קבוצת משקיעים שבראשה איש העסקים אשר עוז רוכשת זיכיון לפעילות המקומית של אפליקציית המוניות תמורת עשרות מיליוני דולרים, כך לפי גורמים בתעשייה • האפליקציה תמשיך לפעול ללא שינוי, כאשר החברה תתמקד בפיתוח הטכנולוגי והמשקיעים יתמקדו בניהול השוק המקומי
זרועותיה של יאנדקס בישראל מחשבות מסלול מחדש בעקבות הפיצול ממנוע החיפוש הרוסי • יאנגו מחפשת שרת נתונים חדש באירופה, ומנהלת מגעים לעסקת מניות עם שופרסל בהיעדר ערוצי מימון • ספקית הענן נביוס צפויה דווקא להרוויח מניתוק הקשר עם רוסיה
חברת המשלוחים המהירים נמצאת על המדף בישראל קרוב לשנה, וכעת העניין בה גובר, על רקע העלויות הכבדות של הפעלת מערך אונליין מוצלח • לגלובס נודע כי גם קינג סטור מתעניינת, אך ברשת מכחישים • השירות פעיל בעיקר במרכז הארץ ובחיפה ואמור להתרחב בחודשים הקרובים לאזור הדרום
מאחורי המהלך של יאנגו עומדת הכוונה להתמקד בעסקים לצרכן הפרטי ולהשקיע פחות בפעילויות המוכוונות לעסקים • המהלך צפוי לכלול פיטורי עובדים ומנהלים, כאשר העובדים הנותרים יעברו לעבוד תחת שירות משלוחי המרכולים המהיר יאנגו דלי, שנחשב לפעילות רווחית וצומחת בישראל
לגלובס נודע כי רמי לוי בשלב מתקדם של משא ומתן מול חברת יאנדקס הרוסית לרכישת פעילות שירות המוניות, הקורקינטים ווינד, ושירות המשלוחים יאנגו דליברי בישראל • יאנדקס מצידה מכחישה את המשא ומתן
לגלובס נודע כי לפחות 3 פעמים פנתה אפליקציית המוניות הישראלית גט לאובר בניסיון להתחיל מו"מ למיזוג אך המהלך לא הבשיל • אובר ניהלה גם שיחות ומגעים שונים גם עם יאנגו לשיתופי פעולה במהלך השנה האחרונה • מגט נמסר: ״מאז שהחברה רווחית היא מרכזת עניין רב״
אפליקציית התחבורה הגדולה בעולם, אובר, הודיעה לאחרונה כי תפסיק את שירותיה בישראל • להחלטה קדמו שרשרת של יוזמות לפתיחת שוק המוניות לתחרות, שנבלמו בחסות הלובי של איגוד המוניות • המרוויחות הגדולות מהעזיבה יהיו גט ויאנגו
לגלובס נודע כי מבין חברות האפליקציה המובילות, רק חברת גט ניגשה למכרז המוניות בנתב"ג, יחד עם חברת ההסעות בון תור • אובר, יאנגו ותחנות מוניות ותיקות בחרו שלא לגשת, בטענה לדרישות לא סבירות, חוסר שקיפות של רש"ת, הבהרות רבות לתנאי המכרז ובעיקר היעדר כדאיות כלכלית
פעילות המוניות בנתב"ג אינה מוסדרת מאז 2017 בשל כישלון המכרז בתחום • שש שנים אחרי, ברשות שדות התעופה פרסמו מכרז חדש, אך רגע לפני סגירתו, בחברות המוניות הגדולות מצביעים על שורה של בעיות • בגט דורשים לשנות מהותית את התנאים, וביאנגו החליטו להישאר בחוץ
התוכנית החדשה לחידוש אחד המבנים העתיקים והמוכרים לתושבי בית שאן • הפיתוח שיילחם במכחישי השואה • חברות TIER וגט משתפות פעולה כדי להילחם בתאונות הדרכים • וגם ההתנדבות של נהגי YANGO
כיצד מבריחה תעשיית ההנחות בארנונה יזמים מתל אביב לגבעתיים, כל הפרטים על חברת הסייבר החדשה של מנכ״ל NSO לשעבר שלו חוליו, ומה ידוע בינתיים על גל הפיטורים הצפוי באינטל • וגם: משבר מניות השבבים ומנכל״ית יאנגו דליברי מדברת לראשונה • השבוע שהיה בהייטק ומדע
מאז שאור זנו־רביד נכנסה לתפקידה כמנכ"לית יאנגו דליברי, בפברואר האחרון, החברה צמחה לדבריה ביותר מ־400% בכמות המשלוחים, וכעת היא מתקרבת לנקודת האיזון • בראיון ראשון היא מתייחסת למעמדה של החברה הרוסית מאז הפלישה לאוקראינה, ומסבירה למה וולט ותן ביס הן לא מתחרות
אחרי פחות משנתיים בתפקיד: מנכ"ל הסניף הישראלי של שירות המוניות יאנגו, יוחאי עבאדי, הודיע על עזיבתו • לפני כחצי שנה יובל קינן עזב את תפקיד מנכ"ל יאנדקס בישראל לאחר ארבעה חודשים בלבד בתפקיד
בתחילת השנה עזב את אובר המנהל הוותיק יוני גרייפמן ובמקומו מונתה גוני נוי, שחזרה לארץ כדי לנהל את הפעילות המקומית עם המנדט לחבור למוניות מורשות • מדובר בחלק מאסטרטגיה חדשה שמובילה אובר בשנים האחרונות לשרת את הקהל שהתנגד להקמתה - נהגי המוניות
בשנים האחרונות האפליקציות גט ויאנגו הפכו למילים נרדפות למילה "מונית" • אבל אז שתיהן החליטו לייקר את העמלות, ומרד נהגים נפתח נגד אפליקציות המוניות, שגם כך נקלעו למשבר בעקבות המלחמה באוקראינה • כעת, עם הקאמבק של אובר לישראל, האם יש סיכוי שהתחרות בשוק המוניות תיפתח מחדש?
מה חיפש מושל יוטה בישראל, בית החולים הווירטואלי מגיע לקטאר, יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של יאנגו דלי וגם קצת חדשות טובות • אירועים ומינויים
ארקדי וולוז', שפרש מחברת הטכנולוגיה הרוסית ביוני, מבקש לפצל אותה ולנהל מישראל ומאירופה פעילויות בתחום הענן, המיפוי והרכב האוטונומי - כך לפי דיווח ברוסיה • פעילות מנוע החיפוש, המוניות והמשלוחים צפויים להישאר בידיים רוסיות • המתווך: המקורב לקרמלין אלכסיי קודרין
במסגרת תפקידה אור זנו-רביד תנהל את תוכניות ההתרחבות והצמיחה העסקית של החברה • וגם: רשת הולמס פלייס פותחת מועדון של המותג אייקון פיטנס במתחם הסינמה סיטי בירושלים • אירועים ומינויים
חברת יאנגו הפעילה בחודשים האחרונים פיילוט בתל אביב למשלוחים בעזרת רובוטים אוטונומיים ברחבי תל אביב • זעם התושבים הוביל לעצירת הפעילות לטובת בחינת דרכי הפעלתה והתאמתה לתשתיות העיר • האישור שקיבלה החברה ממשרד התחבורה הותנה בהסדרת הניסוי מול העירייה, מה שלא קרה
מנכ"ל חברת הקורקינטים השיתופיים BIRD בישראל, יניב ריבלין, מוציא ספר אוטוביוגרפי חדש, שבו הוא מציג את המסע הפרטי שלו, ומציע כלים ליצירת מנופי צמיחה אישיים ועסקיים • הטכנולוגיה של חברת מאריס-טק הישראלית תוטמע במסגרת המשימה בראשית2 של עמותת SpaceIL