משלוחים חינם בקנייה של 300 שקל ומעלה
הרשת, שמונה 57 סניפים, נערכת לפתיחה של ארבע חנויות חדשות במיתוג שונה ורכשה את המרכז הלוגיסטי שמשמש אותה בתמורה ל-15 מיליון שקל
הרשת שמנתה עשרה סניפים סגרה לאחרונה שישה מתוכם וצפויה לסגור גם את הארבעה שנותרו לה • נועה תשבי, שהחזיקה במניות הרשת עד לאחרונה, נפרדה ממנה
ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית