iDigital מעמיקה את שיתוף-הפעולה עם אפל ופותחת בישראל סניפים בשלושה פורמטים בהשקעה של 7 מיליון דולר • עיצוב החנויות והחוויה כולה יהיו לפי הסטנדרט של אפל בעולם
השיווק הדיגיטלי יתאפיין ב-2024 בשלוש מגמות מרכזיות: היפר־פרסונליזציה הודות להעמקת המידע על הצרכנים, צ'טבוט AI שיכיר אותם יותר מהנציג האנושי ותוכניות נאמנות משוכללות
הגדלת המעורבות הרגשית של הצרכנים היא אחד האתגרים הגדולים בשיווק • בשנה הקרובה צפוי חיבור הדוק יותר בין הטכנולוגיות החדשות למאמצים האסטרטגיים, אך חשוב לא לפגוע באנושיות ובאותנטיות של המסר
שני שלישים מהגולשים בעולם שמתחילים תהליך רכישה באונליין מוותרים ומפסיקים באמצע - מה שמביא להפסד פוטנציאלי של כ־18 מיליארד דולר בשנה • כדי להתמודד עם אחד האתגרים הבולטים של מותגים כיום, צריך קודם כל לזהות את נקודת הנטישה
ניצן מקל, שמכהן כראש תחום הבינה המלאכותית בענקית הסחר המקוון איביי, מאמין כי הרשתות החברתיות משפיעות על המגמות השיווקיות יותר מהנהוג לחשוב • בראיון לגלובס הוא מסביר מה למד מהן, ולמה עתיד האיקומרס טמון בחוויות התנסות מוקדמת ובמכירה מותאמת אישית
עולמות וירטואליים מאפשרים לחברות לשלב אינטראקטיביות, התאמה אישית והרפתקאות להעשרת חוויית הצריכה • לקוחות יכולים לחקור מוצרים פיזיים, לצרוך מוצרים וירטואליים ולתקשר עם "בני אדם דיגיטליים" מבוססי בינה מלאכותית
ההתמקדות של עסקים וארגונים בעולמות תוכן של איכות השירות עברה בשנים האחרונות ממתן דגש על מוצרים ושירותים מתקדמים לחוויית השירות המוענקת סביבם ללקוחות • סקרי שביעות רצון הם כלי חשוב ומרכזי באפיון איכות השירות וחווית הלקוח - וכיום, הם מתקדמים יותר מתמיד
לייצר אירועים שיתכתבו עם המוצר, להעסיק עובדים שמדברים בשפה של הלקוח, להקפיד על ערכים שחשובים לדור הנוכחי, לקבוע מנגנון לקבלת פידבקים ולייצר קשר אישי • ערן תור, שהחודש הפך את לגו לרשת בישראל ופותח חנות שנייה של נינטנדו, חולק 5 תובנות שיווקיות
מחקרים מראים ירידה ברמת שביעות־הרצון של לקוחות אימפריית המסחר המקוון, ואנליסטים מבחינים בקשר ישיר לתוצאות החיפוש ואיכות המוצרים
צביקה ביידא בוועידת ישראל לעסקים של גלובס: "לצורך יצירת חוויית לקוח טובה, צריך הרבה מאוד טכנולוגיה" • "עכשיו אנחנו בעידן הפוסט-צמיחה, והתפיסה שלנו היא לא רק על צמיחה. צמיחה כבר לא מקדשת את הכול"
דור ה-Z מושך אחריו את דור ה-Y לתרבות צריכה חדשה שמעדיפה לרכוש חוויות על פני חפצים • השינוי הזה מהווה אתגר לא קטן למרכזי הקניות והחנויות • מדד המותגים 2022
בישראל פועלים יותר מ-150 סטארט-אפים של ריטייל-טק, שמנסים לתת מענה לבעיות שמטרידות קמעונאים בעידן הפוסט-קורונה • מהדוח השנתי של דלויט ו-UST עולה כי היקף ההשקעה במיזמים הללו עמד ב-2021 על כ-2.4 מיליארד דולר, זינוק של 180% לעומת 2020, והתחזית היא שהמגמה תימשך למרות הסערות בשווקים • הבעיה: חלק מהיזמים מעדיפים לפעול קודם כל בחו"ל
אפל מציעה ללקוחות לתקן את הטלפונים בעצמם, בחנויות של מותג האופנה זלייד משלמים ישירות עם הזמזם, ובשדה תעופה באוסטרליה הנוסעים ישגרו לבדם את המזוודות למטוס • כך הפך הפתרון של חברות למחסור בכוח-אדם לכלי חשוב באיסוף מידע על הצרכנים
חוסר הוודאות המתמשך בעקבות הקורונה הוביל את הגדלת השווי של סל הקניות הממוצע לראש סדר העדיפויות של אתרי האיקומרס • בסקר מקיף שערכה חברת נמוגו בקרב בכירי המסחר המקוון בארה"ב ובאירופה נחשפות גם שיטות התתמודדות עם מגבלות הרגולציה על פרטיות
החברה חושפת מהלכים לקראת כניסת שחקנים חדשים: ממשק משתמש ישודרג ויהיה דומה לממשק בסיבים, תשיק מכשיר מולטימדיה מתקדם ותעלה את האפליקציה של הוט לראשונה גם באפל TV ובטלוויזיות חכמות
מערכות היחסים בין צרכנים למותגים יעלו מדרגה בשנה הקרובה - אולם רק בתנאי שחברות יתנהלו באחריות עם הדאטה שהן צוברות על הלקוחות שלהן, וייקחו בחשבון גם את הצדדים הסביבתיים והחברתיים • כך עולה מסקר גלובלי שערכה חברת Deloitte לשנה הקרובה
הקורונה האיצה את השימוש של סמנכ"לי השיווק בכלים חדשניים, כולל בינה מלאכותית - כך עולה מסקר עולמי חדש שערכה סיילספורס • מה הכי מטריד אותם בעידן הנוכחי, באיזה ערוץ שיווקי הם מתמקדים, ולמה הם משקיעים הכי הרבה אנרגיה במידע ובנתונים על הלקוחות?
החברה השלישית בגודלה בעולם הפכה לכזו בזכות פעילות האונליין שלה, אבל היום היא נעה בין קונספטים, מודלים וטכנולוגיות • לאמזון חשובה קודם כל חוויית הלקוח, ובדיוק בגלל זה אין לה בעיה להשיק קונספט חדש של חנויות, ובמקביל להתחרות בו עם קונספט אחר
החברה מפתחת ומשווקת פלטפורמה טכנולוגית לניתוח ושיפור חוויית משתמש, ע"י תיעוד המסך של המשתמשים וכל האינטראקציות שלהם באפליקציות ובאתרים של לקוחות החברה
על אף שחברות מודעות כיום לחשיבות של חוויית הלקוח, לא תמיד יש להן את היכולת לזהות בה כשלים וגם לא חוזקות • כלים וגישות מחקריות שפותחו בשנים האחרונות, מאפשרים להעמיק את ההבנה שלהן בנושא ולייצר אופטימיזציה של התהליך שעשויה להשפיע על התוצאות העסקיות